יום ראשון, 06.10.2024 שעה 20:56

אנדיוני פגשו את ג'וקוביץ': קיבלנו הגרלה קשה

הטניסאים מוכנים לווימבלדון נוסח אולימפיאדה. רם: "יכול היה להיות קשה יותר", ארליך: "כל משחק - צירי לידה". פאר שתפגוש את שראפובה: "מוריד לחץ"

|
ג´וקוביץ´ עם אנדי רם ויוני ארליך. יוצאים לדרך
ג´וקוביץ´ עם אנדי רם ויוני ארליך. יוצאים לדרך

הגרלת טורניר הטניס האולימפי שנערכה בלונדון לא האירה פנים, בלשון המעטה, לנציגים הישראלים. שחר פאר הוגרלה מול מריה שראפובה, המדורגת 3 בעולם בעוד אנדי רם ויוני ארליך יפתחו מול צמד ספרדי ואם יגיעו לסיבוב השני הם צפויים לפגוש את האלופים האולימפיים המכהנים, רוג'ר פדרר וסטניסלס ואורינקה השוויצרים. אבל אולי דווקא ההגרלה הקשה תסייע לשחקנינו להגיע למגרשי הדשא בווימבלדון משוחררים יותר, בלי חשש מביקורת קשה מהתקשורת.

לאחר ההגרלה, נפגשו הטניסאים שלנו עם הכתבים הישראלים בכניסה לכפר האולימפי, התייחסו ליריבים שמחכים להם ודיברו על התחושות לקראת פתיחת הטורניר.

שחר פאר פתחה וסיפרה: "נכון שדשא זה לא המשטח המועדף עליי ושרפובה זו אולי ההגרלה הכי קשה שיכולה להיות, אבל זה גם מוריד לחץ. אין לי מה להפסיד. כמובן שמאוד קשה אבל הכל יכול לקרות. אני באה לייצג את המדינה בכבוד. אנסה להיות אגרסיבית ואצטרך להיות זריזה על המגרש. דברים יכולים לקרות ואנסה להיכנס מהר למשחק. הכפר האולימפי מזכיר לי את בייג׳ין רק בקטן יותר. הנסיעה לווימבלדון ארוכה מהכפר אבל האולימפיאדה היא חוויה אדירה וזה כיף".

יוני ארליך הוסיף על דבריה של פאר: "יהיה משחק מעניין ואנחנו כבר מחכים לעלות למגרש. האולימפיאדה זה כמו דייויס, כל משחק זה כמו צירי לידה. זה תמיד יותר קשה מתחרויות אחרות. היו לנו אימונים טובים בימים האלה ואני מקווה שנראה את זה גם על המשטח".

אנדי רם סיים בחיוך: "האפקט של ווימבלדון תמיד חזק, זו תחרות מיוחדת ועכשיו אפילו יותר. אנחנו מייצגים את ישראל בפעם השלישית ועדיין יש פרפרים בבטן. ההגרלה קשה אבל יכל להיות הרבה יתר קשה. אנחנ מחכים לרגע הזה 4 שנים זו חוויית ספורט אחרת לגמרי".

שחר פאר עם הציפורניים החדשות
שחר פאר עם הציפורניים החדשות
 

      

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */