יום שישי, 20.09.2024 שעה 23:33

בולט הכחיש שהוא פצוע, פאוול: מגיע בטירוף

שיאן העולם ב-100 ו-200 מ' נגד השמועות: "התאמנתי חזק ואני בא מוכן מתמיד". חברו הג'מייקני סיפר: "כנראה האולימפיאדה האחרונה שלי, מתרגש"

|
בולט:
בולט: "אני סובל מפציעה? הצחקתם אותי" (רויטרס)

לפני ארבע שנים אוסיין בולט הדהים את העולם עם שיאים בלתי נתפסים בריצות ל-100 ומ-200 מטרים. ארבע שנים אחרי, ביג'יין מתחלפת לה בלונדון והאולימפיאדה שוב מקבלת בברכה את אחד האצנים הגדולים בהיסטוריה אם לא הגדול שבהם.

אלא שלא הכל הולך חלק לג'מייקני. דיווחים שהתפרסמו לקראת תחילת המשחקים סיפרו שהוא סובל מבעיות כושר ומחלים מפציעה קלה בשריר הירך.

אך במסיבת עיתונאים שערך נושא הדגל הג'מייקני במזרח לונדון, הוא הכחיש שהוא סובל מבעיה כלשהי בכושרו: "התאמנתי בצורה חזקה וטובה בשבועיים וחצי האחרונים, והכל מתחבר לאט לאט. הייתה לי בעיה קטנה אך לא רצינית. אני מוכן לצאת לדרך".

"התחושה הכללית היא טובה ואני מרוצה. אני תמיד מוכן, מבחינתי, כמו שאמרתי לכולם לא פעם - הכל מתנקז לאליפות עצמה. זה אף פעם לא ריצה אחת אלא דרך שלמה שצריך לעבור", הוסיף.

בולט ופאוול מחוייכים במסיבת העיתונאים (רויטרס)
בולט ופאוול מחוייכים במסיבת העיתונאים (רויטרס)
 

אצן נוסף שמגיע עם ציפיות גודלות למשחקים הוא שיאן העולם לשעבר ובן ארצו של בולט, אספה פאוול: "אני נרגש ובטירוף לקראת הריצות, אני לא נהיה צעיר יותר וזו כנראה תהיה האולימפיאדה האחרונה שלי. כולם מתרגשים, כל המדינה והאתלטים שלה". 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */