יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:39

בולט, בלייק, פאוול, גיי וגאטלין בגמר ה-100 מטר

גבירותיי ורבותיי, היכונו: ב-23:55 מחכה לנו מירוץ אולסטארס בגמר בלונדון. גם ביילי האמריקני, מרטינה ההולנדי ותומפסון מטרינידד וטובגו בפנים

|
בולט ובלייק מחייכים בדרך לגמר (GettyImages)
בולט ובלייק מחייכים בדרך לגמר (GettyImages)

עם כל הכבוד לענפים הנהדרים שמספקת לנו האולימפיאדה, חלק גדול מאוד מחובבי הספורט ברחבי העולם מחכים רק לדבר אחד: גמר ה-100 מטר. הלילה (ראשון) ב-23:55 יעמדו על קו הזינוק טובי האצנים בעולם לגמר ה-100 מטר באולימפיאדת לונדון 2012 במטרה לזכות בשלושה דברים: מדליית זהב, כבוד והתואר "האיש המהיר בעולם".

אך עוד לפני הגמר הגדול, נערכו שלושה חצאי הגמר. העולים לגמר הם השניים הראשונים שסיימו בכל מקצה ושני האצנים בעלי התוצאות הטובות ביותר בסיכום שלושת חצאי הגמר.  

בחצי הגמר הראשון כבר קיבלנו דרמה, אחרי שאספה פאוול, שהוליך לכל אורך הדרך, האט מעט, ואיבד את המקום השני לצ'ורנדי מרטינה ההולנדי, שסיים בזמן של 9.91 שניות והעפיל לגמר. מרטינה שיפר את השיא האישי שלו שעמד על 9.93 וגם שבר את השיא ההולנדי. פאוול העפיל בכל מקרה יחד עם ריצ'ארד תומפסון שקבע 10.02.

ראשון סיים את המקצה ג'סטין גאטלין שקבע 9.82. פאוול אגב, עם 9.94, יקווה להיות אחד משני האצנים המהירים ביותר בכל חצאי הגמר.  

בחצי הגמר השני הכוכב הגדול, אוסיין בולט, עמד על המסלול לשמחת הצופים. האצן הנפלא סיים במקום הראשון עם 9.87, ראיין ביילי סיים במקום השני עם 9.96. דויין צ'יימברס סיים רביעי אחרי שעצר את השעון על 10.05.

בולט בעוד הצגה למצלמות, ג´מילי סיפור גדול יותר מהג´מייקני (GettyImages)
בולט מרוצה. מה הוא מתכנן לנו בגמר? (GettyImages)
 

במקצה השלישי ניצח הכישרון מג'מייקה, יוהאן בלייק, שעצר את השעון על 9.85. טייסון גיי סיים מיד אחריו עם 9.90 ואילו אדם ג'מילי קבע 10.06 ולא העפיל.

העולים לגמר: בולט, בלייק, פאוול, גיי, מרטינה, תומפסון, גאטלין וביילי.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */