יום שבת, 05.10.2024 שעה 04:34

סינסינטי: מארי הודח עם 6:4 ו-6:4 לשארדי

אחרי רודיק, קוטל הענקים (38) הדיח את האלוף האולימפי ועלה לרבע. 4:6 ו-2:6 לפדרר על טומיץ', גם נולה ברבע. נשים: סרינה, ונוס ורדוונסקה עלו שלב

|
מארי מאוכזב. אם לעוף, אז מול קוטל הענקים (רויטרס)
מארי מאוכזב. אם לעוף, אז מול קוטל הענקים (רויטרס)

ג'רמי שארדי מצרפת, שנכנס לטורניר סינסינטי כ"לאקי לוזר" חולל הפתעה ענקית והעיף את האלוף האולימפי ואלוף השנה שעברה, אנדי מארי מהטורניר כבר בשמינית הגמר עם 4:6 ו-4:6. שארדי מוכתר רשמית כ"קוטל הענקים" של הטורניר אחרי שהעיף גם את אנדי רודיק בסיבוב הראשון.

שארדי, 38 בעולם, לקח רק מערכה אחת ממארי בארבעה מפגשים קודמים, שבר ל-3:4 במערכה הראשונה בדרך לזכייה בה. במערכה השניה שבר הצרפתי פעמיים את מארי אך נשבר בחזרה ורק כששבר ל-2:3 הצליח לשמור על היתרון עד הסיום והניצחון הגדול בקריירה שלו.

"לפעמים כמה משחקונים משנים משחק שלם, היו לי נקודות שבירה במערכה הראשונה שאם הייתי לוקח הייתי יכול לברוח קדימה מוקדם, ברגע שהוא הוליך הוא כבר צבר בטחון", אמר מארי שינסה להחזיר לעצמו את כוח ההרתעה לקראת אליפות ארה"ב הפתוחה. שארדי ישחק ברבע גמר מסדרת המאסטרס בפעם השניה בקריירה וינסה להעיף "ענק" נוסף, חואן מרטין דל פוטרו מארגנטינה שלמרות פציעה קלה ניצח את ויקטור טרויצקי מסרביה 6:7, 6:2 ו-1:6. 

השני בעולם, נובאק ג'וקוביץ' הוליך 0:6 מול ניקולאי דווידנקו מרוסיה כשזה פרש. הסרבי שמחפש תואר מאסטרס שני רצוף אחרי טורונטו ישחק מול מריאן צ'יליץ' ( 6:7 ו-2:6 על פבלו אנדוז'ר הספרדי) ברבע הגמר. מילוש ראוניץ' מקנדה רשם הפתעה נוספת כשניצח 4:6, 6:2 ו-2:6 את המדורג חמישי, תומאס ברדיך מצ'כיה. ראוניץ' יאבק על מקום בחצי הגמר היוקרתי מול סטניסלס ואורניקה משווייץ שניצח 3:6 ו-3:6 את קאי נישיקורי מיפן.

ג´וקוביץ´ (GettyImages)
ג´וקוביץ´ מול דווידנקו בסינסינטי. לא הזיע הרבה (GettyImages)
 

הראשון בעולם, רוג'ר פדרר עלה לרבע הגמר עם 4:6 ו-2:6 על ברנרד טומיץ' האוסטרלי . פדרר שמט רק 13 נקודות על הסרב שלו ולא נחשף לנקודת שבירה בכל המשחק אותו סיים ב-62 דקות. פדרר יפגוש ברבע הגמר במרדי פיש האמריקני שגבר על ראדק סטאפנק הצ'כי 3:6 ו-3:6.

סרינה, ונוס ורדוונסקה בשלב הבא
סרינה וויליאמס, למרות הופעה עייפה ולא משכנעת עלתה לרבע הגמר עם 4:6 ו-3:6 על אורסולה, האחות הצעירה לבית רדוונסקה שהוליכה פעמיים ביתרון שבירה במערכה הראשונה ועם שבירה כפולה ו-0:3 במערכה השניה, אך לא עמדה בלחץ, התחילה לעשות שגיאות והחזירה את האלופה האולימפית לתמונה. וויליאמס תשחק ברבע הגמר מול אנג'ליקה קרבר המסוכנת מגרמניה שנחלצה ממשחק צמוד מול אנדריאה האבלקובה הצ'כית עם 4:6 ו-6:7. 

סרינה וויליאמס. עלתה למרות שנראתה עייפה (רויטרס)
סרינה וויליאמס. עלתה למרות שנראתה עייפה (רויטרס)
 

ונוס, האחות הבכירה לבית וויליאמס, הביסה ללא קושי את שרה אירני מאיטליה, פינליסטית הרולאן גארוס 3:6 ו-0:6. האיטלקיה הובסה ע"י ויליאמס גם בלונדון, ותקווה להתחמק ממהגרלה מולה בהמשך העונה. הפרשי הגובה והעוצמות של וויליאמס מנוגדים לחלוטין לסגנון משחקה של אירני, פינליסטית הרולאן גארוס. ונוס תפגוש ברבע הגמר את סאם סטוסר האוסטרלית, אלופת ארה"ב הפתוחה 2011, שהביסה את אקטרינה מקרובה מרוסיה 1:6 ו-3:6.

המדורגת 1 בטורניר, אגה רדוונסקה, נראתה היום אף היא עייפה ועצבנית על המגרש המרכזי, אבל למרות זאת יריבתה הצעירה סלואן סטיפנס האמריקנית הצליחה רק לגנוב לה מערכה. רדוונסקה ניצחה 1:6, 6:4 ו-4:6 ותחכה ברבע הגמר לנה לי או יוהנה לארסון.

ונוס וויליאמס. גם היא בשלב הבא (רויטרס)
ונוס וויליאמס. גם היא בשלב הבא (רויטרס)
 

פטרה קביטובה הצ'כית, אלופת מונטריאול, ממשיכה עם נצחון שביעי רצוף הערב, והפעם הקורבן היתה שוואי פנג הסינית שנכנעה די מהר, 2:6 ו-2:6 והיא תשחק ברבע הגמר מול קרולין ווזניאקי או אנסטסיה פאבלוצ'ינקובה. 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */