יום ראשון, 22.09.2024 שעה 04:40

90 דקות לביטון ב-0:2 של מנצ'סטר סיטי על ארסנל

הכנה: הקשר החל את המהלך בשער ה-1 אותו כבש זבאלטה (41), יאיא טורה הכפיל בדקה ה-44 במשחק שנערך תחת גשם כבד באצטדיון האולימפי בבייג'ין

|
ביטון וחבריו בסיטי חוגגים מול ארסנל (רויטרס)
ביטון וחבריו בסיטי חוגגים מול ארסנל (רויטרס)

מנצ'סטר סיטי גברה היום (שישי) 0:2 על ארסנל במשחק הכנה לעונה הקרובה שנערך באצטדיון קן הציפור בבייג'ין. הקשר ניר ביטון שיחק 90 דקות מלאות בקבוצה של רוברטו מנצ'יני ואף היה מעורב במהלך שהוביל לשער הראשון.

ביטון עלה בהרכב של הסיטי לעיני עשרות אלפי סינים שקיבלו הזדמנות לצפות באחד המשחקים היותר אטרקטיביים שיש לכדורגל להציע. הדקות הראשונות לא היו טובות במיוחד, אבל אחרי רבע שעה החלו הקבוצות לשחק כדורגל.

השער הראשון לסיטי הובקע בדקה ה-41 אחרי שניר ביטון העביר כדור ליאיא טורה וזה המשיך לפאבלו זבאלטה שכבש בנגיעה אחת לפינה הרחוקה.

שלוש דקות עברו וקון אגוארו קיבל כדור רוחב טוב, בעט לא טוב לכיוון השער, אבל למזלו טורה היה שם כדי לתקן ולדחוק מקרוב פנימה.

במשך כל המחצית השניה ניסתה ארסנל לחזור למשחק. ארסן ונגר ביצע ארבעה חילופים במחצית והוסיף עוד כמה בהמשך, אבל אלו לא עזרו לו והתותחנים לא הצליחו לחזור למשחק. עם זאת, הם שיחקו מצוין והשיא היה בבעיטה של אלכס אוקסלייד צ'מברליין שפגעה בקורה הימנית ואז בקורה השמאלית.

צפו בביטון מתאמן עם הסיטי בסין

מחצית ראשונה
דקה 13: לא הרבה קרה על הדשא בבייג'ין, אבל באותה הדקה התרחש אירוע די מוזר. תומאס ורמאלן רץ על הקו ונתקל בקוונית. זה נגמר בתפיסה של ורמאלן את הקוונית באזור האגן בלית ברירה, אבל האירוע הסתיים בחיוכים מצד שני הצדדים.

ג´נקינסון (GettyImages)
ג´נקינסון בועט לשער (GettyImages)
 

דקה 14: כדור קרן של מנצ'סטר סיטי הגיע לראשו של ניר ביטון שנגח, אבל הכדור שלו חלף מחוץ למסגרת.

דקה 23: קארל ג'נקינסון השתלט על הכדור ובעט לכיוון השער, אבל סטפן סאביץ' פגע בכדור וזה הסיט את הכדור ממסלולו לעבר השער. הקרן הגיעה לרגליו של אנדרה סנטוס שבעט מרחוק, אבל הכדור שלו פספס את המסגרת.

סונג מול אגוארו (רויטרס)
אלכס סונג מול קון אגוארו (רויטרס)
 

דקה 24: קון אגוארו ניסה את מזלו בהתקפה מתפרצת. הוא עבר שני שחקנים של התותחנים ובעט לשער מעשרה מטרים, אבל הכדור פגע בשחקן הגנה ויצא החוצה.

דקה 31: התקפה מתפרצת של ארסנל הסתיימה בבעיטה אלכסונית של תיאו וולקוט מ-25 מטרים, שחלפה סנטימטרים מחיבורי השער. שתי דקות חלפו וגם קארל ג'נקינסון ניסה את מזלו, אך פספס במעט את המסגרת.

דקה 35: ארסנל משתלטת על העניינים. הפעם אנדרה סנטוס בעט בחוזקה מ-25 מטרים לחיבורים, אבל השוער פנטילימון הדף היטב לקרן.

בארטלי מול יאיא טורה (רויטרס)
בארטלי מול יאיא טורה (רויטרס)
 

דקה 41: 0:1 למנצ'סטר סיטי. ניר ביטון התנהל עם הכדור באדף שמאל, מסר כדור רוחב ליאיא טורה שהיה יכול לבעוט, אבל המשיך ימינה לפאבלו זבאלטה. האחרון בעט אלכסונית והכניע את לוקאש פביאנסקי.

דקה 44: 0:2 מהיר לסיטי. טורה שהיה יכול לכבוש במהלך הקודם, כבש הפעם. כדור רוחב הגיע לקון אגוארו ליד השער וזה בעט שטוח, אך לא מדויק. למזלו, טורה היה שם כדי לדחוק מקרוב ובקלות.

יאיא טורה מבקיע את השער השני (רויטרס)
יאיא טורה מבקיע את השער השני (רויטרס)
 

מחצית שניה
דקה 52: מרואן צ'מאח שנכנס כמחלוף העביר כדור ימינה לג'רביניו בהתקפה מתפרצת, וזה בעט חזק למסגרת, השוער הדף לקרן. בינתיים במגרש בבייג'ין החל לרדת גשם כבד.

דקה 56: איזו הזדמנות אדירה ויפה לעין לארסנל. אלכס אוקסלייד צ'מברליין בעט כדור מחוץ לרחבה, אבל פגע בקורה אחת, משם הכדור ניתז לקורה השניה והורחק.

אבו דיאבי וקרלוס טבס במהלך המשחק (רויטרס)
אבו דיאבי וקרלוס טבס במהלך המשחק (רויטרס)
 

דקה 70: מצב פנטסטי לסיטיזנס, הפעם שיתוף פעולה בין שני ארגנטינאים. קרלוס טבס העביר כדור רוחב מצד ימין לקון אגוארו, והאחרון ניסה להקשית בנגיעה מעל לוקאש פביאנסקי, אך פספס את המסגרת.

דקה 73: אנקה הצעיר שנכנס כמחליף סובב את ביטון במקום ובעט חזק, אבל פנטילימון הדף את הכדור מצוין. שלוש דקות עברו וגיבס בעט חזק לפינה הקרובה, אבל סחט הדיפה לא פחות טובה מהשוער.

אלכס סונג וקרלוס טבס נאבקים על הכדור (רויטרס)
אלכס סונג וקרלוס טבס נאבקים על הכדור (רויטרס)
 

ארסנל: לוקאש פביאנסקי, קארל ג'נקינסון, קייל בארטלי, תומאס ורמאלן, קיירן גיבס, אלכס סונג, מיקל ארטטה, אבו דיאבי, אנדרה סנטוס, תיאו וולקוט, ג'רביניו.

מנצ'סטר סיטי: קוסטל פנטילימון, סטפן סאביץ', וינסנט קומפני, קולו טורה, אלכסנדר קולארוב, פאבלו זבאלטה, ניר ביטון, יאיא טורה, עבדול ראזק, קון אגוארו, קרלוס טבס.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */