יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:36

זאבי: לא תמיד יש הפי אנד, התרגשתי מהתמיכה

הג'ודוקא שנפרד מהאולימפיאדה כבר אחרי קרב אחד, התייחס לעתידו: "אצא לחופשה ואז אקבל החלטה". נתניהו ששוחח עם זאבי: "תודה על קריירה ענקית"

|
שלט תמיכה בשכונה של אריק זאבי
שלט תמיכה בשכונה של אריק זאבי

לא כך דמיין אריק זאבי לסיים את האולימפיאדה האחרונה שלו. 43 שניות - מתחילת הקרב הראשון שלו בלונדון מול דימיטרי פטרס הגרמני ועד סיומו - נמשך החלום של הג'ודוקא הוותיק לחזור לארץ עם מדליה אולימפית שנייה בקריירה הארוכה שלו.

זאבי התקשה לעצור את הדמעות בסיום הקרב, שעשוי להיות האחרון שלו בקריירה. "אני רוצה להודות לכולכם על התמיכה והפירגון שאני מקבל מכם", כתב היום (שישי) בפייסבוק, הג'ודוקא בן ה-35, שהתייחס לעידוד שקיבל אחרי ההדחה המוקדמת מלונדון, "זה מרגש אותי עד מאוד לקרוא את מה שכתבתם".

במבט לאחור על הקרב, סיפר זאבי: "הפחד הספורטיבי הכי גדול שלי התממש. בחלומות הכי שחורים שלי לא האמנתי שכך אסיים את הפרק האולימפי בחיי, אבל זאת עובדה וצריך לקבל אותה.

"לפעמים החיים מציבים לנו אתגרים וקשיים שלא צפינו וצריך לדעת להתמודד איתם, אז אני אתמודד. אני יודע שכולכם רציתם שאצליח ואסיים את הקריירה שלי בקול תרועה רמה. זה היה נראה הסוף המתבקש והראוי.

"גם אני הרגשתי שזה מה שצריך לקרות, אבל לא כל הסיפורים מסתיימים עם הפי אנד", המשיך זאבי. "בכל מקרה, אני רוצה להגיד לכם תודה על התמיכה לאורך כל הקריירה. תמיד הרגשתי שאני מייצג את כולכם ולא רק אותי".

צפו בהפסד הכואב של אריק זאבי

זאבי רמז בסיום שייתכן כי ההפסד לפטרס עשוי להיות הקרב האחרון שלו. "אני יוצא לחופש עם המשפחה שלי ואז אחליט על המשך דרכי", התייחס הג'ודוקא לעתידו.

נתניהו: תודה על קריירה ענקית
מיד אחרי ההדחה מהאולימפיאדה, זאבי זכה לעידוד מקיר לקיר. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוחח עם הג'ודוקא ואמר לו: "תרים את הראש, תודה על קריירה ענקית".

צפו בזאבי מדבר בדמעות אחרי ההפסד

גם הנשיא שמעון פרס התקשר לנחם את זאבי לאחר הקרב. "אריק, אל תיפול רוחך", הוא אמר לג'ודוקא, "הבאת הרבה ניצחונות, הבאת הרבה כבוד. מי שמנצח, גם לפעמים חוטף מכות. המבחן האמיתי הוא כשמקבלים מכה – לא להתייאש, למדתי זאת במהלך חיי.

"שמור על עצמך, שמור על גאוותך, אנחנו גאים בך ואל תיפול רוחך, חזק ואמץ. אתה יכול לחנך נוער להיאבק ולהיאבק יפה, ולשמור על רעננות. חנך את הצעירים להיות כמוך – חזקים, מאמינים, לוחמים ומקווים", הוסיף פרס.

צפו בנשיא המדינה מנחם את אריק זאבי

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */