יום שישי, 20.09.2024 שעה 23:37

מה לחש ראיין גיגס למוסא קונאטה לאחר המשחק?

חלוץ מכבי וסנגל שכבש ב-1:1 עם בריטניה שוחח עם הכוכב בסיום, לו היו בעיקר תלונות: "הם שיחקו פיזי מדי". בווסטהאם התרשמו מקונאטה. צפו בתקציר

|
קונאטה בטירוף. מה גיגס אמר לו? (GettyImages)
קונאטה בטירוף. מה גיגס אמר לו? (GettyImages)

רגעים מאושרים מאוד עברו אמש (חמישי) על חלוץ מכבי תל אביב, מוסא קונאטה, שבדקה ה-82 הצליח לסיים באלגנטיות התקפה יפה של נבחרתו ולקבוע 1:1 מול בריטניה במסגרת המשחקים האולימפיים.

החלוץ הצעיר רץ לחגוג שוויון מוצדק לעיני הקהל הבריטי המאוכזב, אך רגע השיא חיכה לו דווקא בסיום המשחק. קונאטה ניגש ללחוץ את ידו של שופט המשחק ובדרך נתקל בכוכב מנצ'סטר יונייטד הוותיק, ראיין גיגס.

גיגסי לחץ את ידו של קונאטה והחל לשוחח איתו כשהוא אף מסמן לו לעבר אחד האיזורים במגרש, ככל הנראה כחלק מהתלונות שלו בסיום המשחק על האגרסיביות של הסנגלים.            

ולקפטן בריטניה היו לא מעט כאלו: "כל מה שאני מבקש זו קצת זהירות, אתה לא רוצה שמישהו יורחק במשחק אבל היו כמה תיקולים חריפים ומכוערים שפגעו בחברים שלי לנבחרת ועכשיו הם בספק לקראת המשחק הבא. זה מאכזב כי הסגל האולימפי מונה רק 18 שחקנים וקשה לתמרן ככה".

צפו בקונאטה מסדר 1:1 מול בריטניה

"לא הייתה שום אחידות בשיפוט. הסנגלים שיחקו מסוכן מדי ותיקלו אותנו בחריפות. כשקרייג בלאמי ביצע עבירה במאבק על כדור גובה הוא קיבל צהוב, אך אח"כ על עבירה חריפה עליו לא יצא שום כרטיס. אני לא יודע כמה עבירות ביצע מספר 10 שלהם (סדיו מאנה), אבל אם זה היה משחק בפרמייר ליג הוא היה מורחק שלוש פעמים".

ראיין גיגס (GettyImages)
ראיין גיגס: "הסנגלים שיחקו מסוכן מדי ותיקלו אותנו בחריפות" (GettyImages)
 

ובחזרה לקונאטה, כפי שדווח לפני המשחק, מי שבאו לעקוב מקרוב אחר שחקן מכבי הם נציגי ווסטהאם שעל פי דיווחים נוספים לאחר ה-1:1 התרשמו מיכולתו.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */