יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:38

קורזיץ: לא בוכים על חלב שנשפך, על מדליה בוכים

הגולשת שלא הצליחה לזכות במדליה סיכמה את המסע בדמעות: "אכזבה. זינקתי לא טוב, הרוח לא עזרה. מקווה שלא העצבתי את כולם". צפו בשיוט

|
קורזית מנגבת את הדמעות עם דגל ישראל (לירון לוי)
קורזית מנגבת את הדמעות עם דגל ישראל (לירון לוי)

התקווה הגדולה ביותר של המשלחת הישראלית באולימפיאדת לונדון, לי קורזיץ, לא הצליחה לזכות היום (שלישי) במדליה בשיוט האחרון והמכריע בווימות'. קורזיץ סיימה במקום התשיעי בשיוט המדליות ובמקום השישי הכללי ופספסה את ההזדמנות.

קורזיץ אמרה בדמעות אחרי השיוט: "זה קשה מאוד, אבל אני עדיין מרגישה גאה להחזיק את הדגל שלנו. עשיתי הכל כדי לייצג בכבוד וזה לא קל. רציתי לשמח את כולם, אנחנו לא פראיירים. אין דבר יותר כיף מלייצג את המדינה שלי".

"התנאים של הרוח לא היטיבו איתי והיה לי קשה מאוד מהבחינה הזאת. נתתי את כל כולי והכל מלמעלה. אם אלוהים היה רוצה שאנצח, הייתי מנצחת. אני שלוש פעמים אלופת עולם, זה דבר גדול בפני עצמו אבל מבחינת הקריירה הספורטיבית שלי עשיתי דברים גדולים. זו אכזבה גדולה להיכשל, אני מרגישה שאני ספורטאית טובה".

"זה היה מאוד מאוד קשה, לא פחדתי כי הרגשתי שאני יכולה לנצח גם ככה. באתי עם הכי הרבה אנרגיות וכוח שיכולתי לבוא וזה לא הספיק. הדבר הכי חשוב אצלי בחיים זה ללכת עם הלב שלי וברגעים כאלו לא חשבתי על המסביב, רק על מה שאני רוצה מעצמי".

צפו בשיוט המדליות המאכזב של קורזיץ

"מקווה שלא גרמתי לכולם להיות עצובים. הזינוק שלי לא היה טוב. בדיעבד הייתי צריכה לזנק קצת אחרת מבחינה טקטית. לא בוכים על חלב שנשפך, בוכים על מדליה שבורחת מבין האצבעות. שבוע שלם הייתי מקום שני או שלישי. הרגשתי שמגיע לי וחבל שביום האחרון זה מתפספס. אני לא בנאדם שנשבר, אני אוהבת את הים ואוהבת לגלוש ואני אשאר במים. אי אפשר לדעת מה יהיה, סיימתי עכשיו את לונדון והחיים עכשיו משתנים קצת".

קורזיץ מדברת לאחר ההפסד

הגולשת מספרד, מרינה אלבאו, חברתה הטובה של קורזיץ שזכתה בזהב חיבקה אותה במילות ניחומים: "אני רוצה להגיד שאני שמחה מבחינתי אבל משהו אחר היה חסר. זה לא הוגן. ללי הייתה מגיעה מדליה והיה לה שבוע מצוין".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */