יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:07

הנבחרת סיירה בבודפשט, אבי לוזון: גאים לייצג

הקהילה היהודית אירחה את המשלחת בבית הכנסת ובבית העלמין לזכר הנספים בשואה. בית ההשקעות "אלטשולר שחם" ישמש כספונסר הראשי של הנבחרת

|
נבחרת ישראל בבית הכנסת (התאחדות לכדורגל)
נבחרת ישראל בבית הכנסת (התאחדות לכדורגל)

ראשי הקהילה היהודית בבודפשט אירחו הבוקר (שלישי) את נבחרת ישראל לביקור מרגש בבית הכנסת הגדול של העיר לפני המשחק מול הונגריה מחר ב-21:30. בית הכנסת של בודפשט נחשב לאחד הגדולים והמפוארים באירופה כולה והוא מארח מידי שנה למעלה מ-6,000 יהודים מרחבי הונגריה כולה שמגיעים לתפילות חגי ישראל.

את הביקור אירח שגריר ישראל בהונגריה, אילן מור וסגנו חגי מי-זהב יחד עם נשיא הקהילה היהודית, פטר פלדמאייר, ראש הקהילה היהודית, גוסטאב זולטאי, הרב הראשי של בית הכנסת המרכזי, רוברט פרוייליך וכן הרב הראשי לשעבר של הונגריה, הרב ג'זף שווייצר. במהלך הביקור זכו אנשי המשלחת הישראלית לקבל סקירה על חשיבותו של בית הכנסת עבור הקהילה היהודית המקומית וכן סקירה על פועלה של הקהילה היהודית.

הביקור המשיך לרחבת בית העלמין שם ניצב הפסל המפורסם "ערבה בוכייה" שמנציח את קהילת יהודי הונגריה שנספו בשואה, כ-600 אלף יהודים שנרצחו. הביקור הרשמי של המשלחת הישראלית עורר עניין רב בקרב התקשורת המקומית ההונגרית וכן בקרב תיירים רבים מישראל שכמה עשרות מהם הצטופפו בצידי בית הכנסת (שהיה סגור תחת אבטחה כבדה) על מנת לזכות לראות את השחקנים, להצטלם עימם ולקבל חתימות.

לאחר הסיור התקיימה קבלת פנים בה בירך השגריר אילן מור, את הנבחרת במילים חמות ואיחולי הצלחה לקראת המשחק מחר. השגריר דיבר גם על גילויי האנטישמיות שאירעו לאחרונה, בשל עלייתו של הימין הקיצוני לשלטון ואמר כי הוא גאה שהנבחרת הגיעה לשחק בהונגריה וכי המשמעות היא עצומה.

גוטמן, לוזון ואילן מור על רקע ערבה בוכייה (ההתאחדות לכדורגל) (ONE)
גוטמן, לוזון ואילן מור על רקע ערבה בוכייה (ההתאחדות לכדורגל)
 

ראש המשלחת, יו"ר ההתאחדות אבי לוזון שבירך גם הוא מעל לשולחן הנשיאות אמר: "אין לנו מדינה אחרת, אנחנו גאים לייצג את ישראל בכל מקום בעולם ובמיוחד במדינה הזו, בה נרצחו יהודים רבים".

ספונסר חדש לנבחרת ישראל
בית ההשקעות אלטשולר שחם ישמש כספונסר הראשי של נבחרת ישראל. בית ההשקעות חתם על חוזה ספונסר בהיקף כספי של 800 אלף דולר למשך שנתיים.

גילעד אלטשולר, מנכ"ל משותף ובעלים של בית ההשקעות אמר: "אנו שמחים לקחת חלק בתמיכה ובליווי של נבחרת הכדורגל של ישראל במסגרת מוקדמות מונדיאל 2014 ושל הנבחרת הצעירה במסגרת אירוח אליפות אירופה עד גיל 21, שתתקיים בישראל בקיץ 2013. ערכי החברה מושתתים על הישגיות, מקצוענות ומצויינות ואנו רואים אחריות ליצירת בסיס לקידום ערכיות ופעילות מוסרית וספורטיבית במרחב הציבורי הישראלי. כל הצלחה של נבחרת ישראל מהווה גאווה לאומית לכולנו ובשם כל עובדי אלטשולר שחם ו-150,000 לקוחותיה אני שולח לנבחרות איחולי הצלחה לקראת הקמפיין הקרוב".

מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, אורי שילה, הביע שביעות רצון מהחיבור. "הצטרפותו של מוסד פיננסי מוכר ומוערך בדמותו של בית ההשקעות אלטשולר שחם כספונסר ראשי של נבחרות ישראל הוא מהלך מבורך לכדורגל הישראלי כולו. אנחנו מסתכלים קדימה בציפייה לשיתוף הפעולה בין שני הגופים, לטובת הכדורגל הישראלי והחברה הישראלית".

אורי שילה (יוסי ציפקיס)
אורי שילה. "מהלך מבורך לכדורגל הישראלי כולו" (יוסי ציפקיס)
 

במסגרת ההסכם יופיע לוגו החברה על מדי הנבחרת החל מפתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2014, וכן בשטחי פרסום באצטדיון הלאומי ברמת גן, במשחקי הבית של הנבחרת.

קמפיין מוקדמות המונדיאל יפתח ב-7 בספטמבר, כאשר הנבחרת הלאומית תקיים משחק רשמי באזרבייג'אן. 4 ימים לאחר מכן ייערך המשחק הראשון בארץ, כשישראל תארח באצטדיון ר"ג את נבחרת רוסיה.
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */