יום ראשון, 06.10.2024 שעה 06:41

אלבום זהב: איך חגג אוסיין בולט את שיא העולם?

אחרי שהשלים טריפל דאבל עם 3 מדליות זהב בשתי אולימפיאדות ברצף, חגג 'הברק' בדרך מקורית - תקליטן במסיבה בלונדון. צפו בשיא ובבולט חוגג במועדון

|
בולט על עמדת הדי ג´יי. ככה חוגגים שיא עולם
בולט על עמדת הדי ג´יי. ככה חוגגים שיא עולם

אוסיין בולט הוא מלך. אגדה. הוא מגדיר עצמו אגדה מהלכת, אך אדם כל כך מהיר לא יכול להיות שום דבר 'מהלך'. מקסימום אגדה רצה. אגדה טסה. אחרי שהשלים דאבל מדהים, ראשון בהיסטוריה, כשזכה במדליית הזהב ב-100 וב-200 מטרים בשתי אולימפיאדות ברצף, הג'מייקני השלים טריפל דאבל מתובל בשיא עולם ב-4X100 כששרף את המסלול עם חבריו ב-36.84 שניות.

בעיתונים של ג'מייקה כבר מסתלבטים על קרל לואיס. צפו בפייסבוק שלנו

יש אנשים שאחרי שיא כזה רק היו רוצים לנוח. רגע, בעצם זה מה שבולט אמר לאחר הריצה. שהוא יילך לנוח ולהירגע. אבל כנראה שיש דברים שחזקים ממנו. הג'מייקני יצא למועדון בלונדון, נעמד על עמדת הדי-ג'יי והחל לתקלט עבור המבלים במסיבה. כשהעיתונאים שאלו אותו שאלות, הוא הבהיר להם: "עזבו אותי עכשיו, תנו לי לבלות. נדבר אח"כ".

ולא רק עם העיתונאים הוא סגר חשבון. לאחר התחרות התפנה בולט לסגור חשבון עם נשיא הוועד האולימפי, ג'ק רוג, שטען כי הוא עדיין לא אגדה, כפי שהוא כינה את עצמו: "הוא לא יכול להגיד דבר כזה. קודם כל, אני רוצה לענות לו עם שאלה: מה עוד אני צריך לעשות כדי להוכיח שאני אגדה?

לא תאמינו איך בג'מייקה מסתלבטים על קרל לואיס. צפו בפייסבוק שלנו

"ניצחתי את את ה-100 וה-200 פעמיים, זכיתי במדליות זהב באליפויות עולם, שברתי שיאים עולמיים כמה וכמה פעמים. אני לא יודע מה עוד לעשות. בפעם הבאה שאתם רואים אותו תשאלו אותו מה עוד אני צריך לעשות ששום אדם לא עשה".

הכירו: דיג'יי בולט מרקיד את לונדון

הג'מייקני כמעט וגרם לפסילת הריצה כשסירב להחזיר את המקל בסיומה, אבל הכל בא על מקומו בשלום בסוף: "קיבלתי את המקל בחזרה לאחר מכן, אבל בהתחלה אמרו לי שלא יכולתי לשמור עליו בגלל שאלה הכללים ואם לא אחזיר אותו, אפסל ולכן החזרתי אותו. אבל הביאו לי אותו בסופו של דבר".

צפו בג'מייקה שוברת שיא עם 36.84

לגבי המשך הדרך אמר בולט: "אני צריך לדבר עם המאמן שלי ולראות מה נעשה. הוא רוצה שאני ארוץ את ה-400, אני לא מעוניין. ראיתם את תכנית האימונים ל-400?. לגבי העתיד? מקווה להירגע איפשהו, אני רק רוצה לקחת הכל בקלות, אולי לפתוח כמה עסקים. אני אדם עצלן, אני אוהב להיות רגוע כל הזמן".

בולט ובלייק חוגגים בפעם האחרונה בלונדון (GettyImages)
בולט ובלייק חוגגים בפעם האחרונה בלונדון (GettyImages)
 

בולט, שהיה הבמאי של גל מקסיקני גדול לאחר טקס המדליות, הוסיף: "כך אמרתי שלום ללונדון. פשוט נהניתי עם הקהל. באתי לפה כדי להפוך לאגדה ועשיתי זאת. אמרתי להם תודה על התמיכה".

חברו לנבחרת ג'מייקה, יוהאן בלייק, הוכיח שיש קצת מבולט גם בו כשהוסיף: "אנחנו לא בני אנוש, בגלל שאף אחד לא רף את ה-4X100 ב-36 שניות. נחתנו מהחלל כמו מיסטר בין".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */