יום ראשון, 06.10.2024 שעה 07:18

שארונאס יאסיקביצ'יוס חתם לעונה אחת בברצלונה

גם הליטאי ברח למכבי ת"א אחרי שסגר בקבוצתו לשעבר. אם יעבור את הבדיקות הרפואיות, ישלים הגארד קאמבק לקבוצה אותה עזב לפני תשע שנים

|
שאראס. חוזר לחבל קטאלוניה
שאראס. חוזר לחבל קטאלוניה

הגארד הליטאי, שארונאס יאסיקביצ'יוס, החליט לא לחכות למכבי תל אביב ולחתום לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת בברצלונה, אם יעבור בהצלחה את הבדיקות הרפואיות.

כזכור, שאראס הגיע למכבי מברצלונה אחרי שזכה עימה ביורוליג ובעבר הצהיר כי זה המקום בו הוא מרגיש בבית וירצה לסיים בו את הקריירה. השחקן בן ה-36 ששיחק בעונה האחרונה בפנאתינאיקוס מיוון ורשם ממוצעים של 16.8 דקות למשחק במהלכן קלע 8.3 נקודות.

רק שלשום אמר מנכ"ל מכבי, דני פדרמן, בתכנית הספורט ב-102FM בשיתוף ONE כי "אם לא נסגור עם אחד הגארדים שאנחנו מעוניינים בהם, שאראס יהיה רלוונטי". אולם הליטאי לא חיכה להיות כינור שני במכבי וחזר לאחד המועדונים המפוארים באירופה לקדנציה נוספת.

ובכן, הליטאי, שהוביל את הצהובים לשתי זכיות ביורוליג ב-2004 וב-2005, לא חיכה יותר מדי למכבי ולפי התקשורת הליטאית החליט לסגור את תנאיו בברצלונה.

כרגע שאראס נמצא עם הנבחרת הלאומית של ליטא, איתה העפיל למשחקים האולמפיים בלונדון, לאחר שצלחו את טורניר ההזדמנות האחרונה בוונצואלה, שם בלט הרכז.

בלאט ודני פדרמן (שי לוי)
בלאט עם דני פדרמן. עוד שחקן החליט לא להגיע למכבי (שי לוי)
 

מבחינת מכבי ת"א, מדובר בשחקן נוסף שהיה ברשימת הרכש אך העדיף אופציות אחרות ובכך שהצהובים ימשיכו בחיפושים אחרי שני גארדים לפחות שיעבו את הסגל לקראת העונה הקרובה.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */