יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:30

זהב לאטיב באליפות אירופה עד גיל 19 בסקי מים

הישג נפלא בלונדון לגולשת בת ה-17 שהופכת להיות התקווה הבאה של ישראל באולימפיאדה ב-2020. מעוז טל: "הצדיקה את הציפיות, מקווה שזו יריית הפתיחה"

|
אביב אטיב. הישג מדהים
אביב אטיב. הישג מדהים

הישג נהדר לאביב אטיב בת ה-17 שהיום (שבת) זכתה במדליית הזהב בסקי מים באליפות אירופה עד גיל 19 שנערכה בלונדון. באליפות התחרו כ-75 גולשים מ-15 מדינות. אטיב היא התקווה האולימפית הבאה של ישראל באולימפיאדת 2020, אם יוכרז ענף סקי המים כענף אולימפי.

התחנה הבאה עבור אטיב היא אליפות העולם לבוגרים שתתקיים בעוד שבועיים באוסטריה. התקווה היא שגם באליפות העולם תצליח לקבוע תוצאה זהה, שתכניס אותה לראשונה לגמר הנשים באליפות העולם. עד היום היא הגיעה למקום שלישי באליפות אירופה ב-2010 ולמקום רביעי ב-2011 והיום הצליחה להגיע להישג יוצא דופן.

מעוז טל, מנכ"ל עמותת סקי המים בישראל, אשר נמצא בלונדון עם המשלחת ומלווה אותה מקרוב: "אביב אטיב הצדיקה את הציפיות ממנה ואף הצליחה לגבור על האלופה הבלארוסית של השנה שעברה. אנו מאושרים לחזור לישראל עם אלופה ומדליית זהב. בעשור האחרון חלה עלייה במספר גולשי סקי המים המקצועיים והחובבים בישראל, אפשר לומר שהענף נמצא ממש בתנופה. אנו זוכים לראות את פירות ההשקעה בדור הצעיר של הגלשנים ומחזיקים להם אצבעות. אני שמח גם ברמה האישית וגם ברמה המקצועית, ומקווה כי מדובר ביריית הפתיחה לקראת אולימפיאדה 2020". 

נשיא התאחדות אילת, אריק קפלן: "אביב אטיב מקבלת סיוע מ'אילת' במשך כל השנה וסומנה כמי שצפויה לחזור עם מדליה לישראל. אנו גאים בה ובתוצאה יוצאת הדופן שהצליחה להגיע אליה. ענף סקי המים שמנוהל בצורה מקצוענית נמצא בצמיחה מתמדת בשנים האחרונות, והוא אחד משלושת הענפים ההישגיים ביותר במדינת ישראל. אנחנו בהתאחדות 'אילת' פועלים למען הגדלת העוסקים בענף זה כמו גם בכלל הענפים הלא אולימפיים ומספקים מערך תמיכה מקיף לספורטאים המצטיינים שלנו. אביב זו הוכחה לחשיבות שבתמיכה ובסיוע שלנו".

סקי מים (ONE)
סקי מים. הענף תופס תאוצה
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */