יום שישי, 20.09.2024 שעה 07:20

בוריס קליימן: כל משחק מעתה הוא כמו גמר היורו

שוער הנבחרת הצעירה מוכן למפגש ההכנה מול רוסיה, ומספר על ההכנות ליורו: "נצא למחנה אימון באוסטריה, נשחק התקפי גם מול ספרד, אנגליה ופורטוגל"

|
קליימן. הנבחרת תשחק התקפי גם מול ספרד (מור שאולי)
קליימן. הנבחרת תשחק התקפי גם מול ספרד (מור שאולי)

הנבחרת הצעירה של ישראל תמריא ביום ראשון לפנות בוקר למוסקבה, לקראת משחקה ההכנה נגד הנבחרת הצעירה הרוסית, (רביעי, 19:45 שעון ישראל) כחלק מההכנה ליורו 2013.

שוער הנבחרת הצעירה של ישראל, בוריס קליימן, התראיין באתר הרשמי של ההתאחדות לקראת המשחק הקרוב ואמר: "הנבחרת הצעירה של רוסיה דומה באיכויות המשחק שלה לנבחרת הבוגרת שלהם, שלמשחקה נחשפנו במשחקי היורו באוקראינה ופולין. מדובר בנבחרת אשר ככל הנראה תהיה בקיץ הבא בישראל בטורניר האירופי. עבור נבחרת ישראל יהיה זה משחק הדומה למשחקים נגד הנבחרות הטובות ביבשת".

על חשיבות המשחק הוסיף קליימן: "אנחנו נפגשים לאחר תקופה ללא פעילות במסגרת הנבחרת, וכולם באים להוכיח לעצמם ולמאמן שהם אכן ראויים למקומם בסגל. נבוא לעשות את המקסימום, כדי שבשעת המשחק במוסקבה נוכל להיות בתחושה שאנו כבר בגמר היורו. אנו חדורי מחויבות ומוכנים להשקיע את הלב והנשמה".

על ההכנות ליורו 2013 אמר קליימן:  "השחקנים עוסקים כל העת בטורניר, וכולנו רוצים שהזמן יעבור מהר ושהמשחקים יתחילו. כולנו מעוניינים להוכיח שאנחנו לא נבחרת במעמד של אנדרדוג, ונעשה זאת  על כר הדשא דרך הפגנת משחק יפה והתקפי גם מול נבחרות כמו ספרד, אנגליה, צרפת, פורטוגל ואחרות".

גיא לוזון. הנבחרת ממשיכה בהכנות (יוסי ציפקיס)
גיא לוזון. הנבחרת ממשיכה בהכנות (יוסי ציפקיס)
 

קליימן הוסיף: "ההכנות נמשכות בקצב הולך וגובר, ובמהלך השבועות הקרובים אנו אמורים לצאת למחנה אימונים ומשחקים באוסטריה למשך שבועיים", המשיך השוער הצעיר, "ממנו נשוב מוכנים יותר להמשך הדרך לקראת הטורניר".

על התחרות במשבצת השוער הראשון, אמר קליימן: "בינתיים אני השוער ששיחק במשחקים האחרונים וחובת ההוכחה היא עליי בכל אימון, אסיפה ומשחק. עליי להוכיח כי העובדה שאני עומד בין הקורות כשוער ראשון הינה בזכות ולא בחסד. יחד עם זאת, בכדורגל אין דברים בטוחים, צריך להיות תחרותי ולהשאיר את ההחלטות למאמן גיא לוזון".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */