יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:37
ליגת ווינר סל 24-25
00-00עירוני קריית אתא
00-00הפועל עפולה
00-00עירוני נס ציונה
00-00הפועל ירושלים
00-00הפועל גליל עליון
00-00בני הרצליה
00-00הפועל ת"א
00-00עירוני רמת גן
00-00הפועל חיפה
00-00מכבי ת"א
00-00גלבוע/גליל
00-00אליצור נתניה
00-00הפועל ב"ש/דימונה
00-00הפועל חולון
לוח משחקים
  • עירוני קריית אתא
  • ראשון, 06/10, 19:45
  • הפועל עפולה
  • הפועל גליל עליון
  • ראשון, 06/10, 20:00
  • בני הרצליה
  • עירוני נס ציונה
  • ראשון, 06/10, 21:05
  • הפועל ירושלים
  • גלבוע/גליל
  • רביעי, 09/10, 18:50
  • אליצור נתניה
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • רביעי, 30/10, 20:15
  • הפועל חולון
  • הפועל ת"א
  • שלישי, 31/12, 00:00
  • עירוני רמת גן
  • הפועל חיפה
  • שלישי, 31/12, 00:00
  • מכבי ת"א

קליין: אבנר קופל צריך להיות יו"ר איגוד הכדורסל

יו"ר הפועל י-ם לשעבר שובר שתיקה בראיון בלעדי ל-ONE. הבחירות באיגוד, הבלאגן בין קופל לשרף, הגעגועים לגומא והעזיבה של הבית. קליין פותח את הלב

|
דני קליין. פותח את הלב (יוסי ציפקיס)
דני קליין. פותח את הלב (יוסי ציפקיס)

הרבה מאוד זמן עבר מאז ששמענו את היו"ר לשעבר של הפועל ירושלים, דני קליין, מדבר בכלי התקשורת וחושף את שעל ליבו. בחודשים האחרונים עמד קליין בעיצומו של סכסוך גדול מאוד בקבוצה מעיר הבירה ובלב ליבו של מאבק כוחות ממושך ולא נעים בין ראשי העמותה המנהלת הקיימת לבין נציגיו של הבעלים, גומא אגייאר, שביקש להיות מעורב הרבה יותר בעשייה היומיומית בקבוצה.

לפני כחודשיים תם חוזהו של היו"ר בירושלים ובכך גם נסתיימה דרכו לפחות זמנית במועדון אותו הצעיד בגאווה הרבה מאוד שנים. אז מה בכל זאת הוביל את קליין לרצות ולדבר? להסכים לראיון עומק על כדורסל ועל עניינים מהותיים? כנראה שגם הוא לא יכול היה להתעלם יותר מקמפיין הבחירות לראשות איגוד הכדורסל שמתנהל בחודשים האחרונים והתהומות שהוא הוביל אותנו אליהם לאחר מסע הכפשות וזריקת האשמות הדדית.

קליין, שנשמע כמי שתומך בקופל מן הצד, הסכים לחלוק את המחשבות והתחושות שלו לגבי הכדורסל שלנו בחודשים האחרונים. יש לו הרבה מאוד מה לומר על הכדורסל הישראלי, על מאבק הכוחות בין קופל לצביקה, על הגעגועים האישיים שלו לגומא אגייאר שנחשב עדיין בגדר של נעלם, וכן על ההגדרה המקצועית שלו ביום אחרי שעזב את ירושלים ויצא לדרך חדשה.

כמי שנמצא הרבה מאוד שנים בכדורסל הישראלי וראה את ההתנהלות מקרוב, הוא לא מפחד לענות גם על שאלות קשות, אך בעיקר נשמע כמי שמייצג את הצד השקול, זה שחושב שהרמוניה והגמוניה יכולות לפתור את הכל. רגע לפני הבחירות שיכריעו את הכף ושהכל כבר למעשה כמעט סגור, החלטנו לשמוע את מוצא פיו של האיש שכל כך מזוהה עם הכדורסל הישראלי ועכשיו משקיף עליו מהצד.

"מלחמה שלא מכבדת אף אחד"
אתה שומע ורואה את כל מה שקורה בחודשים האחרונים סביב הבחירות לאיגוד הכדורסל, מה אתה חושב על כל המצב הלא נעים הזה?
"כאחד שנמצא בכדורסל לא מעט שנים ומשתדל לעסוק בעשייה ולא בעסקנות ופוליטיקה, אני יכול להגיד שראיתי כותרות וחלקים ממסיבת העיתונאים (של שרף). אני לא שומר סף - לא של צביקה ולא של אבנר, אבל אני רוצה לדבר על הכדורסל הישראלי, על למה הגענו למצב הזה ואולי גם להעמיד אנשים על טעותם עם עובדות מסוימות".

ניר ברקת ודני קליין (יניב גונן)
ניר ברקת עם דני קליין (יניב גונן)
 

אז איך תעמיד אנשים על טעותם? המצב הפך כרגע לבלתי נסבל.
"המלחמה הזו לא מכבדת אף אחד ואני חושב שהכדורסל הישראלי חייב הרבה מאוד לאבנר קופל ולא מעט לצביקה שרף. אף אחד לא חולק על זה שכל אחד מהם הוא מומחה בתחום אחד ספציפי. אבנר בתחום של ניהול ושיווק וצביקה בתחום המקצועי ואף אחד לא יקח את זה מהם וההכפשות האלו לא מוסיפות לאף אחד כלום ושום דבר".

אם היית עכשיו חלק מהגוף הבוחר, למי היית מעניק את התמיכה שלך?
"אני לא התעסקתי בפוליטיקה הפנימית הזו, אבל כאחד שמסתכל מהצד אני חושב שאבנר הוא האיש שצריך לעמוד בראש האיגוד ובוודאי ובוודאי פיני גרשון וצביקה שחברו יחד כי הם אנשים שהם עמוד השדרה של הכדורסל הישראלי. צריך אנשי מקצוע כמוהם וצריך לשמוע לדעתם, הם אלה שצריכים ללמד את הצד המקצועי. איגוד הכדורסל, בניגוד למנהלת, הוא יותר מקצועי ואולי קצת פחות שיווקי וחשוב מאוד שיהיו אנשים כמו צביקה ופיני באיגוד. אני לא יודע למה הדברים האלה הגיעו למצב הזה אבל אני הייתי מאוד שמח לראות את כולם תחת קורת גג אחת כי אני חושב שזה הרכב שבאמת יכול להוביל את הכדורסל קדימה".

 
 בכל יום שעובר אני יותר מתגעגע ויותר יודע להעריך את מה שאגייאר עשה לעיר ירושלים ובעיקר עבור הכדורסל. הוא גם עזר לבית"ר והלוואי והיו עוד הרבה גומאים כאלה 
 
 
 

איך היית רואה לנגד עיניך את המצב האידאלי ביותר?
"אני רוצה לקוות ולהאמין שכולם יתכנסו תחת קורת גג אחת. אני לא אוהב לעשות ספורט לפוליטיקה, אבל גם בפוליטיקה הישראלית וגם בפוליטיקה בכל העולם ראינו מאבקים והכפשות, כי כולם מכוונים למטרה ובדרך הם קצת נפגעים ופוגעים. בסוף היום אני מכיר את כל האנשים, עבדתי עם אבנר ועבדתי עם צביקה ועבדתי עם אנשים בסיעה של צביקה והרבה אנשים מהצד של אבנר. אלו אנשים שצריכים לשים לנגד עיניהם את טובת הכדורסל בלבד, ודקה אחרי שהבחירות ייגמרו צריכים כולם להתכנס ולעשות הכל למען הכדורסל".

"קופל לקח את הכדורסל קדימה"
אתה לא בא לסנגר על אף אחד מהצדדים, אבל ניכר שאתה תומך בעשייה של קופל. איך אתה מסביר את זה שמופנות כלפיו כל כך הרבה האשמות?
"אבנר נכנס למנהלת ואף אחד לא האמין שהוא יצעיד אותה לאן שהוא הצעיד אותה, מבחינת המוצר עצמו. לבוא היום ולהאשים אותו במצב של הכדורסל הישראלי ובכל מה שקרה ב-30 השנים האחרונות זה נראה לי קצת כמו לזרוע חול וגם לא להיות הגון. אבנר במה שהוא לקח על עצמו עשה הכי טוב בכדורסל הישראלי, החל מארגון, גיוס כסף, ייצור מוצר, גרירה של ראשי עיר פנימה, גרירת ספונסרים וזה דבר שמי שלא עוסק בגיוס כספים לא מבין כמה הדבר הזה קשה בעולם של ספורט ובטח בעולם של כדורסל במדינת ישראל שמאזן הכוחות מאוד ברור".

אבנר קופל (משה חרמון)
אבנר קופל. צריך להיות שיתוף פעולה עם שרף (משה חרמון)
 

תסביר.
"מצד אחד יש קבוצה שמובילה ומושכת את כולם למעלה, שזו מכבי תל אביב, וכל השאר שמנסות לחקות אותה. למטה בשוליים כאלו שחיות על היום יום ועל הפירורים ורוצות רק לשרוד. קשה מאוד לשווק ליגה כזו ואני חושב שבצד השיווקי מגיע לו שאפו ענק, ענק, ענק על מה שהוא עשה ואני לא מדבר על גיוס הספונסרים בלבד. גם הליגה הזו נחשפת, ראשי עיר נרתמים, הוא הצליח להביא ספונסרים גדולים ולא שמעתי את אותם אנשים מוחאים כפיים אחרי שהוא השיג את החוזה עם מפעל הפיס שהוא בהחלט חוזה ענק בכל קנה מידה. זה שיש היום בעיות עם התמיכה של מפעל הפיס אלו דברים שקורים, התחלפו אנשים, המצב במשק השתנה והדברים האלה קורים אבל אני חושב שמי שמאמין בכדורסל ויעבוד קשה יצליח לגייס ספונסרים ולהרים את הדברים למעלה".

אליהו ופניני (משה חרמון)
אליהו ופניני. "קבוצה אחת שמנסים לחקות אותה" (משה חרמון)
 

מסע ההכפשות הזה בוודאי לא תורם לכדורסל הישראלי ואנחנו שומעים טענות מכל עבר. זה לא קצת עבר כל גבול לדעתך?
"אני מקבל את כל הטענות של כולם וגם את הטענות של צביקה שהוא איש ישר ולפעמים היושר שלו מעביר אותו על דעתו. הוא פרפקציוניסט והוא רוצה הכל בשקיפות וביושר הכי גדולים. יחד עם זאת, צריך לזכור שלא נתנו לאבנר קופל ימי חסד באיגוד, הוא עד היום בטייטל של ממלא מקום, לאבנר יש תוכנית, יש לו רצון, יש לו חזון, הוא מבין שהוא הגיע לאיגוד הכדורסל ושזה לא מנהלת הליגה, הוא מבין שבאיגוד הוא צריך להתעסק בכדורסל, בנבחרות, עם צעירים, עם ליגת הנשים, עם המגזר, עם תשתיות, עם חזון, ובעוד אלף ואחד דברים שהוא לא התעסק בהם במנהלת. במנהלת נתנו לו מטרה והיא לשווק את הליגה. אני הייתי ממקימי המנהלת. יש מישהו במדינת ישראל שחושב שקופל לא שיווק את הליגה? שיקום ויגיד את זה, לא שמעתי טענות מאף אחד".

אבל על פניו נראה שאבנר רוצה להיות היו"ר, אחרת הוא לא היה עושה את כל הדרך.
"ברור לי שאבנר יודע שהוא נכנס למשימה שהיא נראית לא קלה, בפרט שיש כל כך הרבה קרעים בתוכו, ואני חושב כאחד שמכיר אותו, שאם הוא היה יודע שזה הגיע לאן שזה הגיע, הוא לא היה נכנס לזה בכלל. צריך לזכור שמי שפנה לאבנר זו סיעת הפועל, הוא לא הציע את עצמו להיות יו"ר איגוד הכדורסל, אני שמעתי אותו לפני שנה אומר מיציתי, אני כבר כמה שנים בעסק הזה, זה לא קל, אני צריך משהו אחר".

אז למה הוא נאחז במנהלת? בצד של צביקה טוענים שהוא רוצה לשמור את עצמו מכוסה מכל הכיוונים. יש מקום לחבר את המנהלת לאיגוד?
"יש לו אחריות. הוא לא יכול לנטוש את הספינה. ביום שיהיה לו מחליף הוא לא רק יעזוב הוא יזוז הצידה ויעזור ויתמוך כי אני חושב שמה שנכון היום זה להכניס את כל עניין מנהלת הליגה לבניין איגוד הכדורסל ולנהל את זה כיחידה אחת ולא לעשות את הפיצול הזה. הזיכרון של אנשים קצר. מצד אחד מאשימים אותו במצב הכדורסל בישראל כאילו הוא זה שבנה ואחראי. היו לפניו לא מעט יושבי ראש והיו לפניו לא מעט אנשים שהיו חברי הנהלה ולבוא היום וברמה האישית הכל על אבנר אני חושב שזה לא ראוי. בדיוק כמו שאני חושב שלא צריך לפגוע בצביקה. צריך לשמור על כבודם של אנשים, בטח בענף כזה קטן שאנשים צריכים לעבוד ביחד ואני מקווה מאוד שאנשים ישכילו להיכנס לחדר אחד ולצאת כיחידה מובחרת ולעשות לטובת הכדורסל".

פיני גרשון וצביקה שרף (יניב גונן)
פיני גרשון וצביקה שרף. "פרפקציוניסט בכל רמ"ח אבריו" (יניב גונן)
 

"המטרה היא שכולם יעבדו יחדיו"
אתה חושב שצביקה הקיף את עצמו באנשים הנכונים? הרי איש כמו שאול אייזנברג חתום למעשה על פירוקן של הפועל תל אביב נשים והפועל תל אביב גברים. זה גורם לכולנו להרים גבה ולחשוב האם מדובר באמת בכוונה לטהר את הכדורסל.
"אני לא רוצה לדבר לגופם של אנשים כי זה לא ראוי, אבל אני כן אתייחס לזה מזווית אחרת. אומרים שאם משהו לא נשבר אז למה לתקן. צביקה הוא האיש שנחשב למר כדורסל והכי מחוייב בכדורסל הישראלי. אני זוכר ראשי איגוד ולא רק אבנר קופל שפנו למאמנים רבים לקחת את הכדורסל כשהוא היה בקרשים וצביקה שרף כמו בצו שמונה תמיד התייצב ואמר 'בשבילי נבחרת ישראל מעל הכל'. הוא בא ועשה פלאים והצליח עם הנבחרת, אני חושב שצביקה ופיני גרשון יכולים וצריכים להיות בצד המקצועי של האיגוד".

איך אתה חושב שאפשר ליישב בכלל את כל מה שקורה לאחרונה? זה מסע הכפשות קשה שאנחנו לא ראינו הרבה מאוד שנים.
"איגוד זה לא מנהלת, זה לא רק שיווק, זה יותר כדורסל ואבנר מבין את זה. אינני יודע למה המצב הגיע לידי כך. אינני מבין למה הם לא יכולים לעבוד ביחד אבל אני כולי תקווה שאנשים כמו אבנר ינהלו ואנשים כמו פיני וצביקה יהיו בצד המקצועי ועוד הרבה מאמנים אחרים כי אני חושב שהתברכנו במאמנים מצויינים. התחלנו לייצא מאמנים למדינות אחרות אפילו. יש לנו פה אנשים טובים מאוד".

 
 להביא כסף עולה כסף. כאשר קבוצה באה בתחילת שנה ובונה תקציב היא נשנעת על התקציב של המנהלת. ברגע שיוצאים מישיבת המנהלת והולכים הביתה מישהו צריך לעמוד בהתחייבויות ולגייס את הכסף. קשה מאוד לגייס ספונסרים היום במדינת ישראל 
 
 
 

איך אתה רואה מהזווית האישית שלך את ענף הכדורסל שלנו כיום והאם אתה רואה שינויים כלשהם שאבנר הצליח ליישם בתקופה שלו כממלא מקום יו"ר האיגוד?
"בחמישה או שישה חודשים שאבנר מכהן כממלא מקום הוא מצד אחד שמע ולמד, הוא היה במין מצב כזה שיותר מדי לעשות הוא לא יכול היה כי הוא היה רק ממלא מקום, אבל בדברים שהוא כן נגע הוא עשה טוב. הוא עשה דברים מבורכים וכל זה כשהוא על תקן של יושב ראש שאולי לא ימשיך, עכשיו אני בטוח שהוא יושב בכסא שלו והוא ירצה לראות סביבו ולקחת את האנשים שהם הכי ראויים".

נאמרו לא מעט דברים על כך שאבנר הוא אולי איש שיווק מצוין אבל לא בטוח שהוא יכול להצליח בבחירת האנשים. אתה חושב שהוא כן יכול לעמוד במשימה כזו של לצוות את האנשים הנכונות והטובים למקום הנכון?
"אנשים מקלים ראש. אבנר יודע לבחור את האנשים, הוא יודע לבחור צוותים. הוא הפעיל מערכת גדולה כמו המנהלת, אז הוא יודע לבחור אנשים".

הביקורות כלפיו כבר כמה שנים הן שהוא עושה אירועים גדולים ומנקרי עיניים במקום לדאוג לענף עצמו. יש מקום לאירועים כאלה או שעדיף לא לעשות אותם?
"אנשים יכולים לבוא ולבכות 'כן אוהב או לא אוהב' אירועים, בסוף היום למה הוא עשה את זה? בשביל ההנאה האישית שלו? לא, כי זה מקום שראוי לכבד, הוא מכבד את כל ראשי הקבוצות שעושים הכל כדי להביא כסף לקבוצות שלהם, הוא מכבד שחקני עבר, אם אתה נכנס לאוהל כזה ורואה את כל הכבוד הזה ומה שעושים זה מכבד את הענף. לבוא ולנגח אותו כבר חמש שנים על האוהל, אוהל, אוהל. חבר'ה מספיק, זה לרדת נמוך מדי. זה לא מכובד, הוא עשה את זה כדי לגייס גם ספונסרים ולבוא ולקטול על זה, זה לא מכובד בואו נסתכל על הדברים בגדול ולא על הדברים בקטן".

אוהדי מכבי ת&qout;א מוחים נגד קופל (שי לוי)
אוהדי מכבי ת"א מוחים נגד קופל. צריך להסתכל על הדברים בגדול (שי לוי)
 

"להביא כסף עולה כסף"
קופל הצליח בעבודה שלו בצד הכלכלי שאמור היה להכניס את הכסף הגדול למנהלת?
"להביא כסף עולה כסף. כאשר קבוצה באה בתחילת שנה ובונה תקציב היא נשנעת על התקציב של המנהלת. ברגע שיוצאים מישיבת המנהלת והולכים הביתה מישהו צריך לעמוד בהתחייבויות ולגייס את הכסף. קשה מאוד לגייס ספונסרים היום במדינת ישראל, קשה מאוד לגרור אנשים לתחום הספורט שהוא לא בדיוק הכי גדול. מכבי תל אביב היא קבוצה שמושכת אש והיא משחקת לפעמים במפעל אירופי אחד ולפעמיים בשניים. הקהל מעדיף לראות את זה ולא את הליגה.

מדברים הרבה בזמן האחרון על כך שלמנהלת הליגה יש בעיה כלכלית עם הספונסר הראשי שלה, שזה כמובן הלוטו. זה אמור להדליק נורה אדומה?
"אבנר צריך להתמודד עם תנאי שוק שהם לא קלים ולא פשוטים בכלל ואף אחד לא יכול לבקר אותו עד שהוא יהיה במקומו. זה פעם אחת והפעם השנייה היא שלפעמים עוברים וחורשים את הארץ וספונסרים מתחייבים אליך ואז הם נתקלים בקשיים ובורחים לך. אני לא מכיר שתובעים ספונסר במנהלת הליגה ואני יודע שמספר אנשים התחייבו אבל בגלל קשיים ולא בגלל רוע ביקשו להקפיא, כמו מה שקורה עם מפעל הפיס".

אז מה בדיוק קורה עם מפעל הפיס?
"הם לא אומרים שהם לא מרוצים, הם אומרים שהם במצב לא טוב ובמצב המשק צריכים לעשות בידוק מחדש ואולי לחלק את הכסף בצורה אחרת. אסור לשכוח שהשתנה יו"ר שם, כל אחד עם סדרי העדיפויות שלו אין מה לעשות. לבוא היום ולטעון שיש גירעון זה בסדר, כי אני לא מכיר גוף שמתעסק בגיוס כספים שיכול לבוא ולהתחייב על שקל ועל אגורה אלא אם כן הוא מתחייב על מה שיש לו ואז יבואו קבוצות ויגידו אה זהו? זה מה שאתה נותן, איך נבנה קבוצה? הרי זו ביצה ותרנגולת".

דני קליין ואיציק קורנפיין. לא קל לגייס ספונסרים (משה חרמון)
דני קליין ואיציק קורנפיין. לא קל לגייס ספונסרים (משה חרמון)
 

בתקופה שלך כיו"ר הפועל ירושלים הרגשת שכל הקבוצות מקבלות יחס זהה ממנהלת הליגה בראשותו של קופל?
"אני חשבתי שאבנר צריך להיות יותר דיקטטור כי הוא לא יכול היה לרצות 12 קבוצות. אם הוא היה מרצה קבוצה אחת זה היה בא על חשבונה של קבוצה אחרת. אני חושב שסביב אבנר היו מספיק יושבי ראש שהבינו את המצב הזה, לפעמים הם נפגעו ולפעמים הצליחו אבל בסך הכל הוא נהג ביושר ובהגינות, הוא ניסה לשמור על האינטרסים של כל הקבוצות, הוא לא היה יו"ר רק של שמעון מזרחי או רק של חיים אוחיון - הוא היה יו"ר של כולם ולפעמים כאשר אתה בא לבקש איזושהי בקשה אז אולי קבוצה אחרת נפגעת מזה".

לא יכול להיות שהיו קבוצות שנפגעו?
"הוא נסע לראשי ערים וניסה לקרב אותם לכדורסל. לבוא ולהגיד עכשיו שהוא לא עזר לקבוצה כזו או אחרת זה יכול להיות, אבל הוא לא עשה את זה מרוע, מה פתאום, הוא עשה את זה כי הוא חשב שהוא יכול לעזור לכולם במידה שווה. אם קבוצה אחת נפגעת אז זה קורה, גם הפועל ירושלים נפגעה וגם מכבי תל אביב נפגעה וגם קבוצות אחרות אבל זה לא ממקום של העדפה לקבוצה מסויימת אלא ממקום של רצון לשמור על האינטרסים של כולם".

איך היית מגדיר את עצמך בעולם הכדורסל שלנו?
"אני משקיף בדאגה מהצד ומאוד רוצה לעזור".

אבנר קופל. ניסה לדאוג לכל הקבוצות כמיטב יכולתו (שי לוי)
אבנר קופל. ניסה לדאוג לכל הקבוצות כמיטב יכולתו (שי לוי)
 

"מתגעגע לגומא"
חודשיים אחרי שעזבת את הפועל ירושלים, כיצד יהיה נכון להגדיר את הקשר שלך למועדון שבו היית כל כך הרבה שנים קודם לכן?
"יש לי קשר לירושלים. אני חלק מהפועל ירושלים ואני אוהב את הפועל ירושלים. אני לעולם לא אנטוש את הפועל. כרגע אני מבחירה שלי החלטתי שאני לא שם ואני בשמחה ארצה לעזור לענף הכדורסל אם וכאשר יחליטו ואם וכאשר ירצו אז כמובן שאני אעמוד לרשות הכדורסל בכלל ולרשות הפועל ירושלים בפרט. יש לי אהבה אחת והיא נקראת הפועל ירושלים ומעבר לזה אנ אשמח מאוד לעזור לאבנר או לכל מישהו אחר בכדורסל".

כמעט חודשיים עברו מאז שגומא אגייאר נעלם בלב ים. מה אתה יודע לספר לנו על כל הפרשה הזו ועד כמה הוא חסר לך?
"אני אגיד לך משהו אחד. כואב לי שמתעסקים בכל כך הרבה דברים ושוכחים שהיה פה בן אדם חם שאפשר להגדיר אותו כלב אחד גדול וכל מה שהוא עשה זה נתינה ונתינה. כנראה שהחיים הרבה יותר חזקים מהמוות. לא שומעים עליו ולא מדברים עליו. בסביבה שלו קורים דברים שבטח לא מוסיפים לשמו ולכבודו ואין יום שלא שואלים אותי עשרות אנשים בכל מקום שאני הולך אם הוא חי, או לא חי. אני רק יכול להגיד שהלוואי והוא יגיח מאיזשהו מקום ושהוא יפתיע".

גומא אגייאר ודני קליין מתחבקים. &qout;הלוואי והוא יגיח פתאום&qout; (גיא בן זיו)
גומא אגייאר ודני קליין מתחבקים. "הלוואי והוא יגיח פתאום" (גיא בן זיו)
 

ועבורך באופן אישי?
"אני בכל יום שעובר יותר מתגעגע ויותר יודע להעריך את מה שהאיש הזה עשה לעיר ירושלים ובעיקר עבור הכדורסל. הוא גם עזר לבית"ר והלוואי והיו עוד הרבה גומאים כאלה בטח לירושלים ובכלל לספורט, אני מאחל את זה מכל הלב".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */