יום חמישי, 19.09.2024 שעה 02:43

נתניהו: אתם עושים דבר גדול, נתמוך ונלווה אתכם

הספורטאים הפראלימפים התארחו אצל ראש הממשלה שאמר: "רק כשגובסתי, הבנתי איך צריך להתמודד עם קשיים". לבנת: "גם אתכם אגיע לעודד מקרוב"

|
לבנת, נתניהו וחברי המשלחת (חגי ניזרי)
לבנת, נתניהו וחברי המשלחת (חגי ניזרי)

המשחקים האולימפיים כבר מאחורינו אולם למי שרוצה טעימה נוספת - בסוף החודש יחלו המשחקים הפראלימפיים. לקראת יציאתה של המשלחת הישראלית ללונדון, אירח ראש הממשלה, בנימין נתניהו, את הספורטאים במשרדו והבטיח כי המשחקים בהם יתחרו יועברו בשידורים ישירים בארץ, לבקשתם.

נתניהו אירח את הספורטאים יחד עם שרת התרבות והספורט, לימור לבנת, ובהשתתפות יו"ר הוועד הפראלימפי, דני בן אבו, ומנכ"ל הוועד הפראלימפי, רון בולוטין. ראש הממשלה והשרה לחצו את ידיהם של הספורטאים ולאחר מכן קיבלו השניים מדליות של כבוד, שהגישו להם השייט דרור כהן והטניסאי נעם גרשוני.

נתניהו אמר: "נלווה אתכם בכל תמיכה אפשרית ואני מודיע שיהיו שידורים. זו תרומתי הקטנה אליכם, שכל אזרחי ישראל יוכלו לצפות בכם".

נתניהו, שרגלו גובסה במהלך החודשיים האחרונים ורק לאחרונה חזר לפעילות מלאה, אמר לספורטאים: "במהלך הזמן הזה הבנתי טוב איך צריך להתמודד עם קשיים ולחוות זאת בפעולות פשוטות. הבנתי שקודם כל צריך לשנות מצב צבירה נפשי. זה נתן לי תזכורת על הדבר הגדול שאתם עושים. דיברנו על שוויון, אבל מה שעשיתם לא משתווה לאחרים".

נתניהו ובן- אבו (חגי ניזרי)
נתניהו ובן אבו (חגי ניזרי)
 

לימור לבנת שזכתה למחמאות רבות על תמיכתה בספורטאים, תגיע לטקס הפתיחה של המשחקים הפראלימפיים בלונדון, בדיוק כפי שעשתה עם המשלחת האחרונה למשחקים האולימפיים. על כך אמרה לבנת: "גם אתכם אגיע לעודד מקרוב. המשלחת האולימפית אמנם לא השיגה מדליות אך רשמה הישגים יפים וכל ספורטאי עשה את המירב, לכן אני שולחת להם חיבוק גדול".

ביבי ולבנת (חגי ניזרי)
נתניהו ולבנת. "אגיע לעודד אתכם מקרוב" (חגי ניזרי)
 

יו"ר הוועד דני בן אבו אמר: "תמיד דיברנו על שוויון ערכי ומוסרי. השרה הביאה לכך שיהיה שוויון אמיתי. כעת באנו לקבל את ברכת הדרך ואנו מחכים להסתער על הכפר האולימפי. הגענו לכאן רק עם בקשה אחת. זו משלחת שטומנת בחובה נכי צה"ל ואנשים מיוחדים. חלקם ישאירו את משפחותיהם בארץ. פנינו אליך בכתב בעבר לפתוח את ערוצי התקשורת לצפייה בשידורים ישירים עבורם".

המשלחת הפראלימפית מונה 25 ספורטאים, מתוכן שבע נשים, שיתחרו בתשעה ענפי ספורט שונים. בכיר הספורטאים במשלחת, הקלע דורון שזירי, שזכה בשש מדליות פראלימפיות, שלוש פעמים בכסף ושלוש בארד, התרשם מאוד מהטקס וסיפר: "הסיבה היחידה שלא השגתי זהב היא מקריות. יש לי זהב מאליפות אירופה ואלה אותם המתחרים בדיוק. זה רק עניין של להביא את עצמי לרמה ולכושר הכי טובים במעמד הזה ועל זה אני עובד ומתאמן".

דורון שזירי- קלע (חגי ניזרי)
הקלע דורון שזירי (חגי ניזרי)
 

אסור לפספס
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */