יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:33

גלושקו בחצי גמר גרינבי, אנדיוני הודחו בהמבורג

הטניסאית רשמה 3:6 ו-2:6 מול היריבה המקומית בקנדה ותפגוש את דובווה. הצמד החמיץ 3 נק' משחק בחצי הגמר על החימר. רודיק מול איסנר באטלנטה

|
גלושקו. עלתה לחצי הגמר בלי בעיות (משה חרמון)
גלושקו. עלתה לחצי הגמר בלי בעיות (משה חרמון)

הטניסאית יוליה גלושקו רשמה עוד ניצחון במסע המוצלח שלה בקנדה. גלושקו בת ה-22 המדורגת במקום ה-212 בעולם גברה ברבע גמר טורניר ה-ITF על סך 25,000 בגרינבי שבקנדה על גבריאלה דברוסקי המקומית (מהמקום ה-372), 3:6 ו-2:6 בתוך שעה וחמש דקות.

גלושקו שבשבוע שעבר הגיעה לגמר טורניר ווטרלו, גם כן בקנדה, רשמה ניצחון שביעי בשמונת משחקיה האחרונים.

גלושקו תשחק בחצי הגמר מול המדורגת 1 בטורניר ו-126 בעולם, סטפני דובוואה הקנדית, שהביסה את איקו נקמורה היפנית (238), 1:6 ו-0:6.

גלושקו שברה כבר במשחקון השלישי במערכה הראשונה ל-1:2, שמרה על ההגשות שלה ושברה שוב ל-3:6 בסוף המערכה.

הישראלית שברה ל-1:3 במערכה השנייה ומשם כבר ברחה ל-1:5. הקנדית שברה בחזרה כשגלושקו הגישה למשחק ונתנה עוד משחקון צמוד, אבל גלושקו לא אפשרה לה לחזור, סגרה 2:6 ועלתה לחצי הגמר.

יוליה גלושקו (משה חרמון)
יוליה גלושקו. לא אפשרה ליריבה שלה לחזור למשחק (משה חרמון)
 

אנדיוני הודחו בחצי הגמר בהמבורג
אנדי רם ויוני ארליך החמיצו היום שלוש נקודות משחק ונוצחו בחצי גמר טורניר ה-ATP על החימר בהמבורג בידי הספרדים פרננדו ורדסקו ו-דוד מאררו 6:7 (0:7), 6:4 ו-14:12 אחרי סיום דרמטי של הסופר טיי ברייק. רם וארליך עמדו בפני הזדמנות מצויינת לצבור נקודות דירוג רבות ולעלות לגמר ה-ATP מסדרת טורניר ה-500 לראשונה מזה זמן רב, אבל טעויות כפולות של השניים בשלבים קריטים במשחק מנעו מהם הישג מצוין, שבוע לפני אולימפיאדת לונדון.

הספרדים פתחו עם שבירה ו-0:2 את המערכה הראשונה, רם וארליך שברו בחזרה ל-4:4 והמערכה הגיעה לשובר שוויון בו מחצו הישראלים את הספרדים 0:7. ורדסקו ומאררו פתחו עם שבירה גם את המערכה השנייה וברחו ל-0:3, ו-2:5, אך רם וארליך שברו בחזרה ל-4:5. אבל אז, במקום לשמור על ההגשות הם נשברו שוב והספרדים לקחו את המערכה השנייה עם 4:6 אל הסופר טיי ברייק.

אנדיוני לא מבינים מה לא עובד (GettyImages)
אנדיוני. הניצחון היה אצלם ביד (GettyImages)
 

אחרי פיגור 3:1 בפתיחה, הישראלים עם 4 נקודות רצופות עלו ל-3:5 ו-5:8 כשהם פשוט צריכים להגיש טוב פעמיים כדי לסגור עניין, אבל טעות כפולה של אנדי, החזירה את הספרדים לתמונה ולמצב של 8:8. אנדיוני עלו ל-8:9 עם מאצ' פוינט ראשון עם הסרב שלהם, אך זה הוחמץ. אנדיוני קיבלו הזדמנות נוספת כשעלו ל-9:10, ושוב ביתרון 11:12, אבל שוב ביצעו טעות כפולה והספרדים חגגו בסיום את העליה לגמר עם 12:14.

רודיק מול איסנר בחצי הגמר באטלנטה
אנדי רודיק וג'ון איסנר קבעו הלילה פגישה מסקרנת מאוד בחצי גמר טורניר אטלנטה. רודיק, המדורג 4, ניצח את מיכאל ראסל בדרבי אמריקאי 4:6 ו-3:6. איסנר, העשירי בעולם גבר 6:7 ו-4:6 בדרבי אמריקאי נוסף על ג'ק סוק בן ה-19 שקיבל כרטיס חופשי. איסנר מוליך 2:3 בראש בראש מול רודיק והוא שואף לזכות לראשונה בקריירה שלו בשני תארים רצופים אחרי שזכה בניופורט בשבוע שעבר.

בחצי הגמר השני יתמודדו ג'ו סואדה היפני וז'יל מולר מלוקסמבורג. סואדה (לתשומת לב נבחרת הדיוויס של ישראל) ניצח את היפני הבכיר קאי נישיקורי 2:6 ו-1:6 במפגש רבע גמר כל יפני ראשון בטורניר ATP בהיסטוריה. מולר ניצח 4:6 ו-4:6 את מת'יו אבדן האוסטרלי.

רודיק אחרי ההעפלה לחצי הגמר (GettyImages)
רודיק אחרי ההעפלה לחצי הגמר (GettyImages)
 

בטורניר המבורג, ממשיך טומי האס בן ה-34 את הקאמבק שלו. האס עלה לחצי הגמר עם 1:6 ו-4:6 על בן ארצו פלוריאן מאייר. יריבו בחצי הגמר יהיה מריאן צ'ליץ' הקרואטי. בחצי הגמר השני של טורניר החימר האחרון של העונה, ישחקו חואן מונקו מארגנטינה וניקולס אלמגרו הספרדי.

בטורניר הנשים בקרלסבאד, טורניר פרמייר שמשוחק ללא הטניסאיות הבכירות עקב האולימפיאדה עלתה מריון ברטולי (שלא משחקת בלונדון עקב אי שתוף פעולה עם נבחרת הפדרציה הצרפתית ) לחצי הגמר כשניצחה את קריסטי מקהיל מארה"ב 5:7, 6:4 ו-4:6. ברטולי תפגוש ב-יונג ז'אן צאן מטיוואן שעלתה מן המוקדמות וניצחה אחרי 3 שעות את ילנה ינקוביץ' המדרדרת 7:6 (6:4), 6:7 (8:10) ו-5:7. דומיניק סילבוקובה הסלובקית ונדיה פטרובה מרוסיה ישחקו בחצי הגמר השני.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */