יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:49

בכורה לקאפלו ברוסיה ולדידייה דשאן בצרפת

האיטלקי שיפגוש את ישראל בספטמבר, ינסה לרשום וי ב-18:00 מול חוף השנהב. בכורה לוואן חאל בהולנד מול בלגיה. וגם: ברזיל, ארגנטינה, אנגליה ואיטליה

|
פאביו קאפלו מתרגל לקור הרוסי (רויטרס)
פאביו קאפלו מתרגל לקור הרוסי (רויטרס)

לא רק נבחרת ישראל תערוך משחק ידידות. גם חלק גדול מנבחרות העולם ינצלו את "יום הידידות" כדי להתכונן טוב יותר למוקדמות המונדיאל. שתיים מהן, נבחרת רוסיה, שנמצאת בבית עם ישראל במוקדמות הגביע העולמי, ונבחרת צרפת יציגו מאמנים חדשים. הרוסים את פאביו קאפלו והצרפתים את דידייה דשאן.

הרוסים יפגשו בשעה 18:00 את חוף השנהב, וקאפלו נרגש: "אני שמח שניתנה לי ההזדמנות לאמן נבחרת כל כך חזקה כמו רוסיה. אני מקווה שאוכל לתרום מנסיוני ולשפר את רוסיה".

ב-22:00 צרפת תפגוש את אורוגוואי עם דידייה דשאן, שאשתקד אימן את מארסיי, על הקווים: "אני מחכה כבר להזדמנות. המטרה היא לשפר את ההתנהגות אצל כל השחקנים, שלא יהיו בעיות כמו שהיו בעבר".

גם כן ב-22:00, אנגליה תפגוש את איטליה עם רוי הודג'סון על הקווים וככל הנראה פרנק למפארד שיחזור ישירות להרכב הפותח. גם טום קלברלי ות'יאו וולקוט צפויים לפתוח שכבאיטליה צ'זארה פראנדלי צפוי לעלות עם הרכב קצת פחות נוצץ מבדרך כלל, כשסטפן אל שראווי, החלוץ הצעיר של מילאן, יחבור בחוד למתיה דסטרו, הרכש החדש של רומא. גם מרקו וראטי הצעיר, שנרכש על ידי פ.ס.ז', יהיה ב-11.

דידיה דשאן (רויטרס)
דידיה דשאן. ינסה לעשות את מה שלא עשה לורן בלאן (רויטרס)
 

ב-21:45 הולנד תפגוש את בלגיה המתחדשת עם המאמן החדש ישן של האורנג', לואיס ואן חאל. חלוץ המריבה של ארסנל, רובין ואן פרסי, יפתח בחוד כשבקישור ישחקו אריאן רובן, ווסלי סניידר ואיברהים אפלאיי. אדן הזאר יפתח בצד השני.

אחרי ההפסד בגמר הטורניר האולימפי למקסיקו, נבחרת ברזיל תחפש להתאושש ב-21:00 מול שבדיה. זלאטן איברהימוביץ' צפוי לפתוח בחוד השבדי בעוד שבצד השני, ראמירז צפוי לחזור אחרי יותר משנה היישר לקישור של מאנו מנזס. גם דוד לואיז ואוסקר, שני חבריו של ראמירז מצ'לסי, ככל הנראה יפתחו בהרכב.

ב-21:45 גרמניה תפגוש את ארגנטינה בפרנקפורט. גרמניה תיאלץ להסתדר ללא שחקנים רבים - מריו גומז הפצוע, פר מרטסאקר ולוקאס פודולסקי שנמצאים עם ארסנל באנגליה, פיליפ לאם שנמצא עם אשתו בבית החולים לקראת הולדת בנם השני, בסטיאן שוויינשטייגר ומנואל נוייר. בארגנטינה, ליאו מסי, אנחל די מריה, קון אגוארו וחאבייר מסצ'ראנו צפויים לפתוח.

יואכים לאב מתדרך את חניכיו לפני ארגנטינה (רויטרס)
יואכים לאב מתדרך את חניכיו לפני ארגנטינה (רויטרס)
 

ב-23:30, נבחרת ספרד, ללא השחקנים שייצגו אותה באולימפיאדה, תפגוש את פורטו ריקו. נאצ'ו מונראל יפתח בהרכב על חשבון ג'ורדי אלבה, צ'אבי יקבל מנוחה, פרננדו טורס יפתח בחוד.

יריבות ישראל הנוספות: ב-23:00 פורטוגל, תפגוש את פנמה, ב-21:00 לוקסמבורג מול גאורגיה, ב-19:00 אזרבייג'אן מול בחריין וב-21:45 צפון אירלנד תפגוש את פינלנד.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */