יום שישי, 20.09.2024 שעה 23:26

מאטה: חובה לנצח בשני המשחקים שנותרו בבית

חלוץ ספרד מאוכזב אחרי ה-1:0 ליפן. יושידה: "נצבור ביטחון". רפאל על ה-2:3 של ברזיל על מצרים: "הראינו מי אנחנו במחצית הראשונה". צפו בתקצירים

|
חואן מאטה. הפסד מתסכל (GettyImages)
חואן מאטה. הפסד מתסכל (GettyImages)

נבחרת ספרד זכתה אמנם בשני טורנירי יורו רצופים, בגביע העולם האחרון ב-2010, אבל אתמול (חמישי) היא נעצרה עם 1:0 מפתיע מול נבחרת יפן במשחק שפתח עבורה את טורניר הכדורגל האולימפי בלונדון.

יוקי אוצו כבש את השער היחיד במשחק ואיניגו מרטינס אף הורחק במשחק, כאשר ניסה למנוע משחקן יפני לכבוש. כעת נותרו לספרדים שני משחקים, שבהם הם חייבים לנצח אם הם רוצים להעפיל לשלב הבא, מול הונדורס ומרוקו שנפרדו ב-1:1.

חלוץ הספרדים, חואן מאטה, שלא מצא את הרשת, סיכם את המשחק: "המטרה שלנו היא לנצח בשני המשחקים שנותרו לנו בשלב הבתים. אנחנו צריכים לשפר כמה אלמנטים במשחק שלנו ולשחק הרבה יותר טוב".

הקפטן היפני, מאיה יושידה, הסביר: "זה היה ניצחון חשוב מאוד, ספרד נבחרת חזקה מאוד ושיחקנו פשוט טוב מולם. עבדנו קשה כדי להגיע לתוצאה הזו ואנחנו נהנים מהניצחון. נצבור ביטחון מההישג הזה".

צפו בקונאטה מסדר 1:1 מול בריטניה

ברזיל ניצחה 2:3 את נבחרת מצרים לאחר שכבר הוליכה 0:3 בדקה ה-30 משערים של רפאל, לאנדרו דמיאו וניימאר. היא ספגה פעמיים במחצית השניה, אבל הצליחה בסופו של דבר לנצח ולהתברג בראש הבית שבו משחקות גם בלארוס וניו זילנד.

צפו ב-1:1 בין שווייץ לגאבון

מאמן הסלסאו, מאנו מנזס, טען: "עשינו את מה שצריך במשחק הפותח וזה לנצח. השגנו את זה בגלל מחצית ראשונה מצוינת, אבל במחצית השניה נחלשנו בגלל טעויות שלנו". כובש השער השני רפאל ציין: "הראינו מה אנחנו שווים במחצית הראשונה. לא יכולנו לשמור על רמת המשחק, אבל זו תוצאה טובה".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */