יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:13

איגוד השופטים מינה דיאטן: נתאים להם תפריט

ליאור מני, מומחה לתזונת ספורט, יעבוד עם השופטים: "רוצים לשפר את יכולתם". טפר: "להידמות לטובים ביותר". פעם בחודש: ייבדקו אחוזי השומן בגוף

|
יריב טפר. צעד מבורך באיגוד (חגי ניזרי)
יריב טפר. צעד מבורך באיגוד (חגי ניזרי)

איגוד השופטים רוצה לעשות קפיצת מדרגה ולהתקדם לקראת המודלים המתקיימים בחו"ל. לשם כך עשו מספר צעדים באיגוד על מנת לאפשר לשופטים להידמות לרמת השופטים באירופה. אחד מהם הוא מינויו של הדיאטן, ליאור מני שהינו מומחה לתזונת ספורט, עובד עם מכבי חיפה ועבד גם עם הנבחרת הבוגרת.

מני התייחס למטרות שהציב לעצמו איגוד השופטים וכן לרצינות שמביעים השופטים ואמר: "המטרה של הייעוץ היא להתאים לשופטים את הצרכים הנכונים במטרה לשפר את יכולתם על המגרש. נתאים להם תפריט, נעביר להם הנחיות והמלצות ונקיים מעקבים והרצאות בנושא תזונה ואורח חיים ספורטיבי. מאוד מופתע עד עכשיו מהרצון של השופטים להתפתח ומהעובדה שהם צמאים לקבל אינפורמציה ושואפים הכי גבוה שיש".

אחת הסיבות העיקריות למינויו של מני היא שמעתה פעם בחודש ייבדקו שופטי ליגת העל והלאומית ואותן בדיקות ישפיעו על שיבוצי השופטים במשחקים. בין הבדיקות שיעברו השופטים הן אחוזי שומן ואם שופט יימצא עם אחוזים גבוהים הוא לא יוכל לשפוט עד להורדת האחוזים הללו.

מנכ"ל איגוד השופטים, יריב טפר, שגם מינה את מני, התייחס להחלטה ואמר: "ראינו ביורו מהו האבטיפוס לשופט המודרני: אתלט, אסתטי ובכושר גופני מעולה. זוהי דרכה של אופ"א אותה מוביל קולינה ולנו חשוב ליישר קו עם המגמה ולהידמות לטובים ביותר".

חיים יעקב צפוי לפרוש לאחר פתיחת העונה
בנושא אחר, לאחר פרישתו של מאיר לוי משיפוט והפיכתו למשבץ שופטים, גם השופט חיים יעקב צפוי לפרוש מספר חודשים לאחר תחילת העונה, כך אישר איגוד השופטים. המטרה של האיגוד גם במקרה של יעקב, היא להשאירו באיגוד השופטים ואף ינסו להמליץ על יעקב לאופ"א כמבקר בינלאומי.

חיים יעקב (שי לוי)
חיים יעקב. בקרוב: מבקר בינלאומי? (שי לוי)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */