יום ראשון, 06.10.2024 שעה 20:56

צפו בקונאטה מסדר 1:1 לסנגל מול בריטניה

חלוץ מכבי סיים (82) מהלך יפה בנגיעה ונתן נקודה לנבחרתו אחרי שבלאמי כבש בדקה ה-20. עוד בבית: אורגוואי ניצחה 1:2 את האמירויות. צפו בתקציר

|
מוסא קונאטה פורץ בין בלאמי וקלברלי (GettyImages)
מוסא קונאטה פורץ בין בלאמי וקלברלי (GettyImages)

בזמן שמכבי ת"א סיימה את מחנה האימונים שלה בספרד עם ניצחון 0:1 על ריאל מורסיה, חלוץ הקבוצה, מוסא קונאטה, הצליח לכפות 1:1 במשחק בין נבחרתו, סנגל, לבין בריטניה, מארחת האולימפיאדה.

החלוץ הצעיר של מכבי, שעתידו במועדון עדיין לא ברור, קיבל כדור בדקה ה-82 ובנגיעה חכמה שלח אותו לרשת. הרבה ציפיות יש מהנבחרת המקומית ואפשר להגיד שהיא התחילה ברגל שמאל את הטורניר האולימפי עם תוצאת תיקו מול הקהל הביתי.

זה התחיל חיובי ואחרי כמה התקפות הכדור הגיע בסופו של דבר בדקה ה-45 קרייג בלאמי ראשון לכדור והעיף אותו דרך הדשא לרשת וקבע 0:1.

בדקה ה-82 הגיע השוויון של קונאטה, אך בדקה ה-88 כמעט הצליחו המארחים להכריע את ההתמודדות כשבעיטה של מרווין סורדל פגשה את המשקוף. קונאטה עצמו הגיע למצב לא רע בדקות הסיום, אך החמיץ את המסגרת.

צפו בקונאטה מסדר 1:1 מול בריטניה

במכבי תל אביב מיהרו לברך את החלוץ דרך חשבון הטוויטר של המועדון וכתבו, בין היתר: "בראבו מוסא. ברכות לנציג הסנגלי שלנו באולימפיאדה".

במשחק שפתח את בית א', אורוגוואי גברה 1:2 על איחוד האמירויות, אחרי שהייתה בפיגור 1:0. אל ג'נייבי הדהים את הסלסטה בדקה ה-23, גסטון ראמירס השווה בבעיטה חופשית נהדרת בדקה ה-42, לודיירו הפך בדקה ה-56 ונתן לאורוגוואי שלוש נקודות.

מוסא קונאטה כובש בנבחרת סנגל האולימפית (רויטרס)
מוסא קונאטה כובש בנבחרת סנגל האולימפית (רויטרס)
 

 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */