יום ראשון, 06.10.2024 שעה 07:38

קבוצת דורון אסולין ז"ל ניצחה 0:1 את הודו הקטנה

מדינת הכדורגל: האלופה מהעונה שעברה נכנעה משער של חזן ביום ה-4 של הטורניר על שמו של אבי כהן ז"ל. אביו של דורון, מאיר: "זו הנצחה ספורטיבית"

|
טורניר הכדורגל הגיע גם לדרום (שי לוי)
טורניר הכדורגל הגיע גם לדרום (שי לוי)

אליפות משרד התרבות והספורט בכדורגל הוגן על שם אבי כהן ז"ל הגיעה גם לדרום הארץ, ממנו הגיעה האלופה קבוצת 'הודו הקטנה' מבאר שבע שלא העפילה לשלב הבא. צוות ONE יצא דרומה על מנת לבדוק האם מכאן תגיע שוב האלופה.

קפטן קבוצת הודו הקטנה, אשר ברוך, אמר בפתיחת ערב המשחקים הראשון בבאר שבע כי הוא מקווה לשחזר את ההישג מהשנה שעברה. חיים נגאוקר, מנהל הקבוצה דרש מהם רצינות וסבלנות לפני פתיחת המשחקים.

אבל האלופה שפתחה את הטורניר מול קבוצת 'דורון אסולין ז"ל' על שמו של לוחם צה"ל שנהרג, איבדה את הריכוז. מקי חזן קיבל כדור למצב של אחד על אחד, עבר את שוער הודו, גלגל את הכדור פנימה וקבע את תוצאת המשחק 0:1 על האלופה. 

הסיפור של הקבוצה על שם דורון אסולין ז"ל הוא מרגש מאוד. "דורון היה בן דוד יקר ואהוב שהלך בטרם עת במהלך מבצע ברצועת עזה", מספר גדעון אסולין שמנהל את הקבוצה. "הוא התעמת עם מחבל והגן בגופו על מפקדו. לצערנו הוא חטף צרור כדורים ונהרג. כולם התאגדו כדי להנציח את שמו, להשתתף בטורניר וליהנות".

מאיר אסולין, אביו של דורון, הגיע גם הוא למגרש בבאר שבע לתמוך: "הגעתי ללוות אותם. השחקנים האלה הם כמו הילדים שלי, אני מחבק ואוהב אותם ונהנה לראות איך הם מייצגים בכבוד. זה עושה טוב לראות את הקבוצה לזכרו. דורון היה אוהד של הפועל באר שבע וזו הנצחה ספורטיבית, לכן אני בטוח שאם הוא רואה את זה, הוא וודאי שמח".

מדינת הכדורגל סיכום היום הרביעי

בהמשך הודו הקטנה, שכזכור השתתפה במשחק הראווה של פתיחת הטורניר מול קבוצת הוותיקים וחבריו של אבי כהן ז"ל, לא העפילה משלב הבתים ובכך למעשה תמה דרכה באליפות הנוכחית. הודו הקטנה סיימה בתיקו 2:2 מול עורבי הנגב והפסידה 4:0 לזאבי המדבר, שהעפילו לשלב הבא מבית 1 יחד עם קבוצת 'דורון אסולין ז"ל'.
 
'זאבי המדבר' היא קבוצה שהתאגדה לפני מעט זמן וכל שחקניה עובדים באותו מקום עבודה. ארז ולדמן, מנהל הקבוצה, מקווה להמשיך לנצח: "שיחקנו יחד בליגה ג' וסיימנו במקום הרביעי. בטורניר הזה, זו השנה ראשונה שלנו ואנחנו מקווים שנצליח לייצג בכבוד". 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */