יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:59

קובי: כשכולם לוהטים זו בעיה, כרמלו: לילה קלאסי

בדרים-טים מעכלים את ה-73:156 ההיסטורי, הנבחרת של ג'ורדן ומג'יק נדחקה מספרי השיאים, ששבסקי בעננים והניגרים בהלם. צפו בתקציר

|
קובי בראיינט מרוצה. אפשר להאשים אותו? (לירון לוי)
קובי בראיינט מרוצה. אפשר להאשים אותו? (לירון לוי)

בארצות הברית מתמוגגים. הדרים-טים גרסת 2012, שהציגה יכולת נהדרת כבר בהכנה לאולימפיאדה והמשיכה אותה במשחקים הראשונים בטורניר האולימפי, הציגה הלילה (בין חמישי לשישי) משחק היסטורי, שובר שיאים, בסיומו ניצחו האמריקנים את נבחרת ניגריה 73:156.

4 דקות ו-37 שניות לסיום המשחק כבר שברו חניכיו של מייק ששבסקי את שיא הנקודות למשחק באולימפיאדה. ההפרש, 83 נקודות, מהווה שיא אולימפי בפני עצמו, כאשר השיא הקודם היה שייך לדרים-טים הענקית של 1992 בה שיחקו בין השאר מייקל ג'ורדן, מג'יק ג'ונסון, צ'רלס בארקלי, קלייד דרקסלר ואחרים.

כרמלו אנתוני היה הכוכב הבלתי מעורער בערב בו הדרים טים שברו את שיא הנבחרת האמריקנית לשלשות במשחק, לסלי-שדה, אחוזים מהשדה ועוד שיאים, ועוד. כרמלו קבע שיא נקודות למשחק באולימפיאדה עם 37, כשהוא מוסיף שיא של 10 שלשות במשחק.

בסיום המשחק אמר כרמלו: "זהו הישג נהדר להשיג את השיא הזה. עשינו את זה בדרך קלאסית, יצאנו לשם, שיחקנו כדורסל, קלענו. כשאנחנו משחקים כמו ששיחקנו הפעם, שיא כזה יכול לבוא מול כל נבחרת. זה היה אחד מאותם לילות בהם כיחידה הכל הלך לנו".

83 הפרש! צפו בחגיגה של הדרים טים

קובי בראיינט, שקלע 14 נקודות ברבע הראשון והסתפק בעוד 2 בהמשך המשחק, היה גם הוא מאושר: "כשאנחנו נהיים לוהטים, זו בעיה גדולה. כשכל השחקנים האלה באותה קבוצה וכולם נהיים לוהטים באותו לילה, זה לא פשוט". מאמן הנבחרת, מייק ששבסקי, שאגב היה עוזר מאמן באותה נבחרת ב-1992, הודה: "החבר'ה שלנו פשוט לא יכלו להחטיא".

דוראנט ולברון על הספסל. לא ממש היה צריך אותם (לירון לוי)
דוראנט ולברון על הספסל. לא ממש היה צריך אותם (לירון לוי)
 

והניגרים? מה הם יכלו לעשות? אייק דיוגו, שחקן NBA בעצמו ב-8 השנים האחרונות, שסיים עם 27 נקודות, אמר בסיום המשחק: "כשהם קולעים ככה, אני לא חושב שיש נבחרת שיכולה לעצור אותם. ציפינו למשחק הזה, רצינו להראות לעולם איזה נבחרת אנחנו, אבל לא היינו טובים מספיק, איבדנו כדורים יותר מדי פעמים והם גרמו לנו לשלם כל פעם". והם שילמו בגדול.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */