יום שני, 08.07.2024 שעה 13:47

רוצים לעשות ספורט ולשתף את כל החברים ברשת?

חברת NIKE משיקה אתר חברתי ואת קמפיין FIND YOUR GREATNESS באמצעותו תשתפו את כל ההצלחות שלכם בספורט ברשתות החברתיות

|
FIND YOUR GREATNESS
FIND YOUR GREATNESS

השאיפה לחציית גבולות איננה ייחודית רק לספורטאים אלופים או שוברי שיאים. גם ספורטאים חובבנים, ספורטאי היום-יום, השואפים למצוינות, מעוניינים להגדיר ולממש מטרות אישיות ולהגיע לרגעי תהילה פרטיים.

זוהי התובנה העומדת מאחורי קמפיין ––"FIND YOUR GREATNESS" של חברת נייקי, המציגה מסר עוצמתי במטרה לעורר השראה בכל אדם השואף להגיע לרגע התהילה האישי שלו. הקמפיין מושק בימים אלו, כשעיני כל העולם נשואות אל הטובים שבטובים.

הקמפיין מתבסס על סרטון FIND YOUR GREATNESS אשר יקודם ברשתות החברתיות וברשתות הדיגיטליות בכל העולם החל מ ה- 25 ביולי, תוך שיתוף פעולה עם עמוד הבית של YOUTUBE העולמי ב- 26 ביולי. כמו כן, הקמפיין יעשה שימוש נרחב בטוויטר דרך #findgreatness, באמצעותו יוכלו אתלטים מכל העולם לדון ולשוחח על הדרך האישית שלהם להגיע להישגים ולגדוּלה.

הקמפיין נועד לעודד כל אחד ואחד להגיע להישגים אישיים, והוא חלק ממהלך כולל של נייקי לעורר השראה ולספק כלים לספורטאים חובבים במטרה לשפר ביצועים והישגים.

כך למשל הושקו בשנה האחרונה צמידי NIKE FUELBAND (הזמינים כרגע רק בארה"ב ובאנגליה) ובימים אלו מושקת בחינם, גם בישראל, האפליקציה הסלולרית Nike + Running, המאפשרת לרצים למדוד את הביצועים שלהם, לתכנן, לשתף ולהגיע לביצועים טובים יותר באמצעות עידוד ומוטיבציה.

נייקי. קהילה עולמית שהולכת ומתרחבת (שי לוי)
נייקי. קהילה עולמית שהולכת ומתרחבת (שי לוי)
 

קהילת Nike + בעולם מונה כבר למעלה מ- 8.5 מיליון חברים. חברת נייקי יוצרת סדרת משימות דיגיטליות באמצעות Nike+ Running שמטרתן להגביר את המוטיבציה. בין השאר תושק משימה גלובלית ב- 12 באוגוסט, משימת Greatness is Ours’'.

מוקד הקמפיין הוא nike.com/gameonworld – ערוץ דרכו יוכלו ספורטאים חובבים בכל העולם לחלוק ולשתף בהתקדמות ובהצלחות, באמצעות סדרת כלים ושירותים דיגיטליים.

סרטון "FIND YOUR GREATNESS"
הסרטון מציג ספורטאים חובבים, במקומות שונים בעולם בשעת אימון, משחק או תחרות, כשהמשותף בין כל המקומות הוא שכולם נקראים 'לונדון'. תחילה אנו צופים בסצנה במכון כושר "לונדון" שבמהלכה גבר מבצע אימון כושר, לאחר מכן אנו מועברים לצפות במשחק רוגבי באיסט לונדון, דרום -אפריקה, שם נראה ילד חוצה את הקו וגובר על יריב גדול ממנו.

ב"לונדון הקטנה", ג'מייקה, מתאמנת מתאגרפת במיומנות ודיוק . ב"לונדון", אוהיו, נראה תקריב של שחקן בייסבול צעיר וממוקד, תופס את הכדור וזורק אותו לבסיס הראשון בתנועה חלקה אחת. בעוד שכל אחד מהאתלטים מגדיר לעצמו את מטרותיו, מה שמאחד את כולם היא השאיפה למצוינות ומשמעותה אצל כל אחד ואחד מהם.

רונאלדו. גם הוא לוקח חלק בקהילה הגדולה של נייקי (רויטרס)
רונאלדו. גם הוא לוקח חלק בקהילה הגדולה של נייקי (רויטרס)
 

הרעיון מאחורי "FIND YOUR GREATNESS" הוא פשוט לעורר השראה ולעודד אתלטים חובבנים מכל מקום בעולם לחגוג את הישגיהם, להשתתף וליהנות מהריגוש הטמון בהשגת המטרות ברמה האישית שלהם", אומר גרג הופמן, סגן מנהל מחלקת מיתוג ותקשורת שיווקית. "אחד ממייסדי חברת נייקי, ביל באוורמן, אמר – 'אם יש לך גוף, אתה אתלט'" - זוהי תובנה נהדרת עבור כל האתלטים בקיץ הזה, במהלכו נחגוג רגעי ספורט יוצאי דופן".

בעת שסיפורי האתלטים נחשפים, מדגיש הקריין שהמצוינות איננה נחלתם הבלעדית של האתלטים הכוכבים, אלא היא חלק בלתי נפרד ממה שכל אחד מאיתנו יכול לשאוף אליו. בין אם מדובר בסיום מרתון ראשון בלונדון שבקנדה, בקבוצת נשים מוסלמיות שחוגגת במגרש כדורגל בבית ספר 'לונדון' בקטאר, או במעבר תחת גשר 'לונדון' באגם הוואסו באריזונה במהלך הטריאתלון הראשון.

למעשה, למצוינות אין כתובת קבועה, אלא היא מקום שבו כל אתלט יכול להשיג את ההצלחה האישית שלו ולהגדיר את עצמו. בזמן שהסרטון מתקרב לשיאו, מזכירים לנו את העוצמה הטמונה ברגעים יומיומיים לכאורה: החל בנערה צעירה שמבצעת גלגלונים בחצר הקדמית וכלה בנער צעיר המתכונן לקפיצה הראשונה שלו מהמקפצה בבריכה - רגע מכונן עבורו שמסתיים בזינוק אל רגע הגדולה הפרטי שלו.

לצפייה בסרטון לחצו כאן. (לכתוביות בעברית לחצו על כפתור CC האדום בתחתית נגן הוידאו)

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */