יום ראשון, 06.10.2024 שעה 07:12

ניימאר: בריטניה? האחרונה שצריך לפחד ממנה

טורניר הכדורגל האולימפי ייצא היום לדרך. ב-21:45 ברזיל מול מצרים, הכוכב החליט להתגרות במקומיים שישחקו ב-22:00 נגד סנגל. ב-16:45: ספרד - יפן

|
מרסלו וניימאר מרוצים במהלך אחד האימונים  (רויטרס)
מרסלו וניימאר מרוצים במהלך אחד האימונים (רויטרס)

אמנם לא מדובר במונדיאל, יורו או אפילו קופה אמריקה, אך עדיין, משחקי כדורגל בין נבחרות תמיד עושים את העבודה. היום (חמישי) ב-14:00 ייפתח באופן רשמי טורניר הכדורגל באולימפיאדת לונדון 2012, כשהונדורס ומרוקו תאבקנה ראש בראש.

כמובן שהמשחק הראשון אינו מהמשחקים המעניינים שנזכה לראות מחר. ב-16:45 ספרד תפגוש את יפן, ב-21:45 ברזיל את מצרים וב-22:00 המארחת בריטניה תשחק מול סנגל בשורותיה משחק חלוץ מכבי תל אביב, מוסא קונאטה.

שלוש המועמדות למדליית זהב בטורניר האולימפי הן ספרד החזקה, ברזיל והמארחת בריטניה כמובן. שתיים מהן כבר נפגשו כהכנה לטורניר, הסלסאו ניצחו את המארחת 0:2. בעקבות זאת, כוכב ברזיל, ניימאר, החליט לצאת בהצהרות.

"נבחרת בריטניה משחקת בבית וחשבתי שזה יעזור לה לזכות במדליית זהב", אמר ניימאר, "אבל אחרי המשחק נגדה אני לא כל כך בטוח. ההרגשה בנבחרת שלנו היא שהיא האחרונה שצריך לפחד ממנה. זה לא רק בגלל הניצחון, אלא בזכות הדרך והמשחק שהצגנו מולה".

הכוכב המשיך: "הנבחרת לא נראתה מאורגנת. לא האמנתי כששמעתי שדייויד בקהאם לא בנבחרת. הוא היה מביא המון ניסיון ונוכחות לנבחרת. חבל בשבילה. בכל מקרה, אני ממש לא מודאג מבריטניה".       

גיגס (GettyImages)
האלק וגיגס. הוולשי הוותיק יעמיד את ניימאר על טעותו? (GettyImages)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */