יום ראשון, 06.10.2024 שעה 12:44

מדליית ארד לבר-עם ושושן באליפות אירופה בשייט

השייטות הצעירות שזכו בהישג נהדר בדגם 420 יעברו בקרוב לדגם 470 ועשויות לאיים בעתיד על כהן ובוסקילה. אודי גל: "צוות מבטיח עם פוטנציאל לריו"

|
בר-עם ושושן בקבלת הפנים בנתב
בר-עם ושושן בקבלת הפנים בנתב"ג. הישג מרשים

אליפות אירופה לנוער בשייט הגיעה בסוף השבוע האחרון לסיומה, עם הישג נהדר לצמד השייטות מהפועל ת"א, נויה בר-עם בת ה-16 ורימון שושן בת ה-17 שזכו במדליית הארד.

השתיים מתחרות בדגם 420, ובשבוע האחרון התמודדו באגם גארדה שבאיטליה מול צמדים מובילים מהעולם כולו. מדובר בתחרות משולבת בה התחרו בנים ובנות כאחד.

השתיים היו בכושר מצוין לאורך התחרות ועלו לגמר הגדול מול ארבעה צוותים נוספים. לאורך שיוט הגמר הן שמרו באופן בטוח על המקום השלישי, ולבסוף הגיעו רק לאחר הצמד הגרמני והאנגלי.

עבור הישראליות הצעירות מדובר בהישג משמעותי ראשון בקריירה הבינלאומית שלהן. בקרוב, לאחר פגרה קצרה, הן צפויות לעבור לדגם 470, ולנסות לאיים על צמד השייטות המוביל גיל כהן וורד בוסקילה, לקראת אולימפיאדת ריו 2016.

בר-עם ושושן הגיעו למעמד הנוכחי לאחר שזכו במקום הראשון בתחרויות המבחן בארץ. מדובר בהישג כפול שכן הן סיימו במקום הראשון גם בין צוותי הבנים. אודי גל, שחזר לא מכבר מאולימפיאדת לונדון, ולמעשה גידל את צמד השייטות, סיפר: "מדובר בצוות מבטיח בעל פוטנציאל רב. עם העבודה הנכונה וההשקעה הנדרשת אני בטוח שנראה אותן גם בריו".

אודי גל והבנות (ONE)
אודי גל והבנות
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */