יום ראשון, 06.10.2024 שעה 07:44

ארגון השחקניות הגיש תביעה נגד שאול אייזנברג

בארגון טוענים שיו"ר הפועל חייב כספים לשחקנית אירנה סירושטיין ותובעים 45 אלף שקלים. מ.כ. הבקעה, כמו האדומות, לא תשחק בליגת העל בעונה הבאה

|
שאול אייזנברג. התביעה תתקבל? (אלעד דיין)
שאול אייזנברג. התביעה תתקבל? (אלעד דיין)

ארגון שחקניות הכדורסל בישראל הגיש היום (רביעי) תביעה נגד קבוצת הנשים של הפועל תל אביב בגין חובות שכר לשחקנית ששיחקה בקבוצה בשנה שעברה, אירנה סירושטיין. על פי התביעה הפועל חייבת לסירושטיין כ-45 אלף ש"ח וזאת על אי תשלום שכר השחקנית בהתאם לחוזה, כך לפי ארגון השחקניות.

במקביל הוציא יו"ר ארגון שחקני הכדורסל, ניר אלון, מכתב לבקרה התקציבית באיגוד הכדורסל ובמסגרת המכתב הוא מפרט חובות שכר לשלוש שחקניות - סירושטיין, דור קינן וירדן כץ בגובה של 100,000 ש"ח יחדיו. אלון דורש לא לשחרר את הערבויות המופקדות על השחקניות.

כזכור, הודיע יו"ר הפועל תל אביב, שאול אייזנברג, כי הוא מחליט לפרק את הקבוצה וכי בעונת המשחקים הבאה הפועל תל אביב לא תשחק בליגת העל לנשים וזאת עקב ההחלטה. בעונה שעברה נאבקה הפועל נגד הירידה והצליחה להישאר בליגה אחרי מאבק מול אליצור תל אביב בפלייאוף התחתון.

הבקעה לא תשחק בליגת העל
מ.כ הבקעה ששיחקה בעונה שעברה בליגת העל והייתה הפתעת העונה אחרי שסיימה במקום הרביעי החליטה כי לא תממש את זכותה ולא תשחק בעונה הבאה בליגה הבכירה אלא תשחק בליגה הלאומית. מי שתאמן את הקבוצה בליגה השנייה תהיה עוזרת המאמן מהשנה שעברה, טלי נוי. כזכור, גם קבוצת הגברים של הבקעה פורקה אחרי שהבעלים דורון הרציקוביץ' והמנכ"ל מוטי אמסלם עזבו את הקבוצה וחברו להפועל אילת.

טלי נוי וליעד סואץ קרני (קובי אליהו)
טלי נוי. תאמן את הבקעה בלאומית (קובי אליהו)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */