יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:19

צוברי ניצח בשיוט העשירי ולא עלה לשיוט המדליות

אולימפיאדה: הגולש סיים את דרכו במקום ה-19 הכללי בווימות' לאחר שסיים במקום ה-26 בשיוט מס' 9. בוסקילה וכהן במקום העשירי הכללי אחרי 6 שיוטים

|
צוברי בווימות´. לא עלה ל-10 האחרונים (לירון לוי)
צוברי בווימות´. לא עלה ל-10 האחרונים (לירון לוי)

גולש הרוח, שחר צוברי, סיים היום (ראשון) את התחרויות שלו באתר השייט בווימות'. אם עוד לפני תחילת היום הייתה לו תקווה להעפיל לשיוט המדליות, הוא לא הצליח לעשות זאת לאחר שסיים במקום ה-26 מתוך 31 גולשים בשיוט התשיעי. לאחר השיוט הזה הוא ידע שלא יצליח להיות בין עשרת הגדולים כדי להיות חלק משיוט המדליות.

צוברי עבר את המצוף הראשון במקום ה-30, את השני במקום ה-28 ואת הרביעי במקום ה-27.

את השיוט העשירי והאחרון שלו באולימפיאדה סיים צוברי דווקא במקום הראשון. אולי זה הלחץ שהשתחרר, אבל צוברי עשה את שלו וסיפק שיוט נפלא. הוא החל אותו במקום השלישי אחרי שני מצופים, אך מאז תפס את המקום הראשון עד לסיום.

צוברי סיים את חלקו במשחקים האולימפיים במקום ה-19 הכללי עם 155 נקודות שליליות. השייטים מהולנד, מבריטניה ומגרמניה סיימו בשלושת המקומות הראשונים, למרות שהקרב יהיה על מדליות הכסף והארד, שכן השייט ההולנדי כבר הבטיח את מדליית הזהב עם שיוטים נהדרים שבהם לא ירד משלושת המקומות הראשונים.

שחר צוברי. ייצא אל השיוט התשיעי שלו (לירון לוי)
שחר צוברי. סיים במקום ה-19 הכללי (לירון לוי)
 

בוסקילה וכהן במקום העשירי הכללי אחרי שישה
צמד שייטות ה-470, ורד בוסקילה וגיל כהן, יצאו היום (ראשון) לשני שיוטים נוספים, החמישי והשישי, במסגרת אולימפיאדת לונדון 2012 באתר התחרויות בווימות', ובסיום היום הן במקום העשירי הכללי.

הישראליות, שהיו ממוקמות במקום ה-15 לאחר ארבעת השיוטים שנערכו בשני הימים הראשונים, סיימו את השיוט החמישי במקום הרביעי ועלו שישה מקומות, היישר למקום התשיעי הכללי. בוסקילה וכהן פתחו מצוין את השיוט ואחרי מצוף אחד ניצבו במקום השני, מרחק ארבע שניות מהצמד הבריטי שהיה במקום הראשון. גם את המצוף השני עברו הישראליות במקום השני, מרחק 13 שניות מהבריטיות שבמקום הראשון וגם במצוף השלישי הן שמרו על מקומן.

ורד בוסקילה וגילי כהן בווימות´ (רויטרס)
ורד בוסקילה וגילי כהן בווימות´ (רויטרס)
 

עד לסיום הן ירדו למקום הרביעי, אך זה לא מנע מהן לעלות שישה מקומות בדירוג הכללי. כעת הן עם 35 נקודות שליליות, מרחק 20 נקודות מהאוסטרליות שבמקום השלישי ששווה מדליה.

השיוט השישי שלהן החל והופסק כאשר השייטות היו אחרי שני מצופים, והוחלט לקיימו מחדש. לאחר התחלת השיוט מחדש, נראו בוסקילה וכהן לא טוב. את המצוף הראשון הן עברו במקום ה-12, ירדו למקום ה-19 והלפני אחרון, עלו למקום ה-13 ולבסוף התייצבו במקום ה-14 והמאכזב עבורן. יש לציין כי הרוח בווימות' חלשה במיוחד בעת השיוט.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */