יום ראשון, 06.10.2024 שעה 06:33

הנבחרת נחתה בהונגריה, גוטמן: המטרות ברורות

הכחולים-לבנים יקיימו ברביעי את משחק האימון האחרון לפני פתיחת מוק' המונדיאל. המאמן: "השיטה ברורה, מצפה לראות את הדברים באים לידי ביטוי"

|
אלי גוטמן. הישורת האחרונה (אלעד ירקון)
אלי גוטמן. הישורת האחרונה (אלעד ירקון)

נבחרת ישראל נחתה בהונגריה, שם תקיים ביום רביעי משחק ידידות מול הנבחרת המקומית. יהיה זה משחק ההכנה האחרון לפני שהמסך על מוקדמות המונדיאל יעלה בחודש הבא, כאשר הנבחרת תצא למשחק חוץ מול אזרבייג'אן.

24 שחקנים הוזמנו לסגל, כולל המוזמן הטרי חן עזרא, שנשמע השבוע נרגש מאד בעקבות זימון הבכורה. עזרא מקווה ליטול חלק במשחק ולשתף פעולה עם שחקנים דוגמת הקפטן, יוסי בניון וליאור רפאלוב.

גוטמן מתכוון במשחק להריץ את ההרכב שאמור לפתוח במשחק הראשון מול אזרבייג'אן. מקומו של השוער, דודו אוואט, מובטח. בעמדת המגן הימני זוכה אלעד גבאי, אחריו גוטמן עקב בתקופה האחרונה, ליתרון. גבאי נמצא בכושר טוב בשורות הפועל ק"ש, שרחוקה מרחק נגיעה מליגת האלופות.

טל בן חיים יהיה במרכז ההגנה ולצידו ככל הנראה ישחק רמי גרשון. באגף שמאל נראה ששמואל שיימן יקבל עדיפות. בקישור האחורי מובטח מקומו של ביברס נאתכו, שאמור לפתוח לצד אביחי ידין. גם אלמוג כהן ובירם כיאל נמצאים בתמונת ההרכב. גם מקומו של איתי שכטר בהתקפה מובטח.

אלעד גבאי (חגי ניזרי)
אלעד גבאי. מקבל עדיפות באגף ימין (חגי ניזרי)
 

המאמן, אלי גוטמן, אמר: "שיטת המשחק ברורה ואני מצפה לראות את הדברים באים לידי ביטוי על המגרש. הקפדנו לשמור על התלכיד ממחנה האימונים והמטרות שלנו הן ברורות”.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */