יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:22

ריבקין: אמא מתרגשת בשבילי, אעשה את המיטב

נבחרת ההתעמלות האומנותית המריאה ללונדון. גם המרתוניסט זמירו המריא: "לחץ כבד, במרתון הכול יכול להיות". אלמנות י"א חללי מינכן הצטרפו לטיסה

|
המתעמלות וזימרו ממריאים ללונדון (חגי ניזרי)
המתעמלות וזימרו ממריאים ללונדון (חגי ניזרי)

אחרוני הספורטאים המצטרפים למשלחת הישראלית באולימפיאדה המריאו הבוקר (ראשון) ללונדון. לשדה התעופה הגיעו האתלט זוהר זימרו ונבחרת ההתעמלות האמנותית, שזכו לליווי ולתמיכה מבני משפחותיהם.

האתלט זוהר זימרו ישתתף בפעם הראשונה במשחקים האולימפיים ויתחרה בריצת מרתון, ב-12 באוגוסט בשעה 13:00. לקראת הנסיעה אמר זימרו: ״יש המון התרגשות ולחץ כבד. אי אפשר לדעת מה יכול להיות במרתון של 42 קילומטרים״.

המתעמלת האמנותית, נטע ריבקין, תשתתף בפעם השנייה במשחקים האולימפיים במקצוע קרב רב ליחידות. באולימפיאדת בייג'ינג, בה השתתפה ריבקין תחת הקריטריון של אחת משלושת הספורטאים הצעירים, סיימה המתעמלת במקום ה-14. לאחר מכן, זכתה ריבקין בשנת 2011 במדליית ארד באליפות העולם בתרגיל החישוק ובכסף באליפות אירופה בתרגיל האלות.

סמופלוב: מוכנות ורוצות להגיע לגמר

״אנחנו המשלחת האחרונה שיוצאת ללונדון״, אמרה ריבקין. ״אני נוסעת לעשות את כל מה שאני יכולה וליהנות שם. אמא נורא מתרגשת בשבילי בגלל המעמד אך כבר ראיתי כפר אולימפי אחד בחיי״.

זימרו (חגי ניזרי)
זימרו. בלחץ כבד (חגי ניזרי)
 

יחד עם האתלט, הצטרפו לטיסה ללונדון כאמור גם נבחרת המתעמלות האמנותיות, הכוללת את מורן בוזובסקי, ויקטוריה קושל, פולינה ז'קלוז'ני, מרינה שולץ, נועה פלצ'י ואליאורה זולקובסקי.

נטע ריבקין (חגי ניזרי)
נטע ריבקין. "נוסעת לתת את כל מה שיש לה" (חגי ניזרי)
 

ז'קלוז'ני, שהגיעה לנתב״ג בליווי סבתה, אמרה לפני הנסיעה: ״אני מאוד מתרגשת וזה מאוד מרגש גם לראות את כל המשפחות שהגיעו לכאן. אנחנו מרגישות בטוחות, סומכות האחת על השנייה ונעשה הכל בשביל להצליח״.

ז´קלוז´ני וסבתה (חגי ניזרי)
ז´קלוז´ני וסבתה. מרגישה בטוחה (חגי ניזרי)
 

המתעמלות יתחרו במקצוע הקרב רב לקבוצות, החל מיום חמישי הקרוב. את הבנות מאמנות הצמד אלה סמופלוב ורעיה אירגו. סמופלוב מיעטה במילים טרם הנסיעה והבהירה: ״אנחנו מוכנות ורוצות לעשות תחרות טובה על מנת שנעפיל לגמר״.

המתעמלות האומנותיות ממריאות ללונדון (חגי ניזרי)
הנבחרת גם זכתה לשלט (חגי ניזרי)
 

״הבנות מרגישות בסדר גמור״, סיפרה המאמנת אירגו. ״הן עייפות מלחכות וכבר רוצות להיות בלונדון כדי לעשות את המקסימום, אחרי כל העבודה שעשינו. אני מצפה מהן לריכוז גבוה״. 

רעיה אירגו (חגי ניזרי)
רעיה אירגו. מצפה מהן לריכוז גבוה (חגי ניזרי)
 

לטיסה ללונדון הצטרפו גם אלמנות הרוגי הטבח באולימפיאדת מינכן, אילנה רומנו ואנקי שפיצר.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */