יום שבת, 05.10.2024 שעה 22:05

פאר ירדה למקום ה-62 בעולם, סלע עלה ל-110

הטניסאית תנסה לשבור את רצף ההפסדים בניו הייבן. גלושקו 163, וינטרוב 202. אזרנקה מובילה בנשים, רדוונסקה שנייה, פדרר נותר ראשון בגברים

|
שחר פאר. יצאה מ-60 הראשונות (GettyImages)
שחר פאר. יצאה מ-60 הראשונות (GettyImages)

המחבט מספר 1 של ישראל, שחר פאר, ירדה היום (שני) חמישה שלבים למקום ה-62 בעולם בעקבות ההפסד בסיבוב הראשון בטורניר סינסינטי. פאר תנסה לשבור סוף סוף את רצף ההפסדים בסיבוב הראשון (מאז ווימבלדון), כשתשחק הערב בטורניר ניו הייבן, אבל המשימה שלה תהיה קשה מאוד מול המדורגת 14 בעולם, מריה קירילנקו מרוסיה, שהגיעה למקום הרביעי בלונדון ולמדליית הארד בזוגות ונמצאת בכושר שיא.

יוליה גלושקו, שתשחק השבוע במוקדמות אליפות ארה"ב הפתוחה ותנסה לנצל את הכושר הנהדר שלה בזמן האחרון, כדי להיכנס להגרלה הראשית, נותרה במקום ה-163 בעולם. אחריה קרן שלמה במקום ה-400 ודניס חזניוק במקום ה-443. חזניוק זכתה אתמול בטורניר ע"ס 10,000 דולרים בבלגיה, אבל זה ישפיע על הדירוג שלה רק בשבוע הבא.

ויקי אזרנקה מובילה את הדירוג העולמי לפני אגה רדוונסקה מפולין, שעלתה שלב למקום השני על חשבונה של מריה שראפובה שירדה לשלישי. סרינה וויליאמס רביעית, פטרה קביטובה חמישית ואלו אנג'י קרבר מגרמניה, פינליסטית סינסינטי עלתה לדירוג שיא, שישית בעולם. סמנתה סטוסר האוסטרלית ירדה למקום השביעי לפני ווזניאקי, נה לי ושרה אירני.

דודי סלע, שוויתר על אליפות ארה"ב הפתוחה (נכנס רק למוקדמות) ולא משחק בחודש האחרון, עלה שלב למקום ה-110 בעולם. אמיר וינטרוב, שגם הוא נח השבוע, כן ישחק במוקדמות ועלה אף הוא שלב למקום ה-202. אנדי רם ויוני ארליך חוזרים לסבב לראשונה מאז אולימפיאדת לונדון וינסו השבוע להגן על תוארם מטורניר ה"וינסטון סלאם" מהשנה שעברה. ארליך נותר 47 בעולם בזוגות. רם נותר 48.

רוג´ר פדרר (GettyImages)
רוג´ר פדרר. יהיה המדורג ראשון באליפות ארה"ב (GettyImages)
 

רוג'ר פדרר, אלוף סינסינטי בפעם החמישית, ממשיך כמובן להוליך את הדירוג העולמי ויהיה מדורג 1 באליפות ארה"ב הפתוחה לפני נובאק ג'וקוביץ', סגנו, שספג תבוסה מהשוייצרי. נדאל הפצוע עדיין שלישי לפני אנדי מארי, פרר, טסונגה, ברדיך, דל פוטרו (עולה שלב), טיפסרביץ (יורד שלב) וג'ון איסנר.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */