יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:32

בנאדו: צריך לצבור ניסיון כדי לאמן בוגרים בעתיד

הערב בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE דיברנו עם מאמן הנוער של מכבי חיפה: "אני נהנה, מתקדם ולומד. השאיפות? להגיע הכי רחוק"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' הגישו לכם את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

מכבי חיפה נמצאת בעיצומו של מחנה האימונים באוסטריה אך במועדון הירוק מתעסקים פחות במישור המקצועי ויותר בזה המשמעתי. לאחר שאלון תורג'מן נתפס ונחקר בחשד לזיוף כסף, הגיעה התקרית בה היו מעורבים אייל גולסה, אייל משומר ודלה ימפולסקי.

גולסה זרק כרית על ימפולסקי, זה הגיב עם אגרטל שבסופו של דבר פתח את ראשו של המגן. ראובן עטר בוודאי יטפל באירועים האחרונים ובינתיים גם נשיא המועדון, יעקב שחר, הגיע למחנה האימונים.

אביו של אלון תורג'מן, יהודה, התייחס לתקרית בנו עם הדולרים המזויפים: "החלפתי כסף בחנות לחומרי בניין, 1,000 דולר. עברו ארבעה ימים ואלון נסע לאוסטריה. נתתי לו את הדולרים. הוא הלך להמיר את זה ליורו ואמרו לו שזה מזויף. אני מקווה שיתפסו את הבן אדם שמכר לי את הכסף המזויף".

יעקב שחר (חגי ניזרי)
יעקב שחר. הגיע לבדוק את הסיפור מקרוב (חגי ניזרי)
 

בנושא אחר, דיברנו עם מאמן הנוער של מכבי חיפה, אריק בנאדו, על תפקידו החדש: "יותר מעניין ומספק להיות מאמן ראשי בנוער. אני נהנה, מתקדם ולומד. היחסים שלי עם ראובן עטר טובים מאוד. חשבתי שנכון עבורי לאמן את הנוער. בשביל לאמן בוגרים בעתיד, אני חייב לצבור ניסיון, לדעת איך להעביר אימונים וכו'. קבוצת הנוער של מכבי חיפה זה כמו קבוצה בליגה הלאומית, אני נהנה ומסופק מאוד".

בלם העביר המשיך: "המטרה להצמיח שחקנים שיוכלו להשתלב בבוגרים במהרה. אני ממש בתחילת הדרך, בקושי שלושה שבועות בנוער. השאיפות הן כמובן להגיע למקום הכי רחוק שאפשר אבל לא אקפוץ עכשיו מעל הפופיק. אני צריך להוכיח את עצמי. אני מאמין שגם הזמן הזה יגיע. רועי עטר מתאמן בסגל של הבוגרים ואם הוא לא יהיה בסגל הבוגר הוא ישחק בנוער. הוא עשה עונה מצוינת בעונה שעברה".

רם: "אנחנו מצפים למדליה", ארליך: "נמשיך ביחד עד הסוף"
עסקנו בהכנות לאולימפיאדה. אחרי הפיגוע בבורגס בו נרצחו חמישה ישראלים, במוסד לא לוקחים סיכונים ועל פי הדיווחים שליחים שלו נמצאים כבר בלונדון על מנת לאבטח את המשלחת הישראלית.

הטניסאי אנדי רם, שיגיע בעוד יומיים ללונדון, התייחס למצב הבטחוני: "האבטחה שתהיה לנו בלונדון תהיה משהו שעוד לא היה. יוציאו אותנו מהצדדים, ישמרו עלינו מכל עבר וכו'. אי אפשר להתקרב לספורטאים בכפר האולימפי בכלל. מעריכים אותנו בסבב האולימפי וככה קיבלנו כרטיס כניסה לאולימפיאדה. אנחנו בכושר טוב ויש לנו ביטחון. יש לנו קצת ניסיון ואנחנו מכירים את הלחץ. מבחינת המשטח אנחנו בסדר, זה המשטח המועדף עלינו. לא מצפים מאיתנו למדליה, אבל אנחנו כן מצפים".

רם הוסיף: "הענף בירידה. אני לא רואה מישהו שיבוא אחרינו או אחרי דודי סלע. אני מקווה שיהיו דברים טובים בעתיד".

אנדי רם ויוני ארליך (יוסי ציפקיס)
אנדי רם ויוני ארליך. יביאו מדליה? (יוסי ציפקיס)
 

חברו של רם לזוגות, יוני ארליך, דיבר גם הוא בנושא: "תמיד אנחנו חושבים שהסיכויים טובים. אני מקווה שניתן תצוגה כי בזמן האחרון אנחנו משחקים טוב. אנחנו לא מתכוונים להיפרד, נישאר ביחד עד סוף הקריירה".

ראש המטה ללוחמה בטרור לשעבר, תת אלוף במילואים, ניצן נוריאל, התייחס לנושא האבטחה באנגליה, רגע לפני האולימפיאדה: "לא צריך לחשוש מלשלוח ילדים או משפחה לאולימפיאדה בלונדון. זה אירוע ענק שהושקעו בו סכומים רבים, גם בתחום האבטחה. הכפר האולימפי עצמו מקום מאוד מאובטח. הפיגוע בבורגס היה הצלחה לאחר 20 כישלונות".

גם הפעם היינו עם פינת ה-WINNER שלנו, דיווחי התנועה, הגליצ'ים והשמענו למאזינים הרבה מוזיקה טובה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */