יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:53

נעימי: צריכים לשחק אגרסיבי, אליהו: כולם מוכנים

מוקדמות היורובאסקט: נבחרת ישראל תפתח ב-19:00 את דרכה במשחק חוץ מול מונטנגרו. קוז'יקרו: "מזכיר לכולם שהצלחנו לנצח אותם לפני שנתיים"

|
פניני וקוז´יקרו במונטנגרו (איגוד הכדורסל)
פניני וקוז´יקרו במונטנגרו (איגוד הכדורסל)

לאחר המסע הארוך שעברה בדרכים השלימה נבחרת ישראל את הכנותיה לקראת המשחק הראשון ב-19:00 במוקדמות אליפות אירופה מול מונטנגרו בחוץ.

הנבחרת המונטנגרית תיאלץ להסתדר ללא שירותיהם של ניקולה פקוביץ' וניקולה ווצ'ביץ' שסובלים מפציעה ולא ייכללו בסגל. מי שעשוי להפתיע ולהיכלל בסגל למשחק הוא הגארד, עומר קוק, שהכריז בעבר כי אין בכוונתו לשחק הפעם במשחקי המוקדמות, אך התאמן בימים האחרונים עם הנבחרת המקומית.

הגארד יובל נעימי אמר לקראת המשחק: "אנחנו מרגישים מוכנים. אני חושב שעשינו הכנה טובה וכולם נמצאים בכושר טוב. אנחנו צריכים לשחק ביחד ואגרסיבי ובעזרת השם ננצח. אנחנו מודעים לחשיבות של פתיחת הקמפיין עם ניצחון ונעשה הכול כדי להשיג אותו".

הפורוורד ליאור אליהו: "מתחילים את המשחקים הרשמיים אחרי תקופת הכנה טובה שעשינו. אני חושב שאנחנו מוכנים וכולם מרגישים טוב".

כספי: לא היה שחקן בנבחרת כמו טיוס

הסנטר עידו קוז'יקרו אמר: "אני דרוך. זה משחק חוץ קשה וחשוב לנו לנצח, במיוחד כאשר מדובר במשחק ראשון בקמפיין. אני רוצה להזכיר לכולם שלפני שנתיים ניצחנו את מונטנגרו בבית ובמשחק האחרון, למרות שהנבחרת הפסידה בפודגוריצה,  שתי הנבחרות העפילו בסופו של דבר לאליפות אירופה. השחקנים נחושים לקראת המשחק ומאמינים שאפשר לעשות זה מול הקהל המקומי".

כספי (איגוד הכדורסל) (ONE)
כספי באימון (איגוד הכדורסל)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */