יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:53

מי יעצור אותו? פרננדו אלונסו ניצח גם בגרמניה

פורמולה 1: הספרדי פתח פער של 34 נק' בצמרת מעל וובר שסיים שמיני. פטל הגיע שני עם עקיפה בהקפה האחרונה על באטן. המילטון פרש במירוץ ה-100 שלו

|
באטן ופטל שוטפים את אלונסו (רויטרס)
באטן ופטל שוטפים את אלונסו (רויטרס)

שבועיים אחרי שאיבד את ההובלה שלוש הקפות לסיום, פרננדו אלונסו, הראה היום (ראשון) שוב שזו כנראה העונה בה הוא יזכה בפעם השלישית בתואר אלוף העולם בפורמולה 1, אחרי שניצח במירוץ הופנהיים, גרמניה.

הספרדי של פרארי זינק מהפול פוזישן ורשם את ניצחונו השלישי העונה. כעת, כשנותרו עוד עשרה מירוצים לסיום, הנהג הגדיל את הפער בצמרת הדירוג ל-34 נקודות ועל פי היכולת שלו לאחרונה קשה לראות מישהו שיכול לעצור אותו, בטח כשיריבו המשמעותי ערב התחרות בהופנהיים, מארק וובר, סיים רק במקום השמיני.

אלונסו פתח מהמקום הראשון ולמעשה לא איבד אותו עד הסיום כאשר מאחוריו מגיע סבסטיאן פטל במקום השני. אלוף העולם המכהן בשנתיים האחרונות עקף עם הרד בול שלו את ג'נסון באטן ממש בהקפה האחרונה ודרך השוליים. העקיפה הזו נחקרה ונכון לעכשיו אין שינוי בתוצאות המירוץ או עונש לנהג הגרמני.

חברו של באטן למקלארן, לואיס המילטון, לא הצליח לסיים את המירוץ ה-100 שלו בקריירה ומי שפתח נהדר את העונה והיה נראה כאחד שיתמודד על האליפות, נשאר מאחור וסביר להניח שבפרישה הזו גם איבד כל סיכוי להיאבק על התואר.

קימי רייקונן מלוטוס, שזינק עשירי, סיים במקום הרביעי כאשר מתחתיו בהתאמה קאמוי קובייאשי (זינק מהמקום ה-12) וסרחיו פרס (זינק מהמקום ה-17) מסאובר. מיכאל שומאכר, שזינק שלישי לעיני הקהל הביתי, סיים רק שביעי.

פטל נהנה עם הבחורות בהופנהיים (רויטרס)
פטל נהנה עם הבחורות בהופנהיים (רויטרס)
 

דירוג הנהגים:
1. פרננדו אלונסו (פרארי) - 154 נקודות
2. מארק וובר (רד בול) - 120
3. סבסטיאן פטל (רד בול) - 118
4. קימי רייקונן (לוטוס) - 95
5. לואיס המילטון (מקלארן) - 92

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגן הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */