יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:38

לברון מפחד? 85:105 מרשים לספרד על ארגנטינה

האם מדליית הזהב של ארה"ב בסכנה? פאו גאסול קלע 17 נקודות והוביל 6 ספרדים בדאבל-פיגרס. 19 נקודות של ג'ינובילי לא עזרו למפסידים. איבקה הורחק

|
גאסול וקלדרון. ספרד מרשימה (רויטרס)
גאסול וקלדרון. ספרד מרשימה (רויטרס)

נבחרת ספרד הוכיחה שוב שהיא כנראה היחידה שיכולה לערער על הקביעה שמדליית הזהב מובטחת לדרים טים באולימפיאדת לונדון 2012. הספרדים שלחו מסר לאמריקאים, אותם יפגשו למשחק הכנה ביום שלישי, כאשר הביסו מועמדת נוספת למדלייה, ארגנטינה, 85:105.

הספרדים הוכיחו עליונות לאורך רוב שלבי המשחק ולא היו צריכים את מארק גאסול וסרחיו רודריגז הפצועים כאשר שישה שחקנים קלעו בדאבל פיגרס והוכיחו כי הם מוכנים לתחילת הטורניר האולימפי. האדומים הציגו את כל הארסנל ההתקפי שלהם וקלעו מכל הטווחים באחוזים נהדרים, כולל 51.9% מהשלוש. ההפרש צמח עד ל-29 כאשר רודי פרננדז עם 4/5 מחוץ לקשת נראה נהדר והספרדים לא נראו כאילו הם מתקשים מול אחת הנבחרות הטובות בעולם.

שחקן אלופת המערב של ה-NBA (אוקלהומה) סרג' איבקה, ושחקנה החדש של הפיניקס סאנס, לואיס סקולה, ניצלו את העובדה שהחוקים האירופאיים פחות נוקשים מהחוקים ב-NBA והתעמתו בשני מקרים שונים, שגרמו לשופטים לשרוק לשתי עבירות בלתי ספורטיביות לכל אחד מהם ולהרחקתו של איבקה. סקולה עצמו לא הצליח לשאת את הרחקתו של איבקה ויצא ב-5 עבירות זמן קצר לאחר מכן.

עם חזרתו של גאסול הצעיר לסגל והיכולת של גאסול המבוגר ואיבקה, יציגו הספרדים את הקו הקדמי הטוב בטורניר, שעדיף אפילו על הדרים טים הנמוכים עם צ'נדלר, קווין לאב ואנתוני דייויס וינסו לנצל את היתרונות האלה גם ביום שלישי וגם בשלבים המאוחרים של הטורניר האולימפי.

פאו גאסול קלע 17 נקודות לספרד וחוסה קלדרון הוסיף 16 משלו, בצד המפסיד היה זה מאנו ג'ינובילי שקלע 19 נקודות כשלואיס סקולה מוסיף 18.

ג´ינובילי. 19 נקודות לא עזרו (GettyImages)
ג´ינובילי. 19 נקודות לא עזרו (GettyImages)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */