יום ראשון, 06.10.2024 שעה 07:08

עונת הקלאסיקו יוצאת לדרך עם איסתא ספורט

חברת הנסיעות מטיסה אתכם למפגש הראשון לעונה של ענקיות הכדורגל הספרדי, הסופר קאפ. מנהל השיווק של איסתא עדו ווג: "ישראלים רבים הבטיחו את מקומם"

|
מסי ורונאלדו. יפגשו בקרוב (GettyImages)
מסי ורונאלדו. יפגשו בקרוב (GettyImages)

לאחר זכייתה באליפות אירופה ביורו האחרון, ממשיכה ספרד לספק את הכדורגל הטוב ביותר ביבשת גם בפתיחת עונת, 2012/2013, עם מפגש הסופר-קאפ: אלופת ספרד ריאל מדריד נגד יריבתה המושבעת ומחזיקת הגביע ברצלונה.

לרגל כך, משיקה איסתא ספורט את החבילות לצמד המפגשים. המשחק הראשון יתקיים ב-23.8 באצטדיון הקאמפ נואו בברצלונה ואיסתא ספורט, הזכיינית הרישמית של ברצלונה בישראל, תציע חבילת 4 לילות (19.8-23.8) במלון פלאזה אספניה (4 כוכבים), כולל ארוחת בוקר, כרטיס למשחק, טיסות, העברה למלון וחזרה לשדה היישר מהמגרש, החל מ-929 יורו בלבד לאדם.

משחק הגומלין יתקיים באצטדיון הסנטיאגו ברנבאו במדריד כעבור שבוע ב-30.8, ואיסתא ספורט תציע אליו חבילה של של 3 לילות (28.8-31.8) במלון 4 כוכבים, כולל ארוחת בוקר, כרטיס למשחק, טיסות, העברה למלון וחזרה לשדה, החל מ-1,049 יורו לאדם.

רונאלדו מנסה במספרת (רויטרס)
רונאלדו. מחכה למסי בסופר קאפ (רויטרס)
 

לדברי עדו ווג, מנהל השיווק של איסתא ספורט: "מאות רבות של ישראלים כבר הבטיחו את מקומם בצמד המפגשים. הזכייה של נבחרת ספרד הכה פופולארית באליפות אירופה זה עתה, וזאת על טהרת שחקני שתי הקבוצות הללו, רק הגבירו את התיאבון לסופר קאפ".

"בנוסף לכך, השואו שנתן כריסטיאנו רונאלדו ביורו הקיץ, יחד עם הכרזותיו הנלוות על כך שהוא השחקן הגדול מכולם, עשו את שלהם בהקשר למפגש מול מסי הארגנטינאי שלא יכול להשתתף ביורו ולהגיב לו שם, אלא רק בסופר קאפ".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */