יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:32

שוורץ וסנפורד יפתחו את הופעותיהם באתלטיקה

קופצת המוט תתחרה במוקדמות ב-12:20, רץ ה-400 יעשה זאת ב-12:35. ב-14:00: קורזיץ תנסה לשפר עמדות בווימות'. ב-14:30: גם בולט ירוץ לראשונה

|
דונלד סנפורד. ירוץ במוקדמות ה-400 מ´ (יוסי ציפקיס)
דונלד סנפורד. ירוץ במוקדמות ה-400 מ´ (יוסי ציפקיס)

תחרויות האתלטיקה נפתחות במשחקים האולימפיים בלונדון ואיתן גם ההשתתפות של הקופצת במוט ג'יליאן שוורץ והרץ דונלד סנפורד היום (שבת).

ענו על חידון הנבחרת האולימפית ואולי תזכו בפרסים מפתיעים

שוורץ תחל את דרכה ב-12:20 במוקדמות הקפיצה במוט ורבע שעה אחריה, ב-12:35, ייערכו מקצי המוקדמות ב-400 מטרים לגברים, שבהן ייקח חלק סנפורד. הרץ ייטול חלק במקצה המוקדמות השלישי מתוך שבעה.

לאחר יום של הפסקה, תחזור הגולשת לי קורזיץ למים בווימות' ב-14:00 ותנסה לשפר עמדות בשיוטים מספר שבע ושמונה. קורזיץ מדורגת שלישית אחרי שישה שיוטים ומקדימות אותה הגולשות מספרד ומפולין.

גם נופר אדלמן שמתחרה בדגם לייזר-רדיאל תערוך את שיוטים תשע ועשר החל מ-14:05. מדובר בשיוטים האחרונים שלה, שכן היא לא מסכנת את העשיריה הראשונה לקראת שיוט המדליות.

צפו בפתיחה הטובה של כהן ובוסקילה

גם גידי קליגר וערן סלע שמדורגים 14 אחרי ארבעה שיוטים בדגם 470 ינסו לעלות בדירוג הכללי מהשעה 16:00 עם שיוטים מספר חמש ושש. ורד בוסקילה וגיל כהן שמתחרות באותו הדגם לנשים, יחלו ב-16:05 את שיוטים מספר שלוש וארבע שלהן. בתום שני השיוטים הראשונים השתיים מדורגות במקום ה-13 הכללי, אחרי שהשיוט השני שלהן נפסל בעקבות ערעור של צמד הדניות.

יעקב טומרקין בקבלת השבת (הוועד האולימפי) (ONE)
יעקב טומרקין בקבלת השבת (הוועד האולימפי)
 

אתמול קיימה המשלחת ללונדון קבלת שבת בכפר האולימפי בה השתתפו יו"ר הוועד האולימפי בישראל, צבי ורשביאק, שגריר ישראל בלונדון, דניאל טאוב, יעקב טומרקין ומאמנו ליאוניד קאופמן, רבנים מקומיים, וספורטאים יהודים מאוסטרליה, צרפת וארה"ב.

ענו על חידון הנבחרת האולימפית ואולי תזכו בפרסים מפתיעים

אוסיין בולט פותח את דרכו בלונדון
האצן הג'מייקני, אוסיין בולט, יפתח את דרכו בשעה 14:30 באצטדיון האולימפי במוקדמות הריצה ל-100 מטרים. בולט מחזיק בשיא העולם בריצה - 9.58 שניות, שאותו השיג ב-2009 בברלין. במשחקים האולימפיים הקודמים הוא רשם תוצאה בלתי נתפסת גם כן, 9.69 שניות, וזכה בזהב.

אוסיין בולט. ישבור את השיא של עצמו בלונדון? (GettyImages)
אוסיין בולט. ישבור את השיא של עצמו בלונדון? (GettyImages)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */