יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:34

צפו בברזיל ומקסיקו עולות לגמר הטורניר האולימפי

לונדון: רומולו ודמיאו (צמד) כבשו ב-0:3 של הסלסאו. הנבחרת ממרכז אמריקה גברה 1:3 על יפן משערים של פביאן, פרלטה וקורטס. צפו בתקצירים

|
דמיאו, רומולו ומרסלו חוגגים (GettyImages)
דמיאו, רומולו ומרסלו חוגגים (GettyImages)

ברזיל או מקסיקו? ביום שבת תוכתר אלופה אולימפית חדשה בוומבלי והשתיים ייפגשו לקרב על מדליית הזהב, בה לא זכו מעולם. הסלסאו העפילו למשחק הגמר אחרי שהביסו הערב (שלישי) 0:3 את דרום-קוריאה באולד טראפורד, בעוד שבחצי הגמר המוקדם מקסיקו גברה 1:3 על יפן.

דווקא הקוריאנים היו טובים יותר בפתיחה, אבל סדרת החמצות השאירה את התוצאה מאופסת, והסלסאו הצליחו לרדת למחצית ביתרון. הרכש הטרי של צ'לסי, אוסקר, עשה כאב ראש להגנה הקוריאנית וסידר מצב בעיטה נוח לרומולו שכבש בדקה ה-38.

במחצית השנייה לאנדרו דמיאו כבש עוד שני שערים. הראשון שבהם הגיע בדקה ה-57 אחרי בישול של ניימאר והשני הובקע בדקה ה-64, אז החלוץ בעט כדור חלש שאליו השוער באום יאנג לי לא הצליח להגיע.

הברזילאים שזכו בבייג'ין במדליית הארד, הגיעו פעמיים עד היום לגמר האולימפי. הפעם הראשונה הייתה ב-1984, אז צרפת ניצחה את הסלסאו 0:2 בגמר. 4 שנים לאחר מכן, הייתה זו ברית-המועצות שגברה על ברזיל בגמר, 1:2.

1:3 למקסיקו על יפן
המקסיקנים ניצחו אחרי שהיו בפיגור 1:0 והבטיח לפחות מדליית כסף. יוקי אוטסו, שחקנה בן ה-22 של מינשנגלדבאך ב', כבש שער יפהפה בדקה ה-12 כשבעט מ-18 מטרים אלכסונית לחיבור הרחוק ופנימה.

צפו ב-0:3 של ברזיל על דרום קוריאה

בדקה ה-31 מרקו פביאן הרשית בנגיחה מקרוב אחרי קרן. הקשר בן ה-23 של גואדלחארה ניצל שאננות בהגנה היפנית והצליח עם הראש לקבוע את תוצאת המחצית.

צפו: מקסיקו בגמר עם 1:3 על יפן

אוריבה פרלטה, אחד מחריגי הגיל בן ה-28, כבש בדקה ה-65 את שער המהפך לפני שחבאייר קורטס חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-91 והחל את החגיגות.

זהו בעצם הישג השיא של מקסיקו באולימפיאדות אחרי שהגיעו הכי רחוק ב-1996 באטלנטה, אז סיימו במקום ה-6 .

מקסיקו (GettyImages)
שחקני נבחרת מקסיקו חוגגים עלייה לגמר (GettyImages)
 
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */