יום שני, 08.07.2024 שעה 05:28

שטילוב עלה ל-2 גמרים: קרב-רב ותרגיל הקרקע

מוק': המתעמל רשם יום נהדר עם 89.032 נק' וסיים 12 בקרב-רב. בתרגיל החזק שלו הוא סיים 4 עם 15.633 נק'. אהרונוביץ' סיים 32. צפו בתרגיל הקרקע

|
שטילוב. נראה נהדר במוקדמות הקרב-רב (רויטרס)
שטילוב. נראה נהדר במוקדמות הקרב-רב (רויטרס)

אחת התקוות הכי גדולות שלנו למדליה במשחקים האולימפיים, המתעמל אלכס שטילוב, החל את דרכו בלונדון היום (שבת) עם פליקס אהרונוביץ' במוקדמות התעמלות מכשירים.

גולת הכותרת הוא ההישג של שטילוב - 15.633 נקודות בתרגיל הקרקע, שהקנו לו את המקום בגמר הקרקע ביום ראשון הבא, אליו מגיעים שמונה מתעמלים מתוך שלושה מקצי מוקדמות. הניקוד הכללי שהשיג שטילוב, שהתחרה עם אהרונוביץ' במקצה המוקדמות השני, הוא 89.032 נקודות, שהקנו לו את המקום ה-12 מתוך 24 ואת המקום בגמר הקרב-רב שייערך ביום רביעי.

תרגיל הקרקע היה השלישי שבו התחרה שטילוב. בהמשך הוא ביצע את תרגיל הטבעות החלש שלו, שבו קיבל את הניקוד הנמוך ביותר. שטילוב זכה ב-2009 וב-2011 במדליית ארד באליפות העולם בתרגיל הקרקע והוסיף את שתי מדליות ארד ומדליית כסף באליפות אירופה באותו התרגיל.

פליקס אהרונוביץ' בן ה-24 התמודד במקביל לשטילוב ורשם הישגים בהחלט מכובדים, בהתחשב בציפיות של המשלחת. את ששת התרגילים הוא סיים בציון כולל של 83.199 נקודות. הוא לא נכנס לגמר הקרב-רב, אבל ישמש כמחליף רביעי לאחר שסיים במקום ה-32 הכללי (ישמש כמחליף בגלל כפילות של מתעמלים מאותה מדינה לפניו).

צפו בתרגיל הקרקע המרשים של שטילוב

יש לציין כי קוהיי אוצ'ימורה היפני שנחשב למתמודד מוביל ומועמד למדליית הזהב בקרב-רב, רשם תחרות מאכזבת מאוד מבחינתו. הוא הציג מספר תרגילים חלשים ביחס לרמתו, אבל בכל זאת השתחל למקום התשיעי בדירוג הכללי.

אלכס שטילוב - מהלך המוקדמות
שטילוב ניגש לבצע את תרגיל המקבילים והשיג תוצאה של 14.700 נקודות. לאחר מכן הוא ניגש לתרגיל המתח וזכה לציון של 15.000 נקודות, תוצאה בהחלט מכובדת עבורו בתרגיל הספציפי.

אלכס שטילוב. תרגיל קרקע מצוין (GettyImages)
אלכס שטילוב. תרגיל קרקע מצוין (GettyImages)
 

בתרגיל הקרקע החזק ביותר שלו הוא השיג 15.633 נקודות ונראה בו מצוין. במהלך התרגיל הוא הפגין נחיתות טובות על המזרן וסיבובים יפים, מה שהקנה לו מיקום טוב בצמרת בין חבריו שהתחרו עד כה. אחד היריבים הגדולים של שטילוב, דייגו היפוליטו הברזילאי, ביצע תרגיל קרקע גרוע שכלל נפילה גסה, ולא עלה לגמר.

שטילוב המשיך לתרגיל סוס הסמוכות והשיג בו ניקוד נמוך יחסית, 14.133 נקודות. הניקוד הנמוך ביותר של שטילוב עד אותו שלב הגיע בתרגיל הטבעות החלש שלו, שבו השיג 14.033 נקודות בלבד. התרגיל האחרון של שטילוב היה שולחן הקפיצות שבו השיג 15.533 נקודות. בסך הכל הוא סיים עם 89.032 נקודות שהציבו אותו בעמדה מצוינת להעפלה לגמר הקרב-רב. בסופו של דבר הוא סיים במקום ה-12.

פליקס אהרונוביץ' - מהלך המוקדמות
אהרונוביץ' ניגש אל המקבילים והשיג תוצאה של 14.233 נקודות. לאחר מכן הוא ניגש לבצע את תרגיל המתח והשיג 13.500 נקודות. בתרגיל הקרקע השיג המתעמל 14.033 נקודות.

פליקס אהרונוביץ (חגי ניזרי)
פליקס אהרונוביץ'. עמד בציפיות (חגי ניזרי)
 

לאחר הפסקה של מספר דקות, ניגש אהרונוביץ' לסוס הסמוכות והשיג ניקוד של 13.433, לא גבוה במיוחד. הוא המשיך משם לטבעות והשיג 14.100 נקודות. בתרגיל שולחן הקפיצות השיג אהרונוביץ' 13.900 נקודות, ובסך הכל 83.199 נקודות, שהציבו אותו במקום ה-32 הכללי.

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */