יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:04

ליאור אליהו: זה פספוס, נתקן את הטעויות בארץ

בנבחרת ישראל מנסים להבין איך היתרון המבטיח ברח מהידיים ב-75:69 למונטנגרו במוק' היורובאסקט. הפורוורד: "יש עוד דרך ארוכה, נעבוד". צפו בתקציר

|
ליאור אליהו במונטנגרו. אכזבה (אתר האיגוד)
ליאור אליהו במונטנגרו. אכזבה (אתר האיגוד)

לא לפתיחה כזו ציפתה נבחרת ישראל במשחקה הראשון במוקדמות אליפות אירופה הקיץ. הכחולים-לבנים היו עדיפים על מונטנגרו ולמרות שכבר הובילו אמש (רביעי) בהפרש של שמונה נקודות ברבע האחרון, איבדו את הניצחון בדקות החשובות והמארחת ניצחה 69:75.

ביממה שלאחר המשחק הביעו בנבחרת אכזבה גדולה מההפסד ובעיקר מכך ששמטו ניצחון שכבר היה בידיים והיה יכול להעניק ביטחון גדול בקמפיין.

על פניו איבדה הנבחרת הזדמנות מצוינת להשיג ניצחון חוץ יוקרתי, זאת לאור העובדה שמונטנגרו הגיעה למשחק ללא הכוכב הגדול שלה - ניקולה פקוביץ' - ונחלשה משמעותית לעומת הפעם הקודמת שבה נפגשו שתי הנבחרות למשחק רשמי.

כמו כן הלחץ הגדול שהיה על המארחת להשיג ניצחון ביתי ראשון יכול היה לשחק לטובתה של נבחרת ישראל, אך בסופו של דבר גם זה לא עזר לחניכיו של שיבק.

צפו בנבחרת מפסידה 75:69 למונטנגרו

ביום שבת תארח הנבחרת את אסטוניה בבית מכבי שבראשון לציון בתקווה להשיג את הניצחון הראשון בקמפיין. המשחק ייערך בבית מכבי ולא בהיכל נוקיה, משום שהאולם ביד אליהו תפוס לטובת קרקס שהגיע ארצה ויתפנה רק לקראת משחקה השני של הנבחרת בישראל.

פורוורד הנבחרת ואחד השחקנים החשובים ביותר שלה, ליאור אליהו, סיפר על תחושת האכזבה לאחר הההפסד: "אין ספק בכלל שכולנו חושבים שמדובר בפספוס גדול מאוד במשחק הזה מול מונטנגרו. רצינו מאוד להתחיל את הקמפיין הזה ברגל ימין וחבל שלא הצלחנו לעשות את זה בסופו של דבר".

עומרי כספי מול מונטנגרו (איגוד הכדורסל)
עומרי כספי מול מונטנגרו (איגוד הכדורסל)
 

עוד אמר אליהו: "אני חושב שהיינו במשחק עד לדקות האחרונות שלו, אבל הניצחון ממש ברח לנו מבין הידיים. אני מקווה שנתקן את הטעות שהייתה במשחק הזה בהמשך, כי יש לנו עוד דרך ארוכה הקיץ בקמפיין ואנחנו נעבוד קשה מאוד על מנת להשיג את התוצאות הכי טובות שיש ואת המטרות שלנו".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */