יום שישי, 20.09.2024 שעה 07:25

גמר ה-200 מתקרב: בלייק יצליח לנצח את בולט?

גמר ה-100 השאיר טעם של עוד וב-22:55 זה קורה: הפנומן רוצה עוד זהב, חברו מקווה להדהים. למטרה, ספירמון ומרטינה יילחמו על מדליית הארד

|
בולט ובלייק. כבר אי אפשר לחכות (GettyImages)
בולט ובלייק. כבר אי אפשר לחכות (GettyImages)

ארבעה ימים של ציפייה יגיעו ב-22:55 לסיומם. שמונה אצנים ואגדה אחת ישרפו הערב (חמישי) את מסלול הריצה באצטדיון האולימפי בלונדון בגמר ה-200 מטרים.

בואו להשתתף באתגר המהיר ואולי תזכו בטאלבט של סמסונג

אחרי גמר ה-100 מטרים שנערך ביום ראשון, נשארנו עם טעם של עוד. אוסיין בולט שקטף בקלות את הזהב בגמר ה-100 (קבע שיא אולימפי חדש עם 9.63 שניות) יקווה לרגש, להטריף ולהדהים שוב את כולנו. כזכור, בולט מחזיק בשיא העולם אותו קבע באליפות העולם בברלין ב-2009, כאשר העמיד את השעונים על 19.19 שניות.

הפנומן הג'מייקני לא ממש הזיע במוקדמות ובחצי הגמר כאשר עלה לגמר עם זמן של 20.18 שניות. בולט בן ה-25 קטף בקלות את הזהב בגמר ה-200 מטרים באולימפיאדת ביג'יין עם 19.30. אם אכן התחזית תתממש והאצן יזכה בעוד מדליית זהב, היא תהיה החמישית במספר שלו במסגרת משחקים אולימפיים.

עם כל ההערכה לאצן הנפלא הזה, חובבי הספורט ברחבי העולם יקוו לריצה צמודה ודרמטית ואם אפשר כזו שתיקבע על ידי פוטו פיניש, למה לא?

צפו בבולט מטייל לגמר ה-200 מ'

מי שאמור לתת את הפייט העיקרי לבולט, הוא חברו לנבחרת הג'מייקנית, יוהאן בלייק. האצן הצעיר (22) קטף את המדליה האולימפית הראשונה שלו כאשר סיים במקום השני בריצה ל-100 מטרים כשהשווה את שיאו האישי עם 9.75 שניות.

אוסיין בולט ויוהאן בלייק (רויטרס)
בולט ובלייק. איזה פייט מחכה לנו (רויטרס)
 

בלייק מאוד רוצה להוכיח כי הוא בהחלט יכול להוות יריב ראוי לבולט, מה שלא כל כך קרה בריצה ל-100 מטרים. כזכור, ניצח בלייק את שיאן העולם במבחנים שנערכו בג'מייקה לקראת האולימפיאדה, ב-100 וב-200 מטרים.

אלא אם כן יקרו דרמות גדולות, מדליות הזהב והכסף יילכו לבולט ולבלייק (לאו דווקא באותו הסדר) כאשר המלחמה הגדולה תהיה על הארד. האצן הצרפתי, כריסטוף למטרה, שעלה לגמר כמפסיד מהיר, צו'ראנדי מרטינה מהולנד, וואלאס ספירמון מארה"ב ו-ווייר ווארן מג'מייקה יעשו הכל כדי לחזור הבייתה עם מדליה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */