יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:40

צפו בנבחרת ההתעמלות עולה לגמר האולימפי

הבנות של ישראל בהתעמלות אומנותית ביצעו תרגיל מוצלח ביום השני וזכו בציון 26.600 שהעלה אותן לגמר מהמקום השביעי. צפו בתרגיל

|
נבחרת ההתעמלות האומנותית. העפילו לגמר בלונדון
נבחרת ההתעמלות האומנותית. העפילו לגמר בלונדון

אחרי שנטע ריבקין עלתה היום (שישי) לגמר בקרב רב עשתה זאת גם נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית ורשמה עוד הישג מרשים להתעמלות הישראלית. 

חמש הבנות שמייצגות את ישראל, מורן בוזובסקי, נועה פלאטצ'י, פולינה זאקלוזני, ויקטוריה קושל, מרינה שולץ ואליאורה זולקובסקי, ביצעו שני תרגילים ובסיכום השיגו תוצאה של 53.100 שהציבה אותן במקום ה-7 הכללי. 8 הראשונות העפילו לגמר שייערך ביום ראשון כשהמיקום כמובן לא משפיע. נבחרת ישראל הצטרפה לרוסיה שעלתה מהמקום הראשון, איטליה, בלארוס, בולגריה, ספרד אוקראינה ויפן שעלתה מהמקום השמיני.

אחרי תרגיל הכדורים אותו ביצעו נהדר עלו הבנות לתרגיל החישוקים והסרטים כשהן ממוקמות במקום ה-8. הנבחרת הישראלית עלתה למזרן לאחר ש-10 נבחרות מתוך ה-12 כבר ביצעו את התרגיל השני שלהן במוקדמות. גם הפעם הצליחו הבנות של ישראל להראות יכולת גבוהה ללא טעויות משמעותיות וזכו לציון של 26.600 שהספיק להן לגמר.

אתמול נערך התרגיל הראשון של המוקדמות שיחד עם התרגיל שבוצע היום הרכיב את הציון איתו עלו הבנות לגמר. ישראל הייתה הנבחרת החמישית שעלתה למזרן בלונדון וביצעה את תרגיל הכדורים. התרגיל עצמו נראה מצוין. הבנות היו מרוכזות לכל אורכו וביצעו אלמנטים נאים לעין.

על התרגיל הראשון קיבלו חמש הבנות מישראל ציון של 26.500 נקודות, מה שדירג אותן באותו הרגע במקום השלישי מתוך חמש נבחרות. ככל שעלו נבחרות נוספות למזרן, ירדו הישראליות בדירוג.

צפו בנבחרת ההתעמלות עולה לגמר

הגמר ייערך ביום ראשון בשעה 15:30 . ישראל שמרה על סיכוי קלוש להשיג מדליה בלונדון 2012 אך המשימה היא קשה עד כמעט בלתי אפשרית וכבר כעת ניתן לומר כי הבנות עמדו בציפיות מהן.

צפו בנבחרת הריתמיקה של ישראל
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */