יום שני, 08.07.2024 שעה 07:58

פדרר ו-ואורינקה יפגשו את אנדיוני בשלב הבא

הצמד השווייצרי גבר 7:5, 4:6 ו-4:6 על צמד יפני ובשמינית הגמר של הטורניר האולימפי יפגשו את רם וארליך. האחים בראיין מול יוז'ני ודווידנקו

|
פדרר. עלה לשמינית הגמר (GettyImages)
פדרר. עלה לשמינית הגמר (GettyImages)

לאחר שעתיים ו-16 דקות של קרב מותח נקבע כי רוג'ר פדרר וסטניסלס ואורינקה משוייץ יהיו יריביהם של אנדי רם ויוני ארליך בשמינית גמר טורניר זוגות הגברים בלונדון. רוג'ר וסטן הפסידו במפתיע את המערכה הראשונה בשובר שוויון לצמד היפני קאי נישיקורי ו-גו סואדה 7:5, אבל לא ויתרו והשיגו שבירה אחת בכל אחת משתי המערכות הבאות וניצחו 4:6 ו-4:6 בדרך למפגש עם הישראלים. המשחק ייערך מחר (שלישי) כמשחק אחרון במגרש 2

עוד בזוגות גברים: האחים בראיין שאמורים לחכות למנצחים בין אנדיוני לפדרר וחברו ישחקו בסיבוב השני עם הצמד הרוסי מיכאל יוז'ני וניקולאי דווידנקו.

התקווה הסרבית לזהב בזוגות נגוזה כשנובאק ג'וקוביץ' ו-ויקטור טרויצקי הפסידו בסיבוב הראשון לשבדים ברונסטרום ולינשטד 7:6 ו-6:3. אבל הצמד הסרבי השני ננאד זימוניץ וינקו טיפסרביץ' עלו לשמינית הגמר.

ביחידים, רוג'ר פדרר, שהתקשה בסיבוב הפתיחה שלו בלונדון, חזר לעצמו בגדול והביס היום (שני) את ז'וליאן בנהטו מצרפת 2:6 ו-2:6 בתוך 58 דקות בלבד ועלה לשמינית גמר  הטורניר האולימפי. פדרר שבר פעמיים בכל מערכה ויחכה בשמינת הגמר לדניס איסטומין האוזבקי שניצח 7:6, 6:7 ו-5:7 את ז'יל מולר מלוקסמבורג.

פדרר, איבד מערכה אך ממשיך במסע לזהב (GettyImages)
פדרר, ממשיך במסע לעבר הזהב (GettyImages)
 

גם המדורג 11 ניקולס אלמגרו מספרד כבר בשמינית הגמר אחרי 2:6 ו-2:6 על אלכס בוגומלוב מרוסיה (שמתאמן עם יואב שב הישראלי). אלמגרו יחכה למנצח בין מדיחו של תומס ברדיך, סטיב דרסיס סטיב דארסיס הבלגי שניצח גם את סנטיאגו גילארדו מקולומביה 7:6, 4:6 ו-4:6.

במשחקים מהסיבוב הראשון שנדחו להיום עקב הגשם, ניצח אנדי רודיק מארה"ב את מרטין קליזן הסלובני 5:7 ו-4:6 ויהיה יריבו של נובאק ג'וקוביץ' בסיבוב השני. המדורג תשיעי, חואן מונקו מארגנטינה, החבר החדש בטופ-10, ניצח 4:6 ו-1:6 את דייויד גופין הבלגי וישחק מול פליסיאנו לופס הספרדי שעבר בקרב קשה את דימיטרי טורסנוב מרוסיה 7:6, 2:6 ו-7:9.

רודיק בפעולה (GettyImages)
רודיק בפעולה (GettyImages)
 

ניקולאי דווינדנקו מרוסיה גבר 3:6 ו-4:6 על ראדק סטאפנק הצ'כי וישחק בסיבוב השני מול קאי נישיקורי מיפן. מריאן צ'יליץ' הקרואטי (13) גבר 6:7 ו-2:6 על יורגן מלצר מאוסטריה וישחק מול לייטון יואיט האוסטרלי שניצח 3:6, 6:4 ו-3:6 את סרגיי סטחובסקי מאוקראינה.

מרקוס בגדטיס מקפריסין ניצח את גו סואדה מיפן 7:6, 6:7 ו-2:6 ויפגוש בסיבוב השני את רישאר גסקה הצרפתי (16) שניצח את אלוף קיצהוביל הטרי רובין האסה מהולנד 3:6 ו-3:6. מילוש ראוניץ' הקנדי ניצח 3:6 ו-4:6 את טסומה איטו מיפן ויהיה יריבו הבא של המדורג 5, ג'ו וילפריד טסונגה הצרפתי.

פטרה קביטובה מצ'כיה, אלופת ווימבלדון 2010, איבדה מערכה אך ניצחה את שוואי פנג מסין 5:7, 6:2 ו-1:6 ועלתה לשמינית הגמר שם תשחק מול פלביה פנטה מאיטליה שניצחה 5:7 ו-1:6 את צבטנה פירונקובה מבולגריה שזו מעין הפתעה. גם אנה איבנוביץ' הסרבית (11) בשמינית הגמר אחרי נצחון 4:6 ו-6:7 על הבריטית אלנה בלטשה. איבנוביץ' תשחק מול קים קלייסטרס הבלגית שגברה על קרלה סוארס נבארו מספרד 3:6 ו-3:6.

קביטובה. התחיל קשה אבל נגמר עם חיוך (GettyImages)
קביטובה. התקשתה מול הסינית אך ניצחה (GettyImages)
 

ינקו טיפסרביץ הסרבי המדורג שביעי חזר מפיגור מערכה לניצחון על פיליפ פצ'נר הגרמני 6:3, 3:6 ו-4:6. יריבו בשמינית הגמר יהיה האמריקני גבה הקומה, ג'ון איסנר (10) שניצח 6:7 ו-2:6 את מ. גז'ירי מטוניס. חואן מרטין דל פוטרו הארגנטיני, המדורג שמיני, עבר את אנדראס ספי מאיטליה עם 3:6 ו-6:7. דל פוטרו יפגוש בז'יל סימון מצרפת שניצח 3:6 ו-3:6 את גרגור דימיטרוב הבולגרי.

סרינה בשמינית הגמר, אזרנקה ו-ונוס בסיבוב השני
סרינה וויליאמס, המועמדת למדליית הזהב האולימפית, ממשיכה לטייל לשלבים הגבוהים. אלופת ווימבלדון ניצחה בקלות את אורסולה רדוונסקה מפולין 3:6 ו-2:6. יריבתה הבאה בשמינית הגמר תהיה ורה זבונרבה שכבר הקשתה עליה בעבר אבל בכושר הנוכחי של סרינה, זה בהחלט יפתיע הפעם. זבונרבה ניצחה 3:6 ו-3:6 את פרנצ'סקה סקיאבונה.

סרינה וויליאמס (GettyImages)
סרינה וויליאמס צוהלת (GettyImages)
 

גם דניאלה הנטוחובה הסלובקית בשמינית הגמר אחרי 3:6 ו-0:6 קליל מול אליז קורנה מצרפת. בהשלמת הסיבוב הראשון, עלתה המדורגת ראשונה, ויקי אזרנקה, לסיבוב השני אחרי ששמטה מערכה במפתיע מול אירינה קמילה בגו מרומניה, אך חזרה בגדול לנצח 1:6, 6:3 ו-1:6. מריה מרטינס חוסה סאנצ'ס הספרדייה תשחק איתה בסיבוב השני אחרי ניצחון 2:6 ו-4:6 על פולונה הרצוג הסלובנית.

קרולין ווזניאקי הדנית עברה את יאנינה ויקמאייר הבלגית 4:6, 6:3 ו-3:6 ותשחק מול דניאלה הנטוחובה. 

גם ונוס וויליאמס בסיבוב השני. וויליאמס גברה על התשיעית בעולם, שרה אירני מאיטליה, פיינליסטית הרולאן גארוס 3:6 ו-1:6. ונוס שתפגוש את אלכסנדרה ווזנייאק הקנדית בסיבוב השני, יכולה לפגוש את אחותה סרינה רק בגמר.

שתי נציגות גרמניות התווספו לסיבוב השני אחרי יוליה גרגאס. אנג'ליק קרבר הגרמניה הבכירה עברה את פטרה צ'טקובסקה הצ'כית עם 0:6 ו-1:6 כשזו עיקמה את הקרסול ופרשה. סבינה ליסיצקי כמעט הסתבכה מול אונס ג'אבור הטוניסאית האלמונית, אבל אחרי 4:6 לטוניסאית במערכה הראשונה, ליסיצקי ניצחה 0:6 ו-5:7 בקושי במערכה השלישית.

שתי הצעירות הבריטיות, לאורה רובסון והת'ר ווטסון, זכו בניצחונות ושימחו את האומה הבריטית. רובסון ניצחה 6:7 ו-4:6 את לוסי סאפארובה ותהיה יריבתה של מריה שראפובה בסיבוב השני. ווטסון ניצחה 2:6 ו-2:6 את סילביה סולר אספינוזה הספרדיה ותשחק בסיבוב השני מול המדורגת 14, מריה קרילנקו.

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */