יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:31

אלמוג כהן התחצף לגוטמן וסולק, יוסי בניון שוחרר

בלאגן לקראת הונגריה ב-21:30: המאמן העיר לאלמוג שענה לו ("מה אני ילד?") ובתגובה סולק מהאימון ומהסגל. הקפטן טס כדי להיות ליד אשתו שילדה

|
גוטמן, נאתכו ואבוקסיס בהונגריה (ההתאחדות לכדורגל)
גוטמן, נאתכו ואבוקסיס בהונגריה (ההתאחדות לכדורגל)

מתוח בנבחרת ישראל לקראת החזרה האחרונה לפני המאני טיים ותחת עיניו הבוחנות של היו"ר אבי לוזון, שמצא ביטוי הולם לעידן אלי גוטמן עד כה ("אין בשורה"). בנבחרת ידעו לדווח כי הקשר אלמוג כהן לא אהב את העובדה שהוא לא תורגל בהרכב לקראת משחק הידידות מול הונגריה (21:30) ובשפת הגוף שלו הראה לגוטמן מה הוא חושב עליו.

גוטמן אמר לאלמוג באסיפה: "תיזהר ותירגע, אתה פוגע בחברים שלך בנבחרת ואתה לא מכבד אותם". כהן ענה: "מה קרה? מה אתה רוצה ממני?", מה שהרגיז את גוטמן שאמר: "אל תענה לי בכלל". אלמוג המשיך והוסיף: "למה שלא אענה לך? מה אני ילד קטן?". לאחר הוויכוח, החליט המאמן לסלק את הקשר מהאימון ומהסגל למשחק. את תגובת הנבחרת לסילוקו של אלמוג כהן לא היה ניתן להשיג.

אלמוג כהן סיפר ל-ONE את הצד שלו בסיפור: "אני בכלל לא עצבני שלא תורגלתי בהרכב. עשיתי אימונים מצויינים, אפשר אפילו לשאול את גוטמן. בסך הכל ישבתי באסיפה רגל על רגל וגוטמן צעק לעברי להוריד את הרגל ולשבת יפה כי זה לא מכובד. עניתי לו 'אם אני יושב ככה זה לא מכבד את החברים שלי?' הוא אמר לי 'אל תענה לי ועוף מפה'. אמרתי 'סבבה' ויצאתי מהאסיפה".

שחקן נוסף שלא יעמוד לרשותו של גוטמן, אך מסיבה אחרת לגמרי הוא הקפטן, יוסי בניון, ששוחרר מהסגל והמריא לאנגליה על מנת לשהות לצד אשתו שילדה.

אלמוג כהן, יוסי בניון (עמית מצפה)
אלמוג כהן ויוסי בניון. לא יהיו בסגל (עמית מצפה)
 

שיר צדק נקע את הקרסול, דמארי ושכטר בחוד
בלמה של עירוני קריית שמונה, שיר צדק, נקע את הקרסול ונטש את האימון. מול הונגריה, נראה כי גוטמן יעלה במערך של 4:4:2 כאשר יובל שפונגין, איתן טיבי, דן מורי ורמי גרשון יאיישו את החולייה האחורית.

בקישור צפויים לפתוח ביברס נאתכו, אביחי ידין, מאור מליקסון וליאור רפאלוב ובחוד תורגלו איתי שכטר ועומר דמארי. לקראת תום האימון תורגלו מצבים נייחים. כזכור, הנבחרת הפסידה עד כה בשלושת משחקיה הראשונים תחת שרביטו של אלי גוטמן שיחפש ניצחון ראשון עם הכחולים-לבנים.

שיר צדק (באדיבות אתר ההתאחדות לכדורגל) (ONE)
שיר צדק וקרסול הפגוע (אתר ההתאחדות לכדורגל)
 

הרכב משוער: דודו אוואט, יובל שפונגין, איתן טיבי, דן מורי, רמי גרשון, ביברס נאתכו, אביחי ידין, מאור מליקסון, ליאור רפאלוב, איתי שכטר ועומר דמארי.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */