יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:54

קליגר וסלע במקום ה-14 אחרי יום השיוטים הראשון

שייטי ה-470 פתחו עם שיוט ראשון חלש בו סיימו בסופו של דבר במקום ה-19 אך שיפרו עמדות בשיוט השני בו סיימו במקום ה-11. הצמד הבריטי במקום הראשון

|
קליגר וסלע בווימות´. יצאו לדרך (רויטרס)
קליגר וסלע בווימות´. יצאו לדרך (רויטרס)

גידי קליגר וערן סלע החלו היום (חמישי) את דרכם באולימפיאדת לונדון 2012 עם השיוט הראשון, בו סיימו במקום ה-19 והמאכזב. בשיוט השני סיימו קליגר וסלע במקום ה-11 ושיפרו קצת עמדות לפני המשך השיוטים בבירה האנגלית.

עם התוצאה הזאת נמצאים קליגר וסלע במקום ה-14 בסה"כ עם 30 נקודות שליליות לחובתם. הצמד הבריטי סיים שיוט אחד במקום הראשון ואחר במקום השני ונמצאים במקום הראשון עם 3 נקודות שליליות בלבד.

במקום השני האוסטרים עם 5 נקודות שליליות ובמקום השלישי השבדיות עם 10 נקודות. המשך השיוטים יהיה מחר באזור 14:05 שעון ישראל.

הצמד פתח לא טוב את השיוט וכבר בהתחלה דורג במקום ה-20, בהמשך השניים ירדו עד למקום ה-23 אך הצליחו לשפר עמדות במצופים האחרונים.

עבור גידי קליגר מדובר באולימפיאדה שלישית. באתונה 2004 סיים יחד עם אודי גל במקום ה-13 וארבע שנים לאחר מכן, בבייג'ין, סיים במקום ה-14, שוב עם אודי גל.

שנה לאחר מכן הוקם הצמד קליגר את סלע, וכבר ב-2010 זכו השניים במדליית הכסף באליפות אירופה שנערכה באיסטנבול. ב-2011 זכו במדליית הארד באליפות אירופה שנערכה בהלסינקי.

באותה שנה הצליחו קליגר וסלע לזכות במדליית ארד בתחרות הקדם-אולימפית שנערכה בויימות', האתר שמארח את תחרויות השייט באולימפיאדת לונדון.

באליפות העולם בפרת' ב-2011 סיימו במקום הרביעי, מה שבעצם סידר להם את הקריטריון של הוועד האולימפי הישראלי.

קליגר וסלע בווימות´ (רויטרס)
קליגר וסלע בווימות´ (רויטרס)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */