יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:07

1:1 לישראל מול הונגריה, גוטמן עדיין בלי ניצחון

הנבחרת נראתה רע בניסוי הכלים האחרון לפני מוק' המונדיאל. חמד הציל (80) את המאמן מהפסד רביעי. דז'ודז'אק כבש (51) מטעות של גבאי. יש הרבה עבודה

|
דודו אוואט מתעופף בבודפשט (רויטרס)
דודו אוואט מתעופף בבודפשט (רויטרס)

מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן, כבר ראה את ההפסד הרביעי מאז שנכנס לתפקיד, דופק על דלתו. אחרי אוקראינה, צ'כיה וגרמניה הכחולים-לבנים היו רחוקים 10 דקות מהפסד נוסף אבל בסופו של דבר יחזרו מבודפשט עם 1:1 מול נבחרת הונגריה. 

עבור הנבחרת היה זה ניסוי הכלים האחרון לקראת המשחק הראשון בטורניר קמפיין מוקדמות המונדיאל (תתארח באזרבייג'אן ב-7 בספטמבר) ולפי איך שהיא נראתה על כר הדשא באצטדיון פראנץ פושקאש, יש עוד הרבה עבודה.

בדקה השישית חדר איתי שכטר לרחבה והוכשל בבירור על ידי רולנד ג'והאש, אבל משום מה השופט לא הצביע על הנקודה הלבנה. דקה חלפה והפעם שכטר היה חייב לכבוש אבל לא ניצל כדור טוב של דמארי, התמהמה וההזדמנות חלפה לה.

ההונגרים השתלטו על המשחק ולקראת סיום המחצית גם סיכנו את השער של דודו אוואט שעשה לא מעט טעויות שלמזלו לא עלו ביוקר. בדקה ה-51 גם המזל נגמר. כדור הונגרי נבעט לקורה, אלעד גבאי היה חייב להרחיק ולא הצליח, הכדור הגיע לבלש דז'ודז'אק שבעט חזק לרשת.

בדקה ה-71 רשם אוואט יציאה גדולה שמנעה את השני של ההונגרים ובדקה ה-80 הגיע השוויון. דן מורי עלה גבוה לנגיחה, אדם בוגדאן הדף וחמד הגיע ראשון לכדור כדי לדחוק לרשת. עד לסיום הפעילו הכחולים-לבנים לחץ על השער אבל לא הצליחו לרדת מנצחים.

אלמוג כהן שסולק על ידי גוטמן מהאימון המסכם, יוסי בניון שחזר לאנגליה כדי לשהות לצד אשתו שילדה וערן זהבי הפצוע, לא נכללו בסגל.

מחצית ראשונה
דקה 6 - איתי שכטר חדר לרחבה ונתפס על ידי רולנד ג'והאש אל מול עיניו של השופט אבל ישראל לא זכתה לכדור עונשין מ-11 מטרים.

דקה 7 - דקה חלפה וישראל כמעט עלתה ליתרון. עומר דמארי השאיר את שכטר מול אדם בוגדאן אבל חלוצה הטרי של סוונסי התמהמה ונעצר, הפעם בלי עבירה.

איתי שכטר (רויטרס)
וארגה עוצר את איתי שכטר (רויטרס)
 

דקה 25 - משחק חלש מאוד בפרנץ פושקאש. ההונגרים מתקשים לסכן את דודו אוואט, למרות טעויות בהגנה של ישראל. ג'והאש הרים כדור טוב מהאדף אבל לא מצא ראש אדום והסכנה חלפה.

דקה 28 - פיטר סקאלי קיבל כדור סמוך לרחבת ה-16, הטעה בקלות את שחקני ההגנה אבל בעט חלש לידיו של אוואט.

רפאלוב (רויטרס)
רפאלוב מול רולנד ג'והאש (רויטרס)
 

דקה 35 - ולדימיר קומאן לקח כדור חופשי מ-23 מטרים אבל החמיץ את המסגרת.

דקה 36 - חילוף כפוי של נבחרת ישראל. יובל שפונגין סחב רגל ויצא החוצה, אלעד גבאי נכנס במקומו.

דקה 38 - מזל גדול לנבחרת שלא ספגה שער. ההונגרים שהשתלטו על המשחק לחלוטין היו קרובים מאוד לכבוש אבל חוסר מזל מנע זאת. דודו אוואט הדף רע מאוד כדור גובה ודן מורי הציל שער בטוח רגע לפני שרגל הונגרית מסיימת.

דן מורי (רויטרס)
דן מורי בפעולה (רויטרס)
 

דקה 40 - סוף סוף יצאו הכחולים-לבנים למתפרצת ראויה. ביברס נאתכו קיבל כדור מצוין וצריך היה לכבוש, אבל לא היה חד וההזדמנות חלפה לה.

מחצית שנייה
דקה 51 - 0:1 להונגריה: ההגנה הכחולה קרסה והפעם גם נענשה. בעיטה של ההונגרים לקורה לא נהדפה טוב על ידי אלעד גבאי, הכדור הגיע לבלש דז'ודז'אק שבעט חזק לרשת של אוואט.

דשודשאק חוגג עם החברים את שער היתרון (רויטרס)
דז'ודז'אק חוגג עם החברים את שער היתרון (רויטרס)
 

דקה 69 - התקפה יפהפייה של הנבחרת כמעט ונגמרה בשער. בן שהר העביר לגילי ורמוט שהקפיץ באומנות לחלוץ שלא בעט טוב מהאוויר.

דקה 71 - יציאה גדולה של אוואט מנעה את השער השני של הונגריה.

דודו אוואט אחרי היציאה שלו. מנע שער בטוח (רויטרס)
דודו אוואט אחרי היציאה שלו. מנע שער בטוח (רויטרס)
 

דקה 80 - ישראל משווה ל-1:1: תומר חמד שנכנס כמחליף במקומו של איתי שכטר, עשוי להציל את גוטמן מהפסד נוסף. דן מורי התרומם גבוה ונגח טוב, אדם בוגדאן הדף וחמד היה ראשון שהגיע לכדור ובעט לרשת.

נבחרת הונגריה: אדם בוגדאן, יוזף וארגה, נורברט מסארוס, רולנד ג'והאש (ז'ולט קורשמאר, 46), זולט לאשקו, אדם פינטר (כריסטיאן נמת', 46), אדם גיורשו, ולדימיר קומאן, פיטר סקאלי (וילמוש ואנצ'אק, 64), בלש דז'ודז'אק ואדם שאלאי.

נבחרת ישראל: דודו אוואט, יובל שפונגין (אלעד גבאי, 36), דן מורי, איתן טיבי, רמי גרשון, אביחי ידין (בירן כיאל, 85), ביברס נאתכו, ליאור רפאלוב (גילי ורמוט, 46), מאור מליקסון (טל בן חיים, 88), איתי שכטר (תומר חמד, 67) ועומר דמארי (בן שהר, 57).

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */