יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:18

ההכנה האחרונה: נבחרת ישראל מחכה לנבחרת בלגיה

השחקנים של אריק שיבק יחתמו את טורניר ההכנה למוקדמות אליפות אירופה ב-19:30 בבית מכבי. המאמן: "צריכים לנצח". שידור בערוץ ONE, ערוץ 50

|
אוחיון וחבריו לנבחרת. יפגשו את בלגיה (חגי ניזרי)
אוחיון וחבריו לנבחרת. יפגשו את בלגיה (חגי ניזרי)

לאחר שניצחה את רומניה ואת נבחרת העתודה במסגרת טורניר ההכנה האחרון לפני מוקדמות אליפות אירופה הקיץ, תתמודד הערב (שלישי, 19:30) נבחרת ישראל מול בלגיה ולמעשה תחתום את ההכנה כולה ואת הטורניר שנערך בישראל החל מיום שבת.

המשחק שייערך בבית מכבי שבראשון לציון יועבר בשידור ישיר בערוץ ONE, ערוץ 50 ב-HOT וב-YES וכן ב-ONE HD בערוץ 514 ב-HOT. כמו כן המשחק יהיה פתוח לקהל והכחולים-לבנים מצפים שהרבה אוהדים יגיעו כדי לדחוף אותם מול הבלגים, הנחשבים לנבחרת מעט יותר חזקה מרומניה.

עבור נבחרת ישראל מדובר לא רק במשחק הכנה אחרון, אלא גם בהזדמנות אחרונה לשחק בבית מכבי, האולם שיארח את משחק הבית הראשון של הנבחרת מול אסטוניה ב-18 באוגוסט. כזכור, המשחק הראשון הועתק מהיכל נוקיה לבית מכבי בעקבות קרקס שייערך באותה העת בהיכל הספורט ולא יאפשר לנבחרת לארח את המשחק.

המשמעות היא שהאוהדים שמעוניינים לרכוש כרטיסים למשחק הראשון ייאלצו לעשות זאת בהקדם האפשרי, משום שמדובר במקומות קצובים בהתחשב בגודלו הקטן יותר של האולם ברשל"צ.

צפו ב-71:110 של ישראל על העתודה

הנבחרת עומדת עד עכשיו על מאזן של שמונה ניצחונות והפסד בודד מול פורטוגל במסגרת ההכנה, מה שנותן למאמן הלאומי, אריק שיבק, לא מעט סיבות להיות מרוצה מהאופן בו הנבחרת נראית עד כה. עם זאת, עדיין מדובר ביריבות חלשות יותר שבוודאי לא נמצאות ברמה אחת עם הנבחרות שאיתן תתמודד הנבחרת על הכרטיס ליורובאסקט וביניהן השתיים הבולטות - סרביה ומונטנגרו.

שיבק אמר לקראת המשחק מול בלגיה: "עד כה זכינו בשני הטורנירים שבהם השתתפנו באוקראינה ובאוסטריה ואנחנו רוצים לזכות גם בטורניר הזה בבית, לצאת עם ניצחון ותחושה טובה לפני הדבר האמיתי".

שיבק (חגי ניזרי)
שיבק. "רוצים לזכות גם בטורניר הזה" (חגי ניזרי)
 

"אנחנו מקווים שיהיה אולם מלא וזה יעזור לנו להגיע לישורת האחרונה עם הכי הרבה ביטחון ומקסימום יכולת", המשיך שיבק. "מדובר בנבחרת קשוחה מאוד ששומרת חזק וזה טוב לנו כהכנה. יש להם כמה שחקנים צעירים מוכשרים וגם ותיקים שיודעים את העבודה".

במשחק המוקדם ב-17:00 ייפגשו נבחרת העתודה ונבחרת רומניה. העתודה תנסה לסיים את הטורניר עם ניצחון לפני שהיא מתפזרת. גם המשחק הזה יועבר בשידור ישיר בערוץ ONE.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */