יום ראשון, 06.10.2024 שעה 06:13

שיבק: מוכנים ליריקות, אוחיון: יהיה חם במונטנגרו

מוק' אליפות אירופה: נבחרת ישראל המשיכה בהכנות למשחק החוץ ברביעי, המאמן דרוך: "6,000 צופים יישבו על הראש". לימונד: "אנחנו טובים מהם"

|
שיבק ושחקני נבחרת ישראל (משה חרמון)
שיבק ושחקני נבחרת ישראל (משה חרמון)

נבחרת הכדורסל של ישראל השלימה את הכנותיה לקראת הטיסה למונטנגרו, שם תפגוש ביום רביעי את הנבחרת המקומית במשחק הראשון במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2013.

מונטנגרו נחשבת לאחת החזקות בבית וליריבה העיקרית על המקום השני בבית. חניכיו של אריק שיבק יודעים כי מדובר במשימה לא פשוטה וכי יצטרכו לשחק טוב יותר מאשר במשחקי ההכנה כדי להגיע ביתרון משמעותי למשחק הבית מול אסטוניה.

בכל העת נמשכת מכירת הכרטיסים למשחק מול אסטוניה שיערך בבית מכבי בשל הקרקס בנוקיה וכן המכירה המקבילה של המנויים ליתר המשחקים שיערכו כמובן באולם הביתי הקבוע.

המאמן, אריק שיבק, סיפר עם פתיחת מסיבת העיתונאים: "מיום חמישי יש תחושה של בואו נתחיל כבר. הסקאוט שלנו ראה שישה משחקים של מונטנגרו, יש לנו חומר עליהם, אנחנו מכירים את השחקנים ואת המאמן כך שאין סודות אבל גם הם מכירים אותנו. מה שיקבע זה מי יעשה את הדברים מדויק יותר ויתגבר על ההתרגשות. זה אולם של 6,000 צופים, כולם יושבים עליך, עם כל הדברים הלא נעימים והיריקות, אבל כולנו כבר עברנו דברים כאלה ואנחנו מנוסים".

"בלי פקוביץ' מונטנגרו עדיין יריבה חזקה, בטח בבית שלה. אנחנו רוצים לנצח ואני חושב שאנחנו גם מסוגלים לעשות את זה. יש לנו לא מעט ניסיון בטורנירים כאלה ונעשה את הכל במשחק הראשון שהוא משחק המפתח. זו ליגה של עשרה משחקים ולא משנה מה קורה גם אם מפסידים משחק כזה זה חשוב איך מפסידים, ההפרשים הם חשובים פה".

גם רביב לימונד, סיפר על ההכנות: "המגרש שם קשה, יהיה קשה גם הפעם אבל אני חושב שדווקא בקמפיין הזה הם פחות טובים ואנחנו כנבחרת באים לא נחותים אלא אפילו טובים יותר".

שיבק: נעשה את הכל נגד מונטנגרו

כמו כן התייחס רביב לפרישה שלו בעונה שעברה: "מה שהיה בקיץ שעבר כבר מאחורינו, זו היתה טעות חמורה שלי אבל גם בני אדם עושים טעויות ומזה לומדים וממרומי גילי אני חושב שאני מתקדם, אני מאוד רוצה לעזור לנבחרת אם זה חצי דקה או שלושים דקות".

גיא פניני וליאור אליהו באימון הנבחרת (משה חרמון)
גיא פניני וליאור אליהו באימון הנבחרת (משה חרמון)
 

הרכז הראשון של הנבחרת, יוגב אוחיון, סיפר אף הוא על התחושות: "ללא ספק המשחק הראשון הוא מפתח לכל הקמפיין, אנחנו מתכוננים כבר שבועות ארוכים למשחק הזה. יש לנו כישרון אדיר ואנחנו צריכים להיות מפוקסים הכי שאפשר. אני רוצה לפנות לקהל שיגיע לתמוך בנו ברגעים האלה, זה חשוב לכל המדינה, הקהל הזה הוא פוש אדיר וחשוב לנו שהוא יגיע".

עודד קטש, יותם הלפרין ואוחיון. מוכנים למשחק הקשה (משה חרמון)
עודד קטש, יותם הלפרין ואוחיון. מוכנים למשחק הקשה (משה חרמון)
 

עוד הוסיף אוחיון: "האולם במונטנגרו הוא חמים תרתי משמע, קהל חם וללא מיזוג, יהיה נחמד ויהיה כיף, תהיה אווירה טובה. היתה עוינות כלפינו מצד אוהדים מקומיים אבל לנו זה יביא מוטיבציה ונראה להם להיפך".            

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */