יום שישי, 20.09.2024 שעה 23:29

ג'וקוביץ' בחצי הגמר, גסקה הדיח 2 מדורגים מעליו

טורונטו: הסרבי ניצח 3:6, 6:3 ו-3:6 את האס ויפגוש את בן ארצו טיפסרביץ'. הצרפתי הדיח את ברדיך ופיש ועלה לחצי. מונטריאול: קביטובה וספארובה ברבע

|
ג´וקוביץ´ חוגג בטורונטו (GettyImages)
ג´וקוביץ´ חוגג בטורונטו (GettyImages)

טורניר טורונטו ניצח הלילה (בין שישי לשבת) את הגשם למרות ההפסקות הרבות. המדורג הבכיר, השני בעולם, נובאק ג'וקוביץ', ניצח בשמינית הגמר את סאם קווארי מארה"ב 4:6 ו-4:6. לאחר מכן, ברבע הגמר התייצב מולו טומי האס בן ה-34 שנמצא בתקופת קאמבק אדירה שהוליכה אותו למקום ה-25 בעולם.

האס שניצח בשמינית הגמר את ראדק סטאפנק הצ'כי 6:2, 4:6 ו-1:6, הצליח לגנוב לנולה מערכה במשחק מצוין אבל היה זה ג'וקוביץ' שניצח בסיום 3:6, 6:3 ו-3:6 כשהוא מציל נקודת שבירה במשחקון האחרון שיכולה הייתה לחולל מהפך.

ג'וקוביץ' ישחק בחצי הגמר בדרבי סרבי מול חברו מהטופ-10, ינקו טיפסרביץ'. האחרון ניצח את מריאן צ'יליץ' הקרואטי 2:6 ו-4:6 בשמינית הגמר וברבע הגמר ניצח את מרסל גרנולרס הספרדי 4:6 ו-4:6. 

המדורג 8 בטורניר, ג'ון איסנר, רשם בשמינית הגמר ניצחון 7:6, 4:6 ו-4:6 על פיליפ קולשרייבר הגרמני, אבל הניצחון הגדול שלו הגיע ברבע הגמר מול מילוש ראוניץ' הקנדי (שזכה לעידוד הקהל) - 6:7 (9:11) ו-4:6. 

איסנר יפגוש בחצי הגמר את רישאר גסקה מצרפת שהוא אולי הגיבור האמיתי של הלילה אחרי שניצח שני שחקנים המדורגים מעליו. בשמינית הגמר סילק הצרפתי את הצ'כי תומש ברדיך עם 4:6 ו-2:6 קל למדי וברבע הגמר ירד ניצח את מרדי פיש האמריקני, אחרי 6:2, 1:6 ו-4:6. 

רישאר גסקה (GettyImages)
פיש מברך את גסקה (מימין) אחרי הניצחון שלו (GettyImages)
 

קביטובה הביסה את ברטולי, ספארובה ניצחה את סטוסר
מי שלא הצליחו לנצח את הגשמים הן הטניסאיות בטורניר מונטריאול המקביל. בשני משחקי שמינית גמר שהספיקו להסתיים, הביסה פטרה קביטובה את העשירית בעולם, מריון ברטולי 1:6 ו-1:6. קביטובה תחכה ברבע הגמר למנצחת בין טמירה פאצ'ק האוסטרית שעלתה אחרי שאזרנקה, הראשונה בעולם, הודיעה על פציעה ולא התייצבה להמשך המשחק בינהן שהופסק במצב של 3:3, לבין קרלה סוארז נבארו מספרד .

גם לוסי ספארובה מצ'כיה ברבע הגמר אחרי 6:7 (9:11) ו-6:7 (5:7) מאוד מרשים מול החמישית בעולם, סמנתה סטוסר האוסטרלית. רוברטה וינצי מאיטליה ואנג'י קרבר מגרמניה (השלימה 3:6 ו-3:6 מול אקטרינה מקרובה) יאבקו על מקום מולה ברבע הגמר. 

ספארובה (GettyImages)
ספארובה בפעולה מול סטוסר. עשתה את שלה (GettyImages)
 

תחזית הגשמים בקנדה ממשיכה להיות מאוד גשומה והמארגנים בשני הטורנירים נמצאים בלחץ אדיר לסיים את כל המשחקים לפני פתיחת טורניר החובה בסינסינטי שיחל ביום שני הקרוב. 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */