יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:38

קאר, תמיר, בית יוסף ושמחון בנבחרת ה-3 על 3

הארבעה ייצגו את ישראל באליפות העולם שתיערך באתונה. דני גוט, שייאמן את הנבחרת: "אני עדיין לומד את הנושא, אבל בסופו של דבר זה כדורסל"

|
קורי קאר. ייצג את ישראל באליפות העולם (משה חרמון)
קורי קאר. ייצג את ישראל באליפות העולם (משה חרמון)

הנבחרת שתייצג את ישראל באליפות העולם ב-3 על 3, הכוללת את קורי קאר, עמית תמיר, יועד בית יוסף ועמית שמחון תמריא ביום רביעי לאתונה, שם תיערך התחרות. איגוד הכדורסל קיבל בשבוע שעבר זימון יוקרתי מפיב"א להשתתף באליפות 3 על 3, בפעם הראשונה. את הנבחרת יאמן דניאל גוט, שמאמן כיום באקדמיה של איגוד הכדורסל במכון וינגייט.

הטורניר יחל ביום חמישי (23.8) ויימשך ארבעה ימים בהשתתפות 24 נבחרות מכל העולם. כל הנבחרות יחולקו לארבעה בתים של שש קבוצות, ביום הראשון כל נבחרת תשתתף בשלושה משחקים, למחרת בשניים וביום השלישי משחק אחד בלבד. מכל בית יעלו ארבע נבחרות לרבע גמר, שם ישחקו על משחק אחד בלבד כאשר המנצחת עולה לחצי גמר וכן האלה.

בפיב"א שמו למטרה להכניס את המשחק הפופולארי לאולימפיאדת ריו 2016 ובכך לדחוף את ענף הכדורסל צעד קדימה, לשתף מדינות קטנות שלא זוכות להכרה בתחום, להביא להגדלת מסת השחקנים וגילוי כישרונות חדשים.

ביומיים הקרובים ייערכו אימונים בספורטק, על מנת לקבל את תחושת המשחק. מאמן הנבחרת, דניאל גוט: "זו הפעם הראשונה שאני אאמן שלוש על שלוש, אני עדיין לומד את הנושא ואמשיך ללמוד תוך כדי ולשפר מה שצריך, אבל בסופו של דבר זה כדורסל, אותם חוקים ויסודות. ננסה לנצל את המקסימום מהיכולות של השחקנים".

דני גוט (דרור עינב)
דני גוט. "ננסה לנצל את היכולות של השחקנים שלנו" (דרור עינב)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */