יום ראשון, 06.10.2024 שעה 06:55

אימון ראשון לישראל בהונגריה, אבי לוזון הצטרף

הנבחרת התאמנה לפני משחק הידידות ברביעי - בניון, אוואט, נאתכו, חמד ושהר יצטרפו היום. גוטמן: "אין אני, יש אנחנו", היו"ר: "השחקנים רעבים"

|
גוטמן והשחקנים בהונגריה (ההתאחדות לכדורגל)
גוטמן והשחקנים בהונגריה (ההתאחדות לכדורגל)

סגל נבחרת ישראל המתכוננת למשחק הידידות מול הונגריה ביום רביעי יושלם מחר (שני) עם הצטרפותם של הליגיונרים - יוסי בניון, דודו אוואט, ביברס נאתכו, תומר חמד ובן שהר, שהשלימו את המשימות עם קבוצותיהם.

לאחר ארוחת צהריים ומנוחה, יצאו השחקנים לאימון הראשון על אדמת הונגריה, שהתקיים במתקן האימונים שנמצא כחצי שעה מהמלון בו שוהה הנבחרת. לאחר חימום התפצלו שחקני השדה מהשוערים והחלו באימון. ליאור רפאלוב, אלעד גבאי ומאור מליקסון ערכו אימון שחרור בנפרד משאר השחקנים, לאחר ששיחקו בשבת האחרונה 90 דקות במדי קבוצותיהם.

בשל הסגל החלקי שעומד לרשותם של אלי גוטמן ויוסי אבוקסיס, התמקדו השחקנים בתרגול קו ההגנה, שהורכב מרמי גרשון, דן מורי, איתן טיבי ויובל שפונגין, אל מול ההתקפה שהורכבה משאר השחקנים שלקחו חלק באימון.

קו הגנה נוסף שתרגל המאמן, הורכב מאלעד גבאי, טל בן-חיים (שלא יעמוד לרשות המאמן מול אזרבייג'אן בשל האדום שספג מול קרואטיה בסוף הקמפיין הקודם), שיר צדק ושמואל שיימן. גוטמן אמר לשחקנים: "תיהנו מהנעת הכדור, תחשבו אחד על השני ותעבדו יחד. אין אני, יש אנחנו".

אלי גוטמן (ONE)
גוטמן עם אנטמן ואבוקסיס (ההתאחדות לכדורגל)
 

מי שיצא כראש המשלחת מטעם ההתאחדות לכדורגל הוא יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, שלו זה המסע הראשון עם הנבחרת בעידן גוטמן. לוזון, שצפה באימון, אמר בסיומו: "רואה את הרעב של השחקנים ואת השמחה שלהם לחזור ולהיפגש בשורות הנבחרת, וזה כמובן מבורך וחשוב. כשיושלם הסגל עם הגעתם של כל הליגיונרים שלנו, אני בטוח שגוטמן יתרגל את השיטה שהוא מקפיד עליה ורוצה לראות אותה על כר הדשא".

אבי לוזון (ONE)
אבי לוזון וד"ר מרק רוסנובסקי בהונגריה (ההתאחדות לכדורגל)
 

"היה לי חשוב לצאת כראש משלחת עם הנבחרת, רגע לפני שהיא מתחילה את קמפיין מוקדמות המונדיאל בברזיל, וזאת על מנת לתת להם את כל השקט והביטחון שהם צריכים מהמערכת, בהתאחדות לכדורגל. זו החזרה הגנרלית האחרונה שלנו לפני המאני טיים שלנו ב-7 בספטמבר באזרבייג'אן. אני בוטח בצוות המקצועי ובשחקנים שיעשו את העבודה", הוסיף.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */